Miten vasurien AKT sai sympatiaa lasten nälänhädästä Suomessa ?

Anonyymi-ap

AKT söheltää ja sotkeutuu kaikkeen. Teidän lakkonne aiheutti Suomalaisille koululaisille nälänhädän.

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunistit lakkoilee.

• Anonyymi

Eipä ole montakaan vuotta kun SAK veti nopeasti pois mainoksensa herkkupöydästä, jossa tulkittiin Oiva Lohtanderin vasemnmistopaholaisena syövän yksin kaikkien työläisten ruuat, rasvaa vaan valui suupielistä. Totta se on SAK pomot ovat armottoman läskejä. Kukaan ei paina alle 100 kg, eivät edes nais edustajamme.
      Arvon edustajamme Ammattiliitoissa, yrittäkää edes näyttää meiltä vähäpalkkaisilta. Nyt te olette jopa isompia kuin Lohtanded mainoksessanne. Muistakaa ketä edustatte. Me huomaamme lihomisenne.

• Anonyymi

Hallituksen leikkaukset tappaa kymmeniä tuhansia lapsia nälkään!

• Anonyymi

Kyllähän se on niin että tämä kaikki johtuu edellisen hallituksen touhuista, kusi suomalaista köyhää silmään ja antoi lahjaksi näille omille äänestäjilleen korotuksia toimeentulotukeen.

• Anonyymi

Tähän listaan saatte ilmoittaa kaikki alle 100 kg painavat Ay-johtajamme :
      1. ei oo
      2, ei oo
      3. ei oo
      4. huomenna

• Anonyymi

Nyt täytyy korjata kirjoittelijan tietoja, Oiva Lohtander ei ole SAK johtajiamme.

• Anonyymi

Mutta onko Oiva Lohtaneder mielestänne hento keijukainen, joka mainoiksessa SAK herkkuja aiotaan kahmia ilman haarukkaa ?

• Anonyymi

Totta. Kukaan ei kuollut koulussa nälkään. Mutta tajuatteko itse, kuinka paljon teidän lakkonne eriarvoisti lapsia ??

• Anonyymi

Lapset ovat samassa ruokalassa, jokaisen ruoka-annos näkyy kaikille.
        Ymmärrättekö ammattiyhdistyksessä, mikä ongelma siinä on ?

• Anonyymi

Helppo vastaus. Kaiken uutisoi YLE, veronmaksajien rahoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60