Tietääkö kukaan mikä on tämän tanssin nimi, tai mikä musiikki siinä on. Poika pitää oikealla tytön vasemmasta kädestä. Askeleet menee näin: kahdeksan askelta eteen, neljä taakse/sivulle, kolme tömistystä, kolme taputusta, kävellään uuden parin luo ja kierretään selät vastakkain, sitten kierros käsikynkkää ja alusta.
Minulla ei ole mitään muistikuvaa tanssin nimestä, mutta musiikista muistan pätkän. En löytänyt musiikin tai tanssin nimeä mistään vaikka etsin. Olisin kiitollinen jos joku tietää.
Ja jos joku tietää muitakin yläasteella tanssittavien paritanssien nimiä, voi niitä kertoa myös.
Tietääkö kukaan mikä tanssi on kyseessä
Anonyymi-ap
2
224
Vastaukset
- Anonyymi
Niin löysin että tanssihan on teksasin ruusu, mutta musiikkia en vieläkään tiedä. Yleisin musiikki mitä netissä olevissa videoissa soi teksasinruusun taustalla on cotton eye joe, mutta se ei ole se musiikki mikä meillä soi. Mitä muita musiikkeja teksasinruusussa on?
Ap - Anonyymi
Kuuluu niihin jenkkien suosittuihin kantritansseihin, tuolta voi ottaa mallia . Voit hakea myös haulla country tanssit https://www.facebook.com/toholamminlukio/videos/teksasin-ruusu/561932184405689/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818