Rauhottukaa ja keskustelkaa ku ihmiset

VeLjeNi

Ei herranjumala mitä touhua. Tässä vaiheessa vituttaa ja rankasti noi "Billie on ihana" kommentit. Se on täydellistä bändin raiskaamista. Siitä on punkrock meininki aika helevetin kaukana. Vierailkaa www.greendayauthority.comissa, ettei tarvii täältä kysellä, että paljonko Billie Joen kello maksoi... Keskustelkaa nyt helevetti järkevämmin. Eiköhän kaikki senki tajua, että se BillieJoe ei taida olla ihan jokaisen helevetin 10-vuotiaan teinitytön poikakaveri... Välillä vituttaa, miks bändistä tuli taas näin iso... voivoi... Onhan noita muitakin bändejä, joista täällä ei mainita sanaakaan... Kiitos, helepotti helevetisti.

8

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvata sentään.

      Mää niin inhoan noita teinifaneja, "Billie on niiiin ihQQQQ!!!!!

      • Punk-Rock

        tuota nuin....oon täysin samaa mieltä!!
        mäki vihaan niitä:
        siis billie on niin IHQ!!
        tyyppejä!
        mutta kyllä mäki oon teini (MUTTA EN TEINIX!!)
        Ja! en oo ennen tienny Green Day bändiä kuin vasta sillon ku kuulin Boulevardin...
        Mutta! mulla on nyt vasta sen 5 cd(kaikki ihan aitoja! ei poltettuja!)
        ja ne soittaa aivan MAHTAVASTI!!
        nii ja kyllähän ne laulaaki...:D

        mä en soittas kitaraa jos en ois kuullu niiten kitaran soittoo...tai enpä sanokkaan nuin...hmm..
        no sanon nyt näin:
        ne anto mulle sen kitaran soiton kipinän...
        aika "vammasesti" sanottu..mutta sanonpa kuitenki...:D

        jos haluutte oikein tietää mun iän nii kysy!xD
        MUTTA! en aio mitään ruveta saarnaan teille! aattelin vaan kertoa tän....mutta pääasia! BILLIE IQHUTTAJAT HÄIPYKÄÄ!xD


      • Punk-Rock

        tuota nuin...
        oon samaa mieltä teijän kans!! tällaset IQH:
        siis billie on niiiiin IQH! nii ne on ÄRSYTTÄVIÄ!
        MUTTA! mäki kyllä oon teini!(MUTTA EN TEINIX!!)

        ja mä sain tietää Green Daystä koska Boulevardi soi radios....
        Mutta! mulla on vasta 5 Green Dayn cd! (ihan aitoja on kaikki! ei oo poltettuja!:))
        ja ne anto mulle sen kitaran soiton "kipinän"!:D
        en nyt mitenkään muuten osannu tuota lausetta muotoilla...xD
        mutta...en nyt rupee mitään teille huutaan tai jotai...
        aattelin nyt vaan kertoo tän mun stoorin...xD
        ja jos haluutte tietää mun iän! nii kysykää...xD
        Mutta! pää asia nyt on se että...
        BILLIE IQHTTAJAT EI OO OIKEITA FANEJA! siis jos ne ei kuuntele musaa tai muuta vastaavaa...


      • Sabbathisti/Motörheadisti
        Punk-Rock kirjoitti:

        tuota nuin...
        oon samaa mieltä teijän kans!! tällaset IQH:
        siis billie on niiiiin IQH! nii ne on ÄRSYTTÄVIÄ!
        MUTTA! mäki kyllä oon teini!(MUTTA EN TEINIX!!)

        ja mä sain tietää Green Daystä koska Boulevardi soi radios....
        Mutta! mulla on vasta 5 Green Dayn cd! (ihan aitoja on kaikki! ei oo poltettuja!:))
        ja ne anto mulle sen kitaran soiton "kipinän"!:D
        en nyt mitenkään muuten osannu tuota lausetta muotoilla...xD
        mutta...en nyt rupee mitään teille huutaan tai jotai...
        aattelin nyt vaan kertoo tän mun stoorin...xD
        ja jos haluutte tietää mun iän! nii kysykää...xD
        Mutta! pää asia nyt on se että...
        BILLIE IQHTTAJAT EI OO OIKEITA FANEJA! siis jos ne ei kuuntele musaa tai muuta vastaavaa...

        Olen samaa mieltä että nää kaikki ihq -tyypit vai mitä lie ovatkaan ovat ärsyttäviä, varsinkin kun ne tulevat jonkun Green Dayn tasoisen bändin sivustolle kirjoittelemaan noita juttuja kuultuaan yhden biisin. Hei! Jos haluatte kirjoitella enemmän niin lopettakaa nuiden ihq juttujen käyttö koska ne eivät sopisi Green Dayn keskustelupalstalle. Melkein sama asia jos kaikki teinixit rupeasivat lähetteleen Metallican palstalle "James on niin ihq mä olen aivan ett I love You" -juttuja. Sitä paitsi nuo kaikki ihq ja sen sellaiset hutut ärsyttävät, niin että vähentäkää niitä ennen kuin pää räjähtää!


    • risupää

      olen ihan samoilla linjoilla näiden kanssa!!!
      green day on hyvä koska he soittaa hyvin ja kappaleiden sanotukset tulee suoraan sydämmestä!! ite tehtyjä!! itse omistan kaikki albumit 39/smoothia lukuunottamatta!

    • blink21

      On tosi lapsellista heittää jotain billie on söpö juttuja.. hei ne on kolmekymppisiä äijiä!!! eikä mitää 15vee. kaikki on ihan love love ku on kuullu yhen biisin... just joo.. no kai ne teinit kyllästyy muutaman kuukauden päästä ja sit on taas joku uus niiiiin ihana bändi...
      kyllähän bändiä kehua saa ja hehkuttaa ja haukkuakin jos se jotain helpottaa mutt jättäkää ne ihanaa ihanaa kommentit vähemmälle!!!! kiitooos.

    • Miss Green

      Aivan samoilla linjoilla..Palstan alussakin lukee että keskustelkaa bändin musiikista!Perustakaa te "BiLLie on ihQ!!1" kansa oma palstanne ja jättäkää meidät rauhaan!!

      • pensasvilistäjä

        Onhan se joo ärsyttävää, mutta se ei kummene miksikään sillä että sitä täällä vaahdotaan, päin vastoin. Antakaa olla, ei tarvitse välittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe