Iso lepo kalu

Anonyymi-ap

Onko sinulla tai tutulla iso lepo kalu? Kattellu salaa kaverin kalua joka isompi kun mulla kovana.On siis myös tosi paksu.Voiko jollain tavalla lepo kalua kasvattaa ?

31

1933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla vanhempi yli kuusikymppinen pari tuottavana jonka kanssa saunotaan ja istutaan iltaa. Miehellä aivan mielettömän paksu ja pitkä lepokalu. Varmaan joku 18cm löysänä. Terska kivasti puoliksi paljaana. Monesti tätä kalua saunassa katsellut ja miettinyt miten isoksi kasvais jos hiukan hyväilis.

      • Anonyymi

        Mahtavvoo! Tuon noin parin kämmenen "mittaisen" lepomitan voi hyvin nöhdä kasvavsn jopa yli 25 cm mittaan.
        Kaikkia kookkaita lepokyrpiä vaikea siinä tilassa arvioida erektion mitassa, sillä kaikki kasvaa eri tavoin.

        Itse mieshenkilönä olen kokenut tätä 25 cm kokoa olevia eri miesten varustuksia jotka levossa toki kookkaita mutta myös paksuuden suhteen näyttäviä, jaxtäyttöviä voin sanoa samalla!
        Yhdellä myös pitkä letku levossa, toisella kookas pakkaus ja munat muutenkin, josta ei voi päätellä kokoa joka ei mahdu suuhun edes puolijäykkänä. Mies oli kookas roteva muutenkin ( varttuneempi jääkiekkomies).

        Sitten oli kerran tapaus jolla n. 30 cm jälleen käden leveydellä mitaten yli 3 norm. käden verran.
        Sitä ei voinut eli uskaltsnut sisään edes kokeilla!

        Mutta em. tousen 25 cm joka oli tosi hyvässä iskussa ja myös paksu saattoi varoen ottaa "ratsas asennossa" jolloin voi itse säädellä miten paljon ottaa sisään.
        Kyllä senkin kokonaan saattoi ottaa kun ei hätäile@
        Se orkkuni oli taivaallinen jonka tämän kanssa koin, multa irtosi lasti ihan itsekseen siitä hekumasta muistan yhä lämmöllä yksi parhaista anaali kokemuksistani, joita toki ollut!

        Anaali-orgasmi on upea siksi siitä nautitaan yleisestikin.

        No kaikkia ei toki tässä voi kerrata.. mutta kyllä kookas kiihottaa jo nähtynä, mutta parhaiten tietty koettuna.

        Olen tykännyt varttuneemmat itseäni jonkun verran vanhemmat kaverit ovat parhaita mulle!

        Nyt voi vaan "muistella" kun seuraa ei silleen enää löydy, sopivia!


      • Anonyymi

        Mulla 70 setämiehellä kans ihan järjettömän kokoinen kyrpä,samaa ajatellut minkä kokoiseksi kasvaa,isoksi voin sanoa...


      • Anonyymi

        Eikö oo kiihottavaa katsella isoa kyrpää ja miettiä kuinka iso siitä tulee kun on jäykkänä,mä ainankin tykkään ajatella kun näkee suuren kyrvän ja varsinkin kun terska paljaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 70 setämiehellä kans ihan järjettömän kokoinen kyrpä,samaa ajatellut minkä kokoiseksi kasvaa,isoksi voin sanoa...

        Ai jaa,olet itse 70-v. mies, luin ehkä alkuun väärin.
        Siis ajattelit sulla kookas kalu. Mutta etkö ole varma?
        Kalu ilman " kantajaansa" ei ole täydellistä. Millainen mies muuten ja missä ilm. seuraakin vailla?
        🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa,olet itse 70-v. mies, luin ehkä alkuun väärin.
        Siis ajattelit sulla kookas kalu. Mutta etkö ole varma?
        Kalu ilman " kantajaansa" ei ole täydellistä. Millainen mies muuten ja missä ilm. seuraakin vailla?
        🤗

        Kyllä mun 18 cm kyrpä on mulle ja muille riittänyt,mutta sedän kyrpä on kyllä järkyttävän kokoinen,siinä kun löysänä roikkuu,iso terska paljaana,nin kiihottavan näköinen...


    • Anonyymi

      Yli 10cm on jo isohko.

    • Anonyymi

      Tytärpuolen poika ystävällä on ihan järjettömän kokoinen kyrpä,levossakin ainankin 20 senttinen,ajatellut vaan kun tytärpuoli on 150 senttinen pieni nainen,on siinä pimun pillu auki🥰💋

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      HÖPSÖ RANE = QUEER!
      "Brittiläinen drag-kollektiivi House of Daze
      Sana queer tulee englannin kielestä, ja tarkoittaa outoa tai epätavallista. Alun perin sitä käytettiin haukkumasanana ja halventavana terminä homoseksuaaleista, mutta ajan kuluessa sateenkaari-ihmiset ovat omineet sanan itselleen."

    • Anonyymi

      Meikäläisellä lepopituus 11cm mutta ympärysmitts levossa 14.8cm .voi sanoa pasuksi.

      • Anonyymi

        Siis tuulitunneli korvies välissä buaahaa


    • Anonyymi

      Itse tykkään katsella levossa olevien kalujen koon ohella niiden ulkomuotoa ja karvoitusta,jotka vaihtelee paljon miehillä.M46v

      • Anonyymi

        Samat sanat,varsinkin terskat ja niiden koko kiinnostaa,on teräviä,sitten on järkyttävän kokoisia tatteja.


    • Anonyymi

      On näkynyt lähipiirissä isoja ja komeita lepokulleja. Yhdellä kookas paksu ja isoterskainen järkäle. Olen huomannut miten herättää kanssasaunojissa ja suihkuilijoissa erilaisia reaktioita. Suurinta osaa miehistä selvästi kiinnostaa vaikka heteroita olisivatkin. Toiset selvästi kiusaantuneita ehkä kateellisia. Toiset hilpeitä huvittuneita. Jotkut ihailevia kunnioittavia isoa kullia kohtaan.

    • Anonyymi

      Me vaimon kanssa olemme harrastaneet 3- kaipaa jonkun verran, olemme nähneet oikein pitkiä mutta ohkasia, lyhyitä mutta paksuja, meillä oli yksi mies mukana 3- kimpasa joka oli meidän kansa muutaman vuoden ihan vaki kaverina, vaimoni halusi mita hänen mulkun mitat jotka olivat pituus 24 cm, paksuus 4 cm, muuten mies oli pienoinen mutta kestävä ja laukesi useasti, vaimoni tykkäsi kyllä siitä kovasti, en minäkään sitä pitänyt huonona kun sain minäkin imeä oikein isoa ja vaimo sai oikein ratsastaa pitkän päällä, mulla on sen verran lyhkäsempi että helposti luiskahti pois. Me kuvattiin oikein meidän touhua videolle, tämän miehen kanssa meillä loppui kun tuo korona tuli. Olemme vaimon kanssa useasti katsonut sitä videota niin vaimo on tullut oikein kiimaan, kyllä minäkin olen tullut, niin olemme panneet pitkään sen jälkeen. Tämä on tosi tarina.

    • Anonyymi

      Vaimo on aivan tulessa kun näkee ison ja paksun kullin. Haluaa naida ja on aivan kiimainen. Yhdellä kaverilla on tosi iso lepokoko. Ei kuulemma siitä juuri suurene kovana. Kun saunottiin yhdessä, oli vaimo jälkeenpäin aivan villi. Hän kyseli onko sillä suurin jonka tiedän. Onko jollain vielä suurempi. Sanoin etten tiedä isompaa. Ehkä vaimo kävi myöhemmin testaamassa.

      • Anonyymi

        Samat sanat oman vaimon kanssa. Setämiehen kanssa saunottiin ja vaimo toi lisää olutta meille. Setämies halasi kiitokseksi vaimoa,ja vaimo näki sedän hirvittävän kyrvän. Näin kuinka silmät suureni,vaimo jäi ottamaan oluen terassille,tosi asia oli kyllä katselemaan suurta kyrpää,ei saanut silmiä irti kalusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat oman vaimon kanssa. Setämiehen kanssa saunottiin ja vaimo toi lisää olutta meille. Setämies halasi kiitokseksi vaimoa,ja vaimo näki sedän hirvittävän kyrvän. Näin kuinka silmät suureni,vaimo jäi ottamaan oluen terassille,tosi asia oli kyllä katselemaan suurta kyrpää,ei saanut silmiä irti kalusta

        Haluaisitko, että setämies nussisi vaimosi isolla kyrvällään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko, että setämies nussisi vaimosi isolla kyrvällään?

        Sen jälkeen setä sanoi että sulla on aika simpsakka vaimo,silitteli kyrpåånsä,olsihan se näkemisen arvoista kun setä painaa vaimon pilluun hirviö kyrvällään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen setä sanoi että sulla on aika simpsakka vaimo,silitteli kyrpåånsä,olsihan se näkemisen arvoista kun setä painaa vaimon pilluun hirviö kyrvällään...

        Vaimo oli illalla tosi kiinostonut sedän kyrvästä,kyseli kuinka voi olla noin suuri levossa ja olenko nähnyt sen kovana🤔Sanoin että puoli kovana ja on suuri kyrpä,setä puolestaan kyseli vaimosta,onko posliini ja kaikkea muuta,olenko pannut pyllyyn ja huomasin että kyrpä jäykistyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli illalla tosi kiinostonut sedän kyrvästä,kyseli kuinka voi olla noin suuri levossa ja olenko nähnyt sen kovana🤔Sanoin että puoli kovana ja on suuri kyrpä,setä puolestaan kyseli vaimosta,onko posliini ja kaikkea muuta,olenko pannut pyllyyn ja huomasin että kyrpä jäykistyi

        Vaimo oli illalla aika kiimainen,hirvitteli sedän terskan kokoa,vaimon sanojen mukaan tomaatti kyrvän kärjessä,tarkkaan oli katsellut kyrpää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli illalla aika kiimainen,hirvitteli sedän terskan kokoa,vaimon sanojen mukaan tomaatti kyrvän kärjessä,tarkkaan oli katsellut kyrpää

        Anna ihmeessä sedän nussia vaimosi ja oikein kunnolla isolla hirviökyrvällään. Ja aina parempi jos setäsi siementää vaimosi tiineeksi. Samaa sukuahan se tuleva lapsi kuitenkin olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna ihmeessä sedän nussia vaimosi ja oikein kunnolla isolla hirviökyrvällään. Ja aina parempi jos setäsi siementää vaimosi tiineeksi. Samaa sukuahan se tuleva lapsi kuitenkin olisi.

        Onneksi ei oo pelkoa,setä saisi ruiskuttaa spermat pilluun..Olisi kyllä kiihottavaa katsella kun hirviö kyrpä avaisi vaimon pillun...häpyhuulet auki,klitoris nousisi pystyyn...vaimo parka olisi aivan auki,terska niin hirvittävän kokoinen....


    • Anonyymi

      pakko sanoa, että tää on aika erikoinen yhteisö....

      mut kysymykseen vastatakseni, omani on aika kookas levossa. 14-15cm ja 12cm ympärysmittaa. kasvaa mittoihin 20-21/14.5cm.

    • Anonyymi

      Minulla on huomattavan iso lepo- kalu. Olen exhipitinionisti ja nautin huomata, kun naiset salaa vilkuilee etumusta kaupoissa, kahviloissa jne.
      Käytän aina housuja, joissa kaluni näkyy selvästi lahkeessa.

      • Anonyymi

        Oot tuhmeeli..minkä mittainen on levossa❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tuhmeeli..minkä mittainen on levossa❓

        En ole kulliani mitannut levossa tai kovana, mutta kiinnostavan kokoinen tuntuu olevan- ja kova.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­a chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/J7n2P1

    Ketjusta on poistettu 118 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe