Sontasepot ilkkuvat tällä palstalla, mutta uusi hallitus leikkaa sontasepoilta tuet että hymy hyytyy.
Oma betonikorsu vaihtuu asuntolaan, yhteisruokailuun ja raskaaseen työhön ylläpidon kustantamiseksi.
Jokainen ilta televisio sammutetaan 20.30 ja alkaa hiljaisuus.
Asusteina vaippahousut, kerrasto, pilkkihaalari, lampaanvillaiset tumpukkaat ja karvareuhka. Ainut mahdollisuus paeta vapauteen on hautausmaan kautta.
Lopun ajan jorinaa
7
262
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan läheisten vai annetaanko elää rauhassa kaikkien omaa elämää, jos ei muuten häiritse.
- Anonyymi
Kuulostaa muuten ihan hyvältä, mutta hallitus ei ole tekemässä leikkauksia yksinasuvien sontiaisten tukiin.
- Anonyymi
Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.
Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa.
Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.
- Anonyymi
Miten yksinasuva selviää jos vaikka hirveä krapula ja rahat loppu, voiko soittaa hätänumeroon jos kukaan ei enää vastaa jotka ennen auttoi.
- Anonyymi
Köyhä vanhempi koettaa vielä jeesata, kunnes hänkin loppuunpalaa eikä jaksa, kuka voi pelastaa silloin.
- Anonyymi
Humalaa ei pitäisi jättää vikan grogin varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391