Huomenna on hyvä päivä, aukeaa rajat. Nähdään Venäjän matkaajat ja ystävät siellä, itse käyn Pietarissa asti vakihotellissa pari yötä 😇
Nähdään huomenna Venäjällä
9
449
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, poikarakkaus kukoistaa siellä taas pitkästä aikaa.
Niin sitä pitää, antaa palaa! 👍💩 - Anonyymi
Kannattaa varata sitä valuuttaa matkaan enemmänkin. Viron kautta on pitkä matka pois.
- Anonyymi
Omalla autolla liikenteessä niin samahan tuo on koukata juomat ja tupakat Tallinnasta kyytiin 👍
- Anonyymi
Raja menee taas perjantaina kiinni. Pysykää siellä luuserit!
- Anonyymi
Kateelliset marmartaa koviten kun eivät uskalla lähteä tankkaamaan edullista polttoainetta.
- Anonyymi
Hyvä päivä tulikin. Rajat kiinni, saat olla pidenpää ihanne maassasi.
- Anonyymi
Ei olla kateellisia eikä marmateta. On tuota rahaa kertyny elämän aikana sen verran, että on vara tankata Suomesta.
- Anonyymi
Pysykää siellä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307