Olen pari kuukautta syönyt Benecol jugurtteja päivittäin. Onko mahdollista, että näillä on vaikutusta maksa-arvoihin. Itselläni on alkanut jalkaterien ja kämmenten sietämätön kihelmöinti ja epäilen maksavaikutusta
Benecolin sivuvaikutuksia
2
341
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin pidät vaikk kolmen viikon totaalisen tauon. Kyllä vaivat häviää, jos Benecolista johtuu. Oma apu , paras apu. Näin toimin aina ,jos on kyseessä jokin vastaava asia ruokien tai vitamiinien suhteen Toimii.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18166071u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi00003
Tuliko vatsan seudulle tai lähelle (tai käsiin) keltainen läikkä kutinan lisäksi? Tuliko myös kipua siihen keltaisen läikän puolelle, jos tuli siis keltainen läikkä kutina aikoihin?
N. pari kuukautta olen Benecol jogurttia ja levitettä käyttänyt ja kutina on keltaisen läikän lisäksi tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877