Valheelliset mainokset

Anonyymi-ap

Cittari halpa,,, sähkö edullista, toimittajat rehellisiä....
Ja höpöhöpö tänä päivänä mainoksessa saa valehdella niin paljon kuin sielu sietää ja monella yrityksellä todellakaan ei ole moraalista selkärankaa.
Maksoimme 10 miljardia Fortumin tekemiä älyttömyyksiä sijoitti fossiilisiin laitoksiin Venäjällä kun samaan aikaan muut maat vetäyty Venäjältä ja mitä sai Rauramo fortumin toimitusjohtaja ! miljoona palkkion huonosta tehdystä työstä - olisiko tämä hyväVeliKorruptiota? Ei Suomessa myönnetä olevan korruptiota vaikka se täällä rehottaa.
Toimittajat valehtelee suuryrityksien puolesta ja kirjottavat ihan shittiä, ammattitaidottomuutta tehdä uutinen mikä ei ole uutinen "tappajatipu hyökkäsi ihmisten kimppuun???"

5

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kommentoi asiaa muuten mutta meilläpäin pk-seudulla erään kaupungin eräässä kaupunginosassa Cittari tosiaan ON halvempi kuin esim. Prisma joka mainostaa itseään halpana kauppana mutta ei sitä todellisuudessa ole. En kerro tarkempaa kaupunginosaa ettei sen kaikki asiakkaat kaikkoa muualle. Mutta tällaisen huomion olen tehnyt enkä ole ainoa!

    • Anonyymi

      Juu ja nämä keskustelut tosiaan pitää käydä tällä aihealueella???

    • Anonyymi

      Posti välittää vain rahasta ei luonnosta tai työntekijöistä.
      Suomessa 3 lajittelukeskusta? posteja ajetaa satoja kilometrejä ees taas, ei säästy ilmasto eikä teiden kunto,
      Työntekijöitä siirretään työnimikkeiltä ja alennetaan palkkaa,
      Välittämistä mainoksessa, ei todellisessa elämässä.

    • Anonyymi

      ''Tämä mainosten tekijä menee ensin viinakauppaan sitten köyden jatkoksi tai tarpeeksi korkean kerrostalon/näkötornin katolle päättämään päivänsä,koska mainosten tekeminen on SAATANAN TURHAA!!!PERKELE!!!JUMALAUTA!!HELVETTI!!!ei voi perseensilmä soikoon olla paskempaa paskaduunia koska AINA!!!katsojat panee äänet pois mainostauon ajaksi.Mulla on päivänselvä kristallinkirkas mielipide näihin mainoksiin NE TUOTTAA VAIN TAPPIOTA! ei voittoa YHTÄÄN! turhaan niitä näyttää katsojien kiusaksi kun tulos on väistämätön tv-mainokset katoaa kokonaan tv:stä ajan myötä.Mainostuotoilla pyörivät kanavat kaatuu kuin rakennusfirmat yksi toisensa perään konkurssin seurauksena.''

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe