Oli todella upea nuori nainen Mannerheimintien kivtalossa.
Isot rinnat jotka eivät roikkuneet vaan suorastaan törröttivät lähes vaakatasossa ,kapea uuma ja pyöreät pakarat.
Pitkinen säärineen hän oli kuin täydellinen pin-up nainen .
Kuin nuori Sophia Loren.
Hän riisui itsensä nopeasti alasti pienessä hierontahuoneessa .Katsellessani häntä kaluni kohosi hetkessä ja minulla oli hieman vaikeuksia riisuessani housut ja kalsarit.
Tyttö pyysi minua käymään makuulle hierontapöydälle ja kulli sojottaen jäin siihen selälleni.
Tyttö otti käsiinsä hieronta öljyä ja alkoi taitavasti hieronmaan aloittaen jaloista ja ylöspäin pitkin reisiä.
Hänen isot rintansa heiluivat houkuttelevasti ylläni ja kun hänen taitavat sormensa saavuttivat kaluni olin jo vähällä laueta.
Tyttö hymyili puristellessaan kulliani ja kysymättä lupaa tartuin hänen rintoihinsa ja kiimaisena puristelin niitä,otin kovan nännin suuhuni ja imin kuin nälkäinen vauva ja ne kovettuivat nopeasti.
Monet stripparit eivät siihen aikaan antaneet edes koskea itseensä.
Mutta tämä tyttö ei kieltänyt vaan jatkoi kullini vatkaamista hiukan huohottaen.
Pitkitin tahdonvoimalla laukeamista ,imin tissejä ja aloin puristella tytön pakaroita Yritinpä työntää sormen pilluunkin, mutta sen hän esti tarttumalla käteeni.
Muuten tyttö auliisti antoi minun nauttia vartalostaan.
Kyrpäni oli nyt kivikova patukka ja olisin antanut mitä vain saadakseni työntää sen tämän ihanan naisen pilluun.
Mutta se ei onnistunut.
Lopulta sain kuitenkin pökkiä häntä tissien väliin ja se oli jopa kiihottavampaa
Katselin häntä silmiin ja yritin keskustella samalla arkisista asioista,kyselin hänen opiskelustaan, harrastuksistaan jne
Ja hän vastaili rauhaliisesti,käheällä , seksikkäällä äänellään.
Yriyin pitkittää tätä ihanaa nautintoa , kun tyttö otti tissit käsiinsä ja puristi kaluni tiukasti niiden väliin .
Hän alkoi kiihkeästi hangata niillä kyrpääni ja silloin näin ensi kerran kiiman hänen silmissään.
Tunsin olevani tulossa ja
empimättä työnsin kaksi sormeani tytön jalkojen väliin.
Nyt hän ei estänyt minua, vaan levitti säärensä ja sormeni upposivat märkään vakoon, aloin kiivaasti sormettaa eikä kestänyt kauan kun tyttö alkoi nostaa ja laskea persettään ,puristella rintojaan ja voihkia matalalla kiimaisella äänellä.
Silmiin häntä katsellen aloin
laukeamaan,uskomattoman suureksi paisunut terskani ruiski isojen rintojen tiukassa syleilyssä loppumattomalta tuntuvan spermaryöpyn .
Samanaikaisessa orgasmissa voihkimme ja nautimme tästä hiukan erikoisesta aktista,lopulta aloin nuolla hänen rintojaan näykin kovettuneita nännejä ja tyttö puristeli viimeiset tipat kalusta.
Mutta pian hän oli taas tyyni ammattilainen ,hymyili vienosti pyyhkiessään tissejään sekä minun vieläkin jäykkää kalua .
Paras privaattihieronta ikinä!
Valitettavasti jäi ainoaksi kerraksi hänen kanssaan.
Usein häntä muistelen vieläkin ja mietin
mitä mahtaa nykyään kuulua tytölle...
Karlvon kuk65
Uhkea privaattihierojatar 90 - luvulla
Anonyymi-ap
3
487
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä,lienee kiltti kotiäiti nykyään
- Anonyymi
Vai valmistuiko papiksi,luki teologiaa
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989