Hei, onko joku tilannut kyseiseltä sivustolta jotain ja saanut tuotteen?
Sivusto vaikutti alusta alkaenkin epäilyttävältä, mutta päätin siitä huolimatta tilata joululahjan siskonpojalle, kun oli niin sopiva. Tästä on kulunut kohta 3 viikkoa ja olen kysellyt peräänkin, mutta vastausta en ole saanut. Tiedä lie mistä asti tulevat ja voihan siellä toki olla joulukiirettäkin.
Ostin tuotteen kyllä varuiksi luottokortilla, jos saisi maksun mahdollisesti takaisin.
fiverkkokauppa.com kokemuksia?
3
2481
Vastaukset 3
- Anonyymi
Aplta päivitystä - posti on saapunut! Ja juuri sellaisena kuin odotin 😊
- Anonyymi
Sama kokemus mulla; maksoin pikakuljetuksesta, laitoin viestiä myyjälle ja verkkokauppaan, ei vastauksia ... seurantanumero ei antanut mitään jne. Katsoin viimein omaposti.fi -sivulta, jossa näkyi seurantanumero ja tuotteen olevan Suomessa ja matkalla postilaatikkooni. Matkasi 3 viikkoa ja
tänään se tuli, ja on todella laadukas fanituote. Olen tyytyväinen!
Olen yleensä tyytyväinen verkkotilaaja, mutta pikakuljetuksesta maksaminen ja täydellinen hiljaisuus myyjän puolelta nosti tässä tapauksessa hien pintaan.
Kokemuksesi antoi toivoa hampaita kiristellessä. Hyvää Uutta Vuotta!
- Anonyymi
En tiedä uskallanko tilata kyseiseltä sivustolta kun monissa sanotaan hyviä juttuja että on luotettava ja toisessa taas huonoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071308
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku96920Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31844- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93652- 32645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486