Häkkänen haluaa TRUMPin Suomen Presidentiksi. Kuittasi Orpolle.
Suomi on 51. USAn osavaltio.
35
446
Vastaukset
- Anonyymi
Stubbe mahdollisuudet kuivuivat Häkkäsen vetoon.
- Anonyymi
Stubea haasta häkkäsen kolmen kaljan jälkeen senatorivaalisa.
- Anonyymi
Res. Korpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuvat säästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikkilankaa TRUMPin mallin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HIISI VIEKÖÖN SANOA A HÄKKÄNEN MATALALLA ÄÄNELLÄ TOISTAEN SEN PARIIN KERTAAN KONSULTIN OHJEEN MUKAAN .
- Anonyymi
Sale on leimasimena
- Anonyymi
Itsenäisyys meni aarioikeiston toimilla.
- Anonyymi
Hirvettä
- Anonyymi
Semmosia tolkkuja
- Anonyymi
Kokmus: kun kuningasta ei saatu.
- Anonyymi
Naiivi on kok.
- Anonyymi
Parempi USA.n osavaltio kun vanjan alla.
- Anonyymi
Trump on vallan kaappari, vailla tuomiota?😇
- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Pyrkiikö häkkänen senatorikssi?
- Anonyymi
Hirvettä konttaamista
- Anonyymi
No joo luulis,että noilla trolleilla olis vähän tasoa...niinku aloitus.. no venäläinen...venäläinen ..ei muutkaan voi odottaa...venäläinen hehe venäläinen
- Anonyymi
Koska Suomen senaattorit ja kongressiedustajat valitaan? Tuohan on maailmanluokan uutinen! Nyt kannattaa mennä mukaan lippuyrityksiin, kaikki Yhdysvaltain liput menevät uusiksi, kun niihin pitää saada yksi tähti lisää!
- Anonyymi
Menkää hoitoon.
- Anonyymi
Mykkä vaikenee tapansa mukaan.
- Anonyymi
Huhhuuu
- Anonyymi
Taitaa tulla jurttarutsan suusta.
- Anonyymi
Pietarilaisen yövuoron aloitussepustus.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Hakkaa
- Anonyymi
Hirvettä KOK.
- Anonyymi
Kokmus vasalli?
- Anonyymi
Just
- Anonyymi
Trump panisi viikossa Suomen asiat kuntoon?
- Anonyymi
'Kenraali' Häkkänen kertoi politiikkaan tullessaan ihailevansa valtavasti Ronald Regania ja nyt on Donald Trump vieläkin mieluisampi ihanan Ameriikan diktaattorimainen presidentti, jonka kanssa on turvallista tehdä kovia
dealejä.
Häkkänen on omaan napaansa tuijottava kokkari-öykkäri. - Anonyymi
Häkkäsestä paistaa sotahulluus ...
- Anonyymi
Muistais Häkkänen nyt sotahulluudessaan kuitenkin, että Suomessa on myös Itäisin-Suomi ja siellä asuvat kansalaiset.
Kun kiihkossaan varustaa Itä-Suomen sotilaiden tantereeksi, niin pitäisi myös yhtä kiihkeästi vaatia nopeasti elinvoimaa ja asukkaiden elinmahdollisuuksien parannuksia .... vai onko kookoomuslaisilla todellisuudessa jättää 100 km itäisintä Suomea oman onnensa nojaan ja vain mahd. selkkausten vastaanoottajaksi.
Ksuniit sanahelinät eivät auta yhtään itäisimmän Suomen työttömiä kansalaisia ja palveluista kitkettyjä paikkakuntia. - Anonyymi
Missä Häkkänen siellä leuhkuus ja ylimielisyys, yäääk.
- Anonyymi
Hirvettä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854618
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺884454Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433799Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173742Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102874En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392213Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356