Aka keittiöt

keittiön uusija

Onko kenelläkään kokemuksia Tuusulalaisesta Aka-keittiöistä? Keittiöremontti tulossa ja pitäisi löytää hyvä hinta-laatusuhde keittiökalusteille. Nettisivujen perusteella vaikutti ihan hyvältä mutta vielä haluaisin muiden kokemuksia firmasta.

8

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K70

      Olen juuri laittamassa kyseisen firman keittiötä kasaan.
      Todella laadukkaat ja aivan sairaasti halvemmat, kuin esim. Puustelli ja Keittiömaailma.
      Keittiömaailmasta oli identtinen tarjous kaapistoista ja hintaeroa ei ollut kuin 4000€!!!
      AKAn ovet ovat meillä massiivipuuta, Keittiömaailman ovet olivat viilua.
      Rungot on AKAlla Finnforestin parasta laatua. Sen sain tietää, kun kävin työasioissa Keuruun tehtaalla, niin sanoivat, että AKAlle menee heiltä parasta mahdollista laatua.
      AKAlla kuuluu vetimet hintaan. Meille teetettiin lisäksi kaikkiin laatikostoihin hidastusmekanismeilla olevat liukukiskot. Vakiona ainoastaan 80cm ja leveämmissä.
      Toimitus viikossa, Keittiömaailmasta 2kk.

      Eli voin suositella.

      • vastuu

        Kuka vastaa kaapistojen mitoituksesta ja ergonomisesta suunnittelusta?
        Onko kokemusta eri myyjien välillä?


      • K70
        vastuu kirjoitti:

        Kuka vastaa kaapistojen mitoituksesta ja ergonomisesta suunnittelusta?
        Onko kokemusta eri myyjien välillä?

        Kaapistot suunnitellaan, joko AKAlla, tai jälleenmyyjällä.
        Ergonomiasta ja muusta, mitä itse keittiöltä haluaa, vastaa tietty viime kädessä itse. Jokaisellahan on omat mieltymyksensä, eikä kenelläkään kauppiaalla voi olla semmoista kristallipalloa, josta selviäisi mitä asiakas arvostaa.
        Itse saimme ainakin omien mieltymysten mukaisen keittiön ja mielestämme ammattitaitoisen suunnittelun tuloksena.


      • Mökinakka
        K70 kirjoitti:

        Kaapistot suunnitellaan, joko AKAlla, tai jälleenmyyjällä.
        Ergonomiasta ja muusta, mitä itse keittiöltä haluaa, vastaa tietty viime kädessä itse. Jokaisellahan on omat mieltymyksensä, eikä kenelläkään kauppiaalla voi olla semmoista kristallipalloa, josta selviäisi mitä asiakas arvostaa.
        Itse saimme ainakin omien mieltymysten mukaisen keittiön ja mielestämme ammattitaitoisen suunnittelun tuloksena.

        oikealle tontille?
        "Suunnittelijan" nimikkeelä taitaa löytyä monen tasoista tekijää.


    • AKAlta

      Mutta eipä päihittänyt Keittiömaailman tarjousta. AKA-keittiöillä netissä ainakin valikoima on aika pieni, en sitten tiedä mitä todellisuudessa?
      Meille Keittiömaailma antaa ammattirakentaja-alennuksen, jota muilta emme kai saaneet?

      • fakta tietoa

        Uskoit siis moista? Kuka tahansa myyjä voi keksiä päästänsä tollaisen alennuksen. Firmat ostavat tuotteensa tehtaalta kiinteään hintaan. Sitten ne itse määrittävät paljonko ottavat välistä katetta. Fiksu myyjä osasi sanoa sinulle oikeat sanat.


    • Nalle

      Meillä on mökillä ollut vuosia Akan kaapit ja olemme todella tyytyväisiä. Vaaleat ovetkin tulevat helposti puhtaiksi pyyhkäisemällä mikroliinalla.

      Kotikeittiöön laitettiin pari vuotta sitten Akan kalusteet. Kaikki muut ovat hyviä paitsi kuivauskaapin rakenteeseen en ole tyytyväinen. Kaapin alatasossa on teräksinen allas jonne astioista valuu vesi. Se pitää tyhjentää heti, jotta kaappi & astiat kuivuu ja kun sen vetää ulos, niin astioista mahdollisesti vielä valuva vesi putoaa siis kaapin alatasolle. Kuivumisen vuoksi pidämme ovia raollaan, kunnes kaikki on kuivaa.

      Mielestäni vanhan mallinen avo'lattiainen' kuivauskaappi on parempi.

      Akalta tilasimme myös tiskipöydän takaseinälle päällysteen, jotain puumaista ainetta. Tosi helppo pitää siistinä.

      • Pääläinen

        On ainaskiin kuudes keittiö Akan ja erittäin tyytyväisiä juuri asennuksessa yksi. Laatu on priimaa ja hinta/laatu erinomaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe