Petturipurra sanoi "köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy " näin sanoi siis Ennen vaaleja.. ja nyt leikkaa Vain Köyhiltä.. Noin viikon uutiset on paras, hyvää läppää ja asia puhetta kans ! Satanistipersu & Terroristipersut. #Petoksella saatu huijausjytky. # Kusetusjytky.
YLE noin viikon uutiset, Paras !
7
264
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyl tosi hyvä ja hauska sarja !
- Anonyymi
Jep, hyvää juttua ja sketsiä.
- Anonyymi
Kovan viikon ilta, se on nykyään tuon ohjelman nimi. Mut joo hyvä on, mukavaa läppää ja herjaa..
- Anonyymi
Loistava ohjelma !!
- Anonyymi
Ja TLE tv1, sieltä tulee ja yle areenasta..
- Anonyymi
"Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy". näin julisti petospurra TV haastattelussa ennen vaaleja.. ( nolo huijari ja valehtelija koko akka ). niin ja joo hyvä ohjelma, tuo poliitikkojen valeet ja kusetukset esiin. lisää kausia vaan ohjelmaan. kiitos. #PetosJytky.
- Anonyymi
Takki pyörii kuin casanovalla en luota pätkääkään tähän ykkösrikolliseen koko hallitus yksi kätyrilauma joka joutaisi linnaan pitkäksi ajaksi.''Hallitus on vankka kätyrlauma sankka.''kuulin isältäni monesti kotona miten osuva lause luottamus heihin täysi nolla nimeänpä pääsyylliset Riikka Purra,Arto Satonen,Kaisa Juuso ja Petteri Orpo.Näistä leikkauksista ja säästöistä kärsitään todella pitkään ne haavat eivät umpeudu Suomen varmimmat tuhoajat hallitus & hyvinvointialueet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069