Ledenille tulevat työntekijät

Anonyymi-ap

Katsokaa ainakin kahdesti mistä vuokraatte asunnon jos vuokralle aiotte. Ehkei kannata Oulaista muutenkaan valita asuinpaikaksi. Asiat hoidetaan päin persettä, tai jätetään kokonaan hoitamatta ja vähätellään/ kumotaan kaikki asiat.

10

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piiri pieni pyörii, hyvät veljet ja siskot siinä hyörii.

    • Anonyymi

      Mielelläni annan lisäinfoa kokemuspohjalta. Ihan todenperäistä tietoa eikä mitään lööpereitä myyntipuheita.

    • Anonyymi

      Mitä tämä nyt taas tämmönen vinoilu. Oulaisissa on ihan hyvät vuokra-asunnot kaupungilla, eikä vuokratasokaan ole mitenkään erityisen korkea. Samoin yksityisillä vuokraajilta saa hyvätasoisia asuntoja edullisesti, on vuokraajien markkinat joten hinnastakin ja kiuluista voipi neuvotella. Tervetuloa asumisen puolesta tänne, muu ankeus ja kylän aneemisuus sitten eri asia. Ainakin liikuntamahollisuuet hyvät täällä.

      • Anonyymi

        ellei oo mitään pontta puheilleen niin tämmösen nyyh nyyh ketjun voi jättää kirjottamatta

        ei oo oulaisten vika jos oot omat asiat sössiny


    • Anonyymi

      Ei kuule itse tarvi sössiä asioita, yleensä joku sössinyt ne puolestani. Onhan se selväkin että kannattaa vertailla vuokraajia ja asuinkaupunkia, miksi pitäis valita aina se ensimmäinen joka silmään sattuu.... ?! t. aloittaja

    • Anonyymi

      Vitun vuokranantajat kulkee tsiigaa vapaa Suomi dokaan hiisaan ihan vapaasti Ei jengi tajuu muissaki maissa jo Laillista! Porukka imee parikyt bissee ku sama tsyjy pikku budeil Teen Ihan Mitä Haluun Mun Asunnossa ! Oulainen Kyylää !

      • Anonyymi

        En ymmärrä yhtään mitä kirjoitat. Siirrä sen aamubissen ottaminen ainakin keskipäivään


      • Anonyymi

        Hei dille, ei asunto ole sun jos olet siinä vuokralla.


    • Anonyymi

      No en todellakaan ole tulossa Oulaisiin asumaan ja en töihinkään. Tuo firma kun menee pörssiin niin voi voi, ei ole enään kauan Oulaisissa. Niin ja olen Ledenillä töissä tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Ai jaa, onko se pörssi jossain toisella paikkakunnalla. Nii ja olen ehkä sarkastisella töissä tällä hetkellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe