Ehdottomasti mahdollisuus
Uusi va kj, Uhka vai mahdollisuus?
13
721
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdollisuus, todellakin.
- Anonyymi
Jo on aikakin, mahdollisuus. Jarruttajien aika on ohi
- Anonyymi
ISO mahdollisuus ja ilo. Vihdoin valoa tunnelin päässä!
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Aloittaja vastasikin sitten omaan kirjoitukseen peräti kolme kertaa. Hienoa!
Piiri pieni pyörii. Sysmän hallituksen kabineteissa, samat herrasmiehet ja -naiset kokoontuvat täällä taputtamaan itseään päähän. Maaseudun mallia maailmalle.- Anonyymi
Paha kun sinä tipuit siitä kabinetista aikoinaan ulos. Kyllähän se tietysti harmittaa.
- Anonyymi
No voi sun juttujasi. 🤣
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha kun sinä tipuit siitä kabinetista aikoinaan ulos. Kyllähän se tietysti harmittaa.
Enää ei tipu kuin asiakirja pyyntöinä, kyllä harmittaa, kun ei pääse pilkunn*ssinta valituksia värkkäilemään. Jouhevuus, kun ei enää ylety sinuun asti.
- Anonyymi
Paras olla kommentoimatta tätä aloitusta ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta kommentoit kuitenkin?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777