Cittari halpa,,, sähkö edullista, toimittajat rehellisiä....
Ja höpöhöpö tänä päivänä mainoksessa saa valehdella niin paljon kuin sielu sietää ja monella yrityksellä todellakaan ei ole moraalista selkärankaa.
Maksoimme 10 miljardia Fortumin tekemiä älyttömyyksiä sijoitti fossiilisiin laitoksiin Venäjällä kun samaan aikaan muut maat vetäyty Venäjältä ja mitä sai Rauramo fortumin toimitusjohtaja ! miljoona palkkion huonosta tehdystä työstä - olisiko tämä hyväVeliKorruptiota? Ei Suomessa myönnetä olevan korruptiota vaikka se täällä rehottaa.
Toimittajat valehtelee suuryrityksien puolesta ja kirjottavat ihan shittiä, ammattitaidottomuutta tehdä uutinen mikä ei ole uutinen "tappajatipu hyökkäsi ihmisten kimppuun???"
Valheelliset mainokset
5
327
Vastaukset
- Anonyymi
En kommentoi asiaa muuten mutta meilläpäin pk-seudulla erään kaupungin eräässä kaupunginosassa Cittari tosiaan ON halvempi kuin esim. Prisma joka mainostaa itseään halpana kauppana mutta ei sitä todellisuudessa ole. En kerro tarkempaa kaupunginosaa ettei sen kaikki asiakkaat kaikkoa muualle. Mutta tällaisen huomion olen tehnyt enkä ole ainoa!
- Anonyymi
Juu ja nämä keskustelut tosiaan pitää käydä tällä aihealueella???
- Anonyymi
Posti välittää vain rahasta ei luonnosta tai työntekijöistä.
Suomessa 3 lajittelukeskusta? posteja ajetaa satoja kilometrejä ees taas, ei säästy ilmasto eikä teiden kunto,
Työntekijöitä siirretään työnimikkeiltä ja alennetaan palkkaa,
Välittämistä mainoksessa, ei todellisessa elämässä. - Anonyymi
''Tämä mainosten tekijä menee ensin viinakauppaan sitten köyden jatkoksi tai tarpeeksi korkean kerrostalon/näkötornin katolle päättämään päivänsä,koska mainosten tekeminen on SAATANAN TURHAA!!!PERKELE!!!JUMALAUTA!!HELVETTI!!!ei voi perseensilmä soikoon olla paskempaa paskaduunia koska AINA!!!katsojat panee äänet pois mainostauon ajaksi.Mulla on päivänselvä kristallinkirkas mielipide näihin mainoksiin NE TUOTTAA VAIN TAPPIOTA! ei voittoa YHTÄÄN! turhaan niitä näyttää katsojien kiusaksi kun tulos on väistämätön tv-mainokset katoaa kokonaan tv:stä ajan myötä.Mainostuotoilla pyörivät kanavat kaatuu kuin rakennusfirmat yksi toisensa perään konkurssin seurauksena.''
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218