mikä sinusta eniten kiinnostaa kumisaappaissa. minua kiihottaa uudet ja kiiltävät ja vähän isot kontiokumisaappaat. tv kumpparikaveri
kumisaappaat
16
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa mahdollisimman pitkät varret, siksi kuljen 49-numeroisissa Kontioissa.
- Anonyymi
Sama juttu, isot ja kiiltävät Kontio kumisaappaat, pitkät varret ja voimakas kumin tuoksu.
- Anonyymi
Minä taas haluan että kumppareissa on väriä. Mallilla ei ole väliä, kunhan kumpparit ovat värikkäät. Punainen, keltainen ja pinkki ovat lempivärejäni.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla ollaan. Itse pidän että kumpparit pitää olla uudet ja kiiltävät, mallilla ei niin väliä. Punainen ja keltainen on suosikkivärit tällä hetkellä. Hait ,kontiot.
- Anonyymi
Se, että ne ovat jonkun naisen. Mitä tiukemmat, sen parempi. Värikkyys aina plussaa.
- Anonyymi
Eniten kiihottaa nainen, joka on kumisaappaissa.
Pinkit huntterit ja punaiset kontiot ovat suosikkini. - Anonyymi
Kyllä nainen mustissa farkuissa , ja punaisissa Hai-saappaissa on kiihottava näky.
- Anonyymi
Punaiset kumpparit ja mustat farkut on hieno yhdistelmä ja sopii kyllä miehellekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset kumpparit ja mustat farkut on hieno yhdistelmä ja sopii kyllä miehellekin.
Löytyy , ja käytän.
- Anonyymi
Eikö sulle enää mahdu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän punaisia ja keltaisia ja valkeita Kontio kumisaappaita ja pussihousuja.
Minulla on Kik = pussihousu ja pidän palleissakin kumeja.
Kumi kiihottaa
- Anonyymi
Kaikki kumpparit kiinnostaa naisten jaloissa.
- Anonyymi
Leggingsit ja kiiltävät punaiset tai keltaiset kontiot.
Mustat Huntersit plus hame ni siinäpä ois evästä pitkäksi aikaa. - Anonyymi
Mulla käytössä luumun väriset kontiot koko 42
- Anonyymi
Minulla mustat kontiot, kiiltävät kyllä kiihottaa.
Kontiot jalassa muuten alasti, kiimassa! - AnonyymiUUSI
Nainen hameessa, sukkahousuissa ja kumisaappaissa. Hait, Kontiot, Hunter. Tai tiukoissa farkuissa ja kumppareissa. Muutkin saapasmallit käy. Itsekin joskus yksin ollessani vedän jalkaani sukkikset ja vaimon punaiset kontiot - kiihottavaa...
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776