En ikinä koskisi

Anonyymi-ap

pitkällä tikullakaan ihmiseen, jonka kanssa olen seurustellut tai muuten säätänyt enää sen jälkeen, kun suhde on joskus tullut päätökseen. Tuntuu, että miehille tämä on harvinaisen hankalaa ymmärtää ja vielä vuosien jälkeenkin laitellaan vonkausviestejä. Suhteessa, kun suhteessa siedän varsin pitkään kaikkea sontaa, mutta sitten kun raja tulee vastaan, niin sitten se on siinä. Lopullisesti. Varsinkin jos koko hommasta jää muutenkin paha maku ja sattuu ihan tosissaan. Mikään ei ikinä muuta tätä todellisuutta ainakaan omalla kohdallani. Mikä siinä on, että pitäisi päästä lämmittelemään aikaa sitten kylmennyttä ihmistä vielä ikuisuuksien jälkeen? Miten muut naiset, onko samankaltaisia ajatuksia?

19

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et vaikuta naiselta koska et sitä ole, enkä jaksanut lukea päälleliimattua avautumistasi, että mikä olikaan se varsinainen ongelma, esim blokkaaminen, jos tämä mahdollinen sisältö ei miellytä on tavattoman helppoa, yksi klikkaus ja tilityksiä ym ei enää näe ja viesti menee näin oletettavasti perille

      • Anonyymi

        Erikoinen näkemys sulla. Kuitenkin päätit töötätä sen tähän kaikkien ihasteltavaksi. Täytyy olla joko todella rajallinen näkemys naisista tai muita ikäviä ongelmia, kun yksikään postaus tällä palstalla ei voi olla naiselta. Ei ainakaan normaalilta naiselta. Ehkä naiset on sinulle suuri ja hämmentävä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen näkemys sulla. Kuitenkin päätit töötätä sen tähän kaikkien ihasteltavaksi. Täytyy olla joko todella rajallinen näkemys naisista tai muita ikäviä ongelmia, kun yksikään postaus tällä palstalla ei voi olla naiselta. Ei ainakaan normaalilta naiselta. Ehkä naiset on sinulle suuri ja hämmentävä asia.

        Sinähän se tuotat täällä ulapalla oleville hyvin kapeaa ja surrealistista naiskäsitystä. Tyhmyys on paha rasti ku se tarttuu


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18164457z

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sama. Jotenkin ihan ällöttää ajatuskin mistään läheisemmästä kanssakäymisestä entisten kanssa ja ärsyttää, että pitää ihan estoon laittaa jotta saa olla rauhassa. En tiedä kuvittelevatko tosiaan olevansa luojan lahjoja naisille ja ei vain mene jakeluun, että niin ei ole.

      • Anonyymi

        Tämä juuri! Isot kuvitelmat joillakin näistä "luojan lahjoista ", ja sääli sinänsä, ettei aikuiset ihmiset voi elää pallolla normaalisti ilman, että tarvitsee estää entisiä kaikkialta. On kiva kuulla, etten ole ajatusteni kanssa yksin.


    • Anonyymi

      Oon samalla linjalla. En ymmärrä miten miehet pystyy palata johonkin jo päättyneeseen ja just että ollaan oltu erossa jo vuosia. Sitten kun sellaset tunteet on kerran kadonnu niin paluuta ei oo.

      • Anonyymi

        Ja tuskin ne tunteet silloin joskus kerrasta ovat kuolleet ja sellaisen hitaan kuoleman ja kipuilujen jälkeen on jotenkin todella outoa kuvitella, että toinen kovastikin innostuisi lämmittelemään vanhaa. Just näin!


      • Anonyymi

        Eikö naiset tee samaa?

        Itellä ei tulis mieleenkään palata, enkä ole koskaan takasi mennyt ja jos vielä niin kävisi, ei paluuta entiseen tule. Ne ihmiset on niin taakse jäänyttä, joskus tulee kyllä mieleen, ei exä vaan se uusi, että kuinka kestää? No minun murhe ei enää ole. Yritetty kyllä on, mutta suunikin olen saanut auki.


    • Anonyymi

      Ei eksiä. Ei painajaisunissakaan💩

      • Anonyymi

        Jaettu ajatus! Menis painajaiset ihan uudelle levelille.


    • Anonyymi

      No p@ska on p@skaa.

    • Anonyymi

      Miehen aloitus.

      • Anonyymi

        Niin on, kuten valtaosa täällä, kyllä jopa nuo eläytyvät sen ymmärtää, mutta kun mieli on sysikatkera ei voi antaa periksi


    • Anonyymi

      Runccaa äitisi kanssa

    • Anonyymi

      Kukaan ei huoraa ota

      • Anonyymi

        Ätminkäiseen kolahti ja lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätminkäiseen kolahti ja lujaa.

        Tämä on taatusti ätmin aloitus, kuten tiedetysti (enimmäkseen) nämä tekstuaaliset tourettekohtaukset/hihkaisut..


    • Anonyymi

      Äidin nuccija on äidin nuccija

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe