Sontasepot ilkkuvat tällä palstalla, mutta uusi hallitus leikkaa sontasepoilta tuet että hymy hyytyy.
Oma betonikorsu vaihtuu asuntolaan, yhteisruokailuun ja raskaaseen työhön ylläpidon kustantamiseksi.
Jokainen ilta televisio sammutetaan 20.30 ja alkaa hiljaisuus.
Asusteina vaippahousut, kerrasto, pilkkihaalari, lampaanvillaiset tumpukkaat ja karvareuhka. Ainut mahdollisuus paeta vapauteen on hautausmaan kautta.
Lopun ajan jorinaa
7
290
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan läheisten vai annetaanko elää rauhassa kaikkien omaa elämää, jos ei muuten häiritse.
- Anonyymi
Kuulostaa muuten ihan hyvältä, mutta hallitus ei ole tekemässä leikkauksia yksinasuvien sontiaisten tukiin.
- Anonyymi
Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.
Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa.
Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.
- Anonyymi
Miten yksinasuva selviää jos vaikka hirveä krapula ja rahat loppu, voiko soittaa hätänumeroon jos kukaan ei enää vastaa jotka ennen auttoi.
- Anonyymi
Köyhä vanhempi koettaa vielä jeesata, kunnes hänkin loppuunpalaa eikä jaksa, kuka voi pelastaa silloin.
- Anonyymi
Humalaa ei pitäisi jättää vikan grogin varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818