Huutokauppakeisari pois tv:stä

Anonyymi-ap

Miksi sitä jatkuvasti esitetään, esitetään, esitetään......... ja esitetään. Kenelle se ohjelma on kohdistettu? Huonomuistisillekko? Heittäkää nyt nelonen se huutokauppakeisari hel...ttiin kanaviltanne.

119

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matti Nykänen kertoi joskus että Aki vie vieraille omat tavarat mukanaan ja ohjelmassa mukamas ostaa niitä. Jotenki jännä kun kaikki keneltä hän "ostaa" tavaraa ovat hänen muurari-veljiään :D

      • Anonyymi

        Onko Aki rappareita eli siis vapaamuurareita, kun kirjoittaja puhuu muurariveljistä? Aika outoa. Ei ole tyyppinä vapaamuurari. Käsitykseni mukaan useimmat ovat sivistyneitä ja pitkälle koulutettuja. Eivät tuollaisia paskanpuhujia kuin Palsanmäki.

        Tuota Nykäsen kertomusta vähän epäilen, siis että Aki olisi vienyt tavarat mukanaan ja sitten ostanut muka ne. Mutta kai se voi olla tottakin. Muualla ei ole moista lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Aki rappareita eli siis vapaamuurareita, kun kirjoittaja puhuu muurariveljistä? Aika outoa. Ei ole tyyppinä vapaamuurari. Käsitykseni mukaan useimmat ovat sivistyneitä ja pitkälle koulutettuja. Eivät tuollaisia paskanpuhujia kuin Palsanmäki.

        Tuota Nykäsen kertomusta vähän epäilen, siis että Aki olisi vienyt tavarat mukanaan ja sitten ostanut muka ne. Mutta kai se voi olla tottakin. Muualla ei ole moista lukenut.

        On siellä rappareissa vaikka mitä. Katselin listaa ja ihmettelin keitä kaikkia siellä on. Rahaa kun on niin ovi on auki tai julkkis...


      • Anonyymi

        Matti tenuti liikaa ja satuili - turha uskoa..


    • Anonyymi

      Oon ihmetellyt samaa jo pitkään, että miten ne kehtaa näyttää tuota ohjelmaa koko ajan. Toistoa toiston perään kyllästymiseen asti. Kannattaisikohan tuotannon keksiä jo jotain uutta ja lopettaa suosiolla huutokauppakeisarin esittäminen. Ei varmasti kukaan jää kaipaamaan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä kuka/ketkä vielä katsota tuota ohjelmaa, täysin ala-arvoista . Täytyy olla aika epätoivoinen ihminen, joka viitsii tuota ohjelmaa katsoa !

        Onko tosiaan katsojaluvut niin hyvät että kannattaa vielä jatkaa ??

        Minulla kanava vaihtuu heti.


      • Anonyymi

        Älä nyt. Mie katson jatkuvasti. Oon jo vanha mummo ja oikeen muut ohjelmat ei jaksa kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kuka/ketkä vielä katsota tuota ohjelmaa, täysin ala-arvoista . Täytyy olla aika epätoivoinen ihminen, joka viitsii tuota ohjelmaa katsoa !

        Onko tosiaan katsojaluvut niin hyvät että kannattaa vielä jatkaa ??

        Minulla kanava vaihtuu heti.

        Kyllähän tuota vielä katsoo mielellään, kun vertaa muihin kotimaisiin ohjelmiin. Mainoksia olen nähnyt noista juonti-nainti-sekoiluohjelmista, yhtään jaksoa ei ole tarvinnut niistä katsoa.
        Kenelle nuo tis-tms. ohjelmat on tarkoitettu? Tatuoituja rikollisia," itsensäpaljastelijoita" sekopäitä tuokin ohjelma täynnä.

        Sitten nämä ruusut ja pukit ovat vielä vuosia seiskan mannekiineina, milloin erotaan kenenkin kanssa, milloin ollaan yhdessä. Ihan joutavia ihmisiä.

        Joku Salatut elämät, mille ryhmälle se on tehty, pakkojatkettu varmaan kymmenen vuotta?
        Alkuaikoina joskus puolet yhdestä jaksosta katsoin, se riitti sitä ohjelmaa.
        Näkyy vaan vielä olevan lehdissä juttua siitäkin, eli jatkuu kai yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Mie katson jatkuvasti. Oon jo vanha mummo ja oikeen muut ohjelmat ei jaksa kiinnostaa.

        Hyvä☺👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuota vielä katsoo mielellään, kun vertaa muihin kotimaisiin ohjelmiin. Mainoksia olen nähnyt noista juonti-nainti-sekoiluohjelmista, yhtään jaksoa ei ole tarvinnut niistä katsoa.
        Kenelle nuo tis-tms. ohjelmat on tarkoitettu? Tatuoituja rikollisia," itsensäpaljastelijoita" sekopäitä tuokin ohjelma täynnä.

        Sitten nämä ruusut ja pukit ovat vielä vuosia seiskan mannekiineina, milloin erotaan kenenkin kanssa, milloin ollaan yhdessä. Ihan joutavia ihmisiä.

        Joku Salatut elämät, mille ryhmälle se on tehty, pakkojatkettu varmaan kymmenen vuotta?
        Alkuaikoina joskus puolet yhdestä jaksosta katsoin, se riitti sitä ohjelmaa.
        Näkyy vaan vielä olevan lehdissä juttua siitäkin, eli jatkuu kai yhä.

        Kuule,olen aivan samaa mieltä👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Mie katson jatkuvasti. Oon jo vanha mummo ja oikeen muut ohjelmat ei jaksa kiinnostaa.

        Sata ennemmin sitä katsoo kuin jotain armaania..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kuka/ketkä vielä katsota tuota ohjelmaa, täysin ala-arvoista . Täytyy olla aika epätoivoinen ihminen, joka viitsii tuota ohjelmaa katsoa !

        Onko tosiaan katsojaluvut niin hyvät että kannattaa vielä jatkaa ??

        Minulla kanava vaihtuu heti.

        Ja on sen näköisiä, että.....Yyyyyyyh!
        Ruoka-aikaan on oltu kotona...
        Kaameaa!
        Ällöä!

        Uuuuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Mie katson jatkuvasti. Oon jo vanha mummo ja oikeen muut ohjelmat ei jaksa kiinnostaa.

        Eli kuoppa kutsuu pian...


    • Anonyymi

      Huutokauppakeisari on tarkoitettu sellaisille idiooteille jotka eivät osaa vaihtaa töllöstään kanavaa!

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu!

        Vastemielinen pari läskejä molemat ja epäsiistin näköisiä molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastemielinen pari läskejä molemat ja epäsiistin näköisiä molemmat.

        Heli voisi vaihtaa vaatteita aina samat hirveen näköset rytkyt päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli voisi vaihtaa vaatteita aina samat hirveen näköset rytkyt päällä.

        He tekevät töitä, eivät vaate-esittelyjä. Eikös noita rytkyjen esittelijöitä ole jo tarpeeksi.
        Fiksuilla ihmisillä on päässään ihan muuta kuin jotkut vaatteet ja mitä tänään laittaisi päälle.
        Se on itsestään epävarmojen niuhottajien vaiva ja rumien , että vaatteilla yritetään koreilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli voisi vaihtaa vaatteita aina samat hirveen näköset rytkyt päällä.

        Itse arvostan ihmisiä, jotka pitävät samoja suht siistejä vaatteita, eikä osta aina uutta.
        Hyvälaatuinen vaate kestää hoidettuna vuosia, jopa vuosikymmeniä(esim. laadukas talvitakki)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastemielinen pari läskejä molemat ja epäsiistin näköisiä molemmat.

        Akin ja Helin olen nähnyt vain telkussa ja lehtijutuissa, mutta aikanaan olen käynyt useinkin huutokaupoissa. Niissä kaikissa niin meklari kuin kirjurikin ovat olleet pukeutuneet hyvin asiallisesti, meklari pukuun ja valkoiseen paitaan ynnä solmioon ja kirjurikin tyylikkääseen asuun. En ole aikaisemmin nähnyt kuluneita farkkusortseja ja kamalia t-paitoja enkä kummallisia farkkuliivihameita ja niin avonaisia t-paitoja, että alusvaatteiden olkaimet ovat näkyvissä. Jossain lehtikuvassa rouva oli lyhyehkössä avonaisessa kesämekossa ja paksuissa mustissa sukkahousuissa kesähelteellä. No, makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastemielinen pari läskejä molemat ja epäsiistin näköisiä molemmat.

        Niin ovat, tatuoinnit ovat rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He tekevät töitä, eivät vaate-esittelyjä. Eikös noita rytkyjen esittelijöitä ole jo tarpeeksi.
        Fiksuilla ihmisillä on päässään ihan muuta kuin jotkut vaatteet ja mitä tänään laittaisi päälle.
        Se on itsestään epävarmojen niuhottajien vaiva ja rumien , että vaatteilla yritetään koreilla.

        Hirvaskankaan huutokaupoissa en ole käynyt, olen nähnyt vain telkkarista, mutta muissa huutokaupoissa olen käynyt jonkin verran, ja täytyy todeta, että niissä meklari on yleensä puku ja kauluspaita päällä ja kravatti kaulassa. Myös kirjuri on asiallisesti pukeutunut, ei siis tyyliin Heinähäkki. Asiallinen pukeutuminen on asiakkaiden arvostamista. Ei Hirvaskankaallakaan asiakkaat ole ryysyissä, vaan siisteissä vaatteissa. Akin ja Helin 'työvaatteet' sopivat piha- ja peltotöihin, ei myyntityöhön ja asiakastapaamisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli voisi vaihtaa vaatteita aina samat hirveen näköset rytkyt päällä.

        Mutta jos ne vaatteet ovat ainoat jotka ovat lilan väriset.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli voisi vaihtaa vaatteita aina samat hirveen näköset rytkyt päällä.

        Ei Heli edusta minkään vaatemerkin mannekiinia , vaan on oma itsensä.


    • Anonyymi

      Ainavoi painaa nappia vaihtaa kanavaa! Mutta totta nämä uusinta ohjelmat miten kehdataan katsojia aliarvioida! On aikanssa elänyt ohjelma ei se et Akia Ja Heliä haukutaan ! Vaan sinne neloselle viestiä tuottajille!

    • Anonyymi

      Toiset tykkää, toiset ei. Jos ei osaa kanavaa vaihtaa niin syy löytyy itsestä.

    • Anonyymi

      Älä katso, yksinkertaista. Ei ärsytä, kun tuijottaa korviaan myöten tatuoitujen naimistouhuja. 😛

    • Anonyymi

      Mitä muuta ohjelmaa on näytetty vuosia joka päivä ja monta kertaa päivässä. Pois vaan ja jotain uutta tilalle.

    • Anonyymi

      hyvä sarja ja meno,ottais muutki oppia miten voi olla ilman katkeruutta

    • Anonyymi

      Laitoin neloselle palautetta, että lopettavat huutokauppakeisarin esittämisen

      • Anonyymi

        Minä kirjoitin myös palautteen Nelos-medialle. Huutokauppakeisari on aikoja sitten loppuun kulutettu ohjelma. Kannattaisi ajatella katsojia eikä esittää huonoa täyteohjelmaa.


      • Anonyymi

        Ihan varmasti juuri sinun vuoksesi lopettavat.
        Minä laitoin neloselle palautteen, että jatkavat niin kauan kuin Heliä ja Akia huvittaa moinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin myös palautteen Nelos-medialle. Huutokauppakeisari on aikoja sitten loppuun kulutettu ohjelma. Kannattaisi ajatella katsojia eikä esittää huonoa täyteohjelmaa.

        Eikö sinulla ole muita kanavia kuin nelonen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin myös palautteen Nelos-medialle. Huutokauppakeisari on aikoja sitten loppuun kulutettu ohjelma. Kannattaisi ajatella katsojia eikä esittää huonoa täyteohjelmaa.

        Eikö sun telkussa ole, kun yksi kanava, osta uusi telkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin myös palautteen Nelos-medialle. Huutokauppakeisari on aikoja sitten loppuun kulutettu ohjelma. Kannattaisi ajatella katsojia eikä esittää huonoa täyteohjelmaa.

        Ei ne sun takia sitä lopeta, opettele vaihtamaan kanavaa, minun terveessä on yli 100 kanavaa ja aina voi katsoa vaikka Netfliksistä jonkun elokuvan.


    • Anonyymi

      Koska sarjoja tehdään, tehdään tehdään...

    • Anonyymi

      Ohjelmien uusinnat tulevat kanavalle halvaksi, kun ei tarvitse muuta kuin pistää nauha pyörimään. Uuden ohjelman teko sitoo uskomattoman määrän ihmisiä ja niille on kaikille maksettava kunnon palkkaa.
      Niistä Palsanmäkien vaatteista olen samaa mieltä kuin joku tuolla aikaisemmin kirjoitti. Olen käynyt useissa huutokaupoissa ja kyllä niissä sekä meklari että kirjanpitäjä ovat asiallisesti ja siististi pukeutuneita. Nämä Palsat ovat kuin jostain kierrätyksen ilmaislaatikosta vaatteensa hankkineet. Se osoittaa, etteivät he arvosta asiakkaitaan, jotka ovat siististi pukeutuneita.

    • Anonyymi

      lisää lisää,mie maksan

    • Anonyymi

      älä katso j
      os ärsyttää

    • Anonyymi

      Paskaohjelma🤮

    • Anonyymi

      Huutokauppakeisari joutaisi maksu tv:n puolelle juuri alkoi kausi 1 alusta pyörimään.
      Suoraan sanottuna V!tuttaa katsoa / kuunnella joka päivä samaa pallinaamaa päivästä toiseen. Minä vaihtaisin heti kanavaa jos saisin itse päättää mikä kanava on päällä.

    • Anonyymi

      Poikkesin tuossa eräänä päivänä asialla naapurissa, ja siellä oli telkkari auki ja kas kummaa, sieltähän tuli Huutokauppakeisari. Näytti olevan sateinen ilma, joten silmiini osui vesiränni, joka oli jätetty kummallisen ylös. Vesisaavi oli paljon alempana ja siitä roiskui vedet asiakkaiden päälle. Eikö Palsanmäellä ole viitseliäisyyttä vai rahaa korjata ränniä. Eihän se muuta vaatisi kuin parin metrin pätkän ränniä lisää. Ihme kun ei ole käskenyt Markun hoitaa asiaa. Tai Helin. Itsehän se väistelee esim. pihatöitä niin paljon kuin mahdollista.

      • Anonyymi

        Nyt näytettävät jaksot vuosien takaa - rankkaa katsojien aliarvioimista. Ei ole pakko katsoa enkä katso, jää aikaa muuhun mukavaan tekemiseen. Eipä noilla muillakaan kanavilla ole juurikaan katsomista, uusintoja tai sitten ala-arvoista räkättämistä joissa kierrätetään samoja turhiksia.


    • Anonyymi

      Maalaisjuntti on saatava pois telkusta hinnalla millä hyvänsä

    • Anonyymi

      Joo ei jaksa niiden samoja länkytyksiä uudelleen ja uudelleen🤔. Tekisivät uusia jaksoja mut en tiedä jos samat jutut😅

      • Anonyymi

        Nykyiset Huutokauppakeisari-jaksot kokonaan pois tv:stä eikä missään nimessä enää uusia kausia. Loppuun kaluttu formaatti. Esittäkööt sitten vaikka 50 vuoden päästä, että tällaista sontaa sitä aikoinaan tehtiin.


    • Anonyymi

      Reality on halpaa. Siksi sitä tehdään. Nyt alkaa "Latelan hurja remppa". Autojen rassailu vaihtuu jonkun rytötalon remonttiin. Sitähän voi seurata, jos on kyllästynyt huutokauppakeisariin.
      Eikös vielä mene telkkarissa se "postilaiset" jossa seurataan postin työntekijöiden jännää arkea? Ehkä ne jossain vaiheessa lähettää sen "Tuurin kyläkaupankin" uusintana?
      Suomen telkkaritarjointa on kyllä yksi suuri vitsi...

    • Anonyymi

      Onhan tämä huutokauppakeisarin näyttäminen nelos-medialta täysi pohjanoteeraus ja katsojien aliarvioiminen. Ykkös-kautta on alettu taas näyttämään, mikä on alunperin tehty joskus kymmenen vuotta sitten. Jatkuuko se nyt sitten niin, että näyttävät kaikki kaudet alusta alkaen.

      • Anonyymi

        Kanavia on nykyään niin paljon, ettei pidä valittaa vaan vaihtakaa kanavaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanavia on nykyään niin paljon, ettei pidä valittaa vaan vaihtakaa kanavaa .

        Mainoskanavat pyörittää samoja höpö höpö -ohjelmia koko ajan uusintoina päistä toiseen. Eipä kanavan vaihtaminen ja se, että niitä on paljon, hyödytä mitään. Mutta jos mennään tähän surullisen kuuluisaan huutokauppakeisariin, niin luulisi nelos-kanavien tuotannon jo viimeinkin älyävän, että tämmöinen ns. täyttöohjelma, jota kukaan ei enää katso, poistetaan kokonaan.


    • Anonyymi

      Ei missään nimessä,ennen vaikka salkkarit ja kaikki kotimaiset sarjat,mitkä on ihan
      perseestä.pelkkää väkivaltaa.ei se ole viihdettä.

    • Anonyymi

      Akiko on niin nuuka, ettei Heli saa ostaa edes sopivia rintaliivejä? Tuntuu todella pahalta, kun hänet näkee takaa päin ja selässä on tosi syvät vaakaurat. Jos liivit ovat sopivat, ei tukevankaan naisen selkään tule tuollaisia uria. Luulisi, että ne kiristävät ja puristavat ihan hirveästi.

      • Anonyymi

        Löysän läskin sisälle uppoaa rintaliivit.
        Tiedän omasta kokemuksesta, pitäis olla korsetti, joka puristais läskit kasaan.


    • Anonyymi

      KYLLÄ, SE TÄYTYY POISTAA.

    • Anonyymi

      Ei tota junttia vaan pysty katsoo.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan voi katsoa🤮. Nyt nelosen porukoille kärki käteen ja laittakaa juntti-palsanmäen+ eukkonsa ohjelma pois telkkarista.


    • Anonyymi

      Joo. Nyt alkaa riittämään. Ei viitsi edes kommentoida.

    • Anonyymi

      Olis tuon jo aika loppua.

    • Anonyymi

      Sitä ohjelmaa ei poisteta, kaikki muut lähtee ennen sitä ohjelmaa.

    • Anonyymi

      Katsoin viikolla yhden uusinatajakson Huutokauppakeisarista ja siinä korviini särähti Akin perustelu, miksi hän maksaa niin vähän suhteellisen isosta ja hyväkuntoisesta tavaraerästä: "Et sinäkään ole maksanut näistä paljon, kun olet ostanut ne kirpparilta tai perinyt ne." Hittoako se Akille kuuluu, millä hinnalla joku on tavaransa hankkinut. Ei olisi jollekin julkulle täräyttänyt tuollaista perustetta, mutta kun myyjä oli tavis ja suht nuori mies. Palsanmäki, häpeä! Julkkis oli saanut samoista tavaroista liki kaksinkertaisen hinnan.

    • Anonyymi

      Ohjelmaa uusitaan ja uusitaan,uusintojen jälkeen.
      Lehdessä oli ohjelmatieto .Kausi 1 jakso 3.

      Alkoiko taas uusinnat alusta alkaen,eihän tota uusita,kun 5-6 jaksoa päivittäin.
      Varmuuden vuoksi vielä kahdelta eri kanavalta.

    • Anonyymi

      Taitaa keisari ohjelma kohta voittaa.Uuno Turhapuro armeijan leivissä ohjelman.
      Eihän sitä ole uusittu,kun 150 kertaa vähintään.

      • Anonyymi

        Lihavilla ihmisillä on monenlaista vaivaa. Syöpä osui heistä molemmille ja Akin keuhkosyöpä vienee ukon hautaan.


    • Anonyymi

      Kuparipannu jäi mieleen ja seinäseipäästä tehty hökötys, mutta ei ala mökötys 😂

    • Anonyymi

      Samaa virttä veisaa:
      Myyjä pyytää 800
      Ei pysty tarjoan 150

      No miten ois 500
      Ei pysty tulee takkiin 200

      No jos puotan 300
      Meijän pitäis saada kaikki matkakulutkin katettua.

      No entä 220
      Supisee helin Kanssa. No menköön nyt sillä ja kättä päälle.

      Huutokaupan loppu selvitys:
      "Jaskan" tavaroista maksettiin 220 ja saatiin 1140
      eli voittoa tuli 920 ihan hyvin saatiin "Jaskan" tavaroista
      pitääpä käydä joskus toistenkin.

    • Anonyymi

      Noi julkkikset on ennalta sovittu juttu varmaan et pääsivät taas vakeilaan ja siksi luopuivat halvalla tavaroista.

    • Anonyymi

      Ei tota maalaisjunttia kukaan pysty katsomaan joten pois ruudusta ja äkkiä.

    • Anonyymi

      Ei voi ymmärtää, että miksi tuota h-keisarin ohjelmaa näytetään aina vaan uudestaan. Nyt aloitettu esittämään ykköskautta, mikä on tehty joskus kymmenen vuotta sitten. Sitten tietysti tulee seuraavat kaudet. Monta kertaa päivässä näytetään. Ihan älytöntä ja katsojien aliarvioimista. Ohjelma on ensinnäkin niin helvetin huono ja kun nämä kaksi pulleroa lävähtää ruutuun, niin melkein laatta lentää. Nyt kannattaisi nelosen ottaa järki käteen ja lopettaa ohjelma.

    • Anonyymi

      Tuossa yhtenä päivänä tutkin viikon ohjelmaopasta, Huutokauppakeisari 21 kertaa viikon sisään. Eli tasaisella tahdilla 3 kertaa/päivä. Jos ne saa uusinnoista rahaa, voi makoilla talven Epsanjassa. Keväällä taas ihmetellään löytääkö ihmiset takaisin huutokauppaan. Talvella voisi tehdä ohjelman "Tesinkki by Markku", kaikenlaisia netistä löydettyjä virityksiä kansalle.

    • Anonyymi

      Tv-kanavien lisäksi huutokauppakeisaria esitetään myös Ruudussa ja siellä on sille vielä oma erillinen plutoTV-kanava. Mikä muu ohjelma saa näin paljon ruutuaikaa. On se kumma, että tällaista paskaohjelmaa pakkosyötetään koko ajan. Siis kuka sitä enää katsoo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pulpahti mieleeni välähdys vanhasta ohjelmasta. Oli kai 10-vuotisjuhlaohjelma. Aki siinä pohti, pitäisikö pukea oikein puku päälle. Mutta tuli siihen tulokseen, että ei, koska kyseessä on työpäivä. Heli sitten kyseli, pitäisikö hänen pukea jotain parempaa ylleen. Siihen Aki vastasi, että Helillähän on aina niin kauniita asuja. Voi luoja sentään! Kauniita! Jos he olisivat yhtään kunnioittaneet asiakkaitaan, niin he olisivat molemmat kerrankin pukeneet ylleen asialliset vaatteet, ei mitään kulahtaneita rytkyjä.

      • Anonyymi

        Läskeille nyt ei mitkään vaatteet näytä hyviltä, ihan sama mitä niillä on päällään , kun läskit pursuaa.


    • Anonyymi

      Eilen Aki selitti jossain vanhassa ohjelmassa myydessään jotain tavaraaa, kertoili siemennesteistä ja Heli nauroi näille jutuille. Näitä alaarvoisia heittoja on riittänyt , missä hän on kasvatuksensa saanut, kun ei osaa muunlaisilla jutuilla höystää kauppaansa., ja vanhemman miehen suusta se on todella moukkamaista. Tämä oli varmaan sadas uusinta, yksi niistä.

    • Anonyymi

      Juntti mikä juntti, pois vaan telkusta kiitos.

    • Anonyymi

      Tietääkö huutokauppias Palsanmäki, mikä ero on posliinilla ja keramiikalla? Puhuu aina kahvikupeista keramiikkana, vaikka selvästi näkee, että posliinikuppeja ovat.

    • Anonyymi

      On kyllä älytöntä, että tätä huutokauppakeisari sontaa esitetään koko ajan. Heittäkää ne jo pois tv:stä.

    • Anonyymi

      Katsoin pitkästä aikaa jakson jossa myytiin karting-autoa. Sen Markun venyttävä puhe ja lahopäinen esiintyminen on niin tyhmän näköistä ja eikö ollut taas se Timo hommattu ohjelmaan, toinen naamanvääntelijä. Kaksi kulahtanutta ukkoa.
      Akilla ka Helillä sama kaava toistuu, Helikin hokee edelleen "tuotanoin, tuotanoin".
      Hyvä tienesti heille kun roikkuvat teeveessä, eiköhän he saa siitä kohtalaisen korvauksen, pelkällä huutokaupalla eivät eläisi yltäkylläisyydessä. Latvalaho Markku ja nyt se Timokin saavat kivat rahat.

    • Anonyymi

      Emme jaksa heitä enää. Onko pakko kiusata ihmisiä ? Olisi paljon kivaa nähtävää jos vain haluttaisiin näyttää.

    • Anonyymi

      Huutokauppa-pa...kan samaa jaksoa näytetään monta kertaa päivässä ja usean päivän ajan. Lisäksi uusi kausi + aiempia kausia (varmaan joskus kymmenen vuotta sitten tehtyjä) pyörii saman aikaisesti joka saakutin päivä monta kertaa päivässä. Täytyy ihmetellä, että MIKSI, MIKSI, MIKSI JA VIELÄ KERRAN, että MIKSI?????

      • Anonyymi

        On todellakin ihme touhua neloselta. Uudestaan samoja jaksoja tulee joka päivä. Kaiken huippu, että taas tuli uusi kausi. Samat turhanpäiväiset horinat jatkuu, mitkä on kuultu jo yli kymmenen vuotta sitten. Yäk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin ihme touhua neloselta. Uudestaan samoja jaksoja tulee joka päivä. Kaiken huippu, että taas tuli uusi kausi. Samat turhanpäiväiset horinat jatkuu, mitkä on kuultu jo yli kymmenen vuotta sitten. Yäk.

        Suuret katsojamäärät tuo paljon mainostuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin ihme touhua neloselta. Uudestaan samoja jaksoja tulee joka päivä. Kaiken huippu, että taas tuli uusi kausi. Samat turhanpäiväiset horinat jatkuu, mitkä on kuultu jo yli kymmenen vuotta sitten. Yäk.

        Eijkö sinulla ole kuin yksi kanava töllössä?


    • Anonyymi

      KEISARI JA KEISARIN ROUVA POIS TELEVISIOSTA, TOSI INHOTTAVAA ESITYSTÄ.

    • Anonyymi

      Keuhkosyöpä, joten toiveesi toteutuu. Oletko nyt tyytyväinen, idiootti?

    • Anonyymi

      Surullista, ensin Heillä kohtusyöpä nyt Akulla keuhkosyöpä. Kovin koetellaan tätä kansanomaista paria. Jaksamista❤️

    • Anonyymi

      Aki leikattiin tänään, keuhkosyöpä. Kumpa kaikki olisi mennyt hyvin 🙏

    • Anonyymi

      Toivottavasti pian kuullaan Akin kuulumiset. Syöpä on vaikea tauti.

    • Anonyymi

      Voimia vaikka Johan siihen ohjelmaan kyllästyi..

      Kovin oli viime kuvissa laihtuneen ja sairaan näköinen Joten pitempään on kai vaivannut...

      Ilmeisesti herralla oli myös tupakointi historia

    • Anonyymi

      Ahneella on paskanen loppu

      • Anonyymi

        Eli sinulla. Miten kuvittelet, että mustamaalaajien käy lopulta?


      • Anonyymi

        Juu, syöpä tuli.


    • Anonyymi

      Niin näytetään Muutto ja Remppa moneen kertaan!! Ja nyt tuli taas!! Et kuka jaksaa näiden kikatusta kattoo! Miksi näitä uusitaan sataan kertaan! 😬

    • Anonyymi

      Huutokauppakeisari pois tv:stä. On niin loppuun kaluttu ohjelma. Ärsyttää, että joka helkutin päivä monta kertaa näytetään näitä palsanmäen ukkoa ja eukkoa

    • Anonyymi

      Liekö feikkisyöpä? Parantuminenkin jo varmaa.

      • Anonyymi

        Itselläsi on feikkisyöpä, häpeä ihminen.


    • Anonyymi

      Hyvä ohjelma tuo Huutokauppakeisari, uusinnatkin vetää paljon katsojia.

      • Anonyymi

        Tarvittiin sunnuntaina illalla ammutuksi tullut kiekkoilija, jotta maanantain aamun mediat eivät olisi totusti täynnä huutokauppakalsarin pariskunnan edesottamuksista. Toivon, että Palsanmäkeläisiä ei enää nosteta mediaan. Täynnä heitä ja heidän huonoa käytöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvittiin sunnuntaina illalla ammutuksi tullut kiekkoilija, jotta maanantain aamun mediat eivät olisi totusti täynnä huutokauppakalsarin pariskunnan edesottamuksista. Toivon, että Palsanmäkeläisiä ei enää nosteta mediaan. Täynnä heitä ja heidän huonoa käytöstään.

        Toivottavasti media heivaisi jo Palsanmäet pois. Telkkarissa pyörii ohjelma kymmeniä kertoja viikossa. Samat jaksot jatkuvasti uusintana. Nyt sitten lehdet tuuttaa koko ajan ukon syövästä. Monet sairastuu syöpään (kuten meikäläinenkin on sen sairastanut).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti media heivaisi jo Palsanmäet pois. Telkkarissa pyörii ohjelma kymmeniä kertoja viikossa. Samat jaksot jatkuvasti uusintana. Nyt sitten lehdet tuuttaa koko ajan ukon syövästä. Monet sairastuu syöpään (kuten meikäläinenkin on sen sairastanut).

        Ykkösuutinen joka tuutissa on ollut jo yli viikon yhden homon surma nämä B luokan nuohoojat ovat suosikkeja.


    • Anonyymi

      Kzkzknz

    • Anonyymi

      Joku tuolla aikaisemmin kysyi, tietääkö Aki, mikä ero on posliinilla ja keramiikalla. Minä kysyn, tietääkö hän, mikä on ryijy, raanu ja täkänä. Yhdessä vanhassa jaksossa missi möi mummonsa kutomaa "ryijyä", joka oli kylläkin raanu. Ryijy on pitkänukkainen seinävaate tai matto. Raanu on taas sileäpintainen tiiviisti ohuesta langasta kudottu seinävaate. Äskettäin joku kauppasi uudessa jaksossa isoa täkänää. Myyjä sentään tiesi itse, mitä myy.

      • Anonyymi

        😂no, tuo onkin se maailman tärkein tieto 😂😂😂


    • Anonyymi

      pitihän se syöpä keksiä akille että pääsee otsikoihin seuraavaksi helin tytär sairastuu varmaan .helvettiin koko ohjelma jo

      • Anonyymi

        Ei Helillä ole lapsia, eikä Akillakaan.


    • Anonyymi

      Ei Helillä ole tyttöä!! Ja sairastumiselle emme kukaan tiedä milloin itse!! Mutta nöitä näytetään joka päivä niinkuin muutkin uusinnat jotain pitäs kyllä tehdä ??? Ei järenhäivää tuotannissa millään kanavalla!!😓🤔😬

    • Anonyymi

      Eihän hyvää ohjelmaa mihinkään heitetä,mutta heitettäviä on paljon,esim.salkkarit ja melkein kaikki kotimaiset sarjat,tyhmät mainokset.

    • Anonyymi

      Nythän nelosella pyörii 17. tuotantokausi, ja jostain sattui silmään, että kesällä kuvattiin jo 18. kausi.
      Ruudussa on ainakin pari kautta jätetty pois. Mistähän lienee kysymys? Onko niissä esiintynyt sellaisia julkkuja, jotka ovat kieltäneet naamansa näyttämisen, vai mikä lienee syy.

    • Anonyymi

      Näin äsken pienen pätkän Huutokauppakeisaria. Aki ajoi poikkeuksellisesti yksin Mersuaan. Ja yhtäkkiä hän nosti kankkuaan ja päästi pitkän pierun, joka luultavasti haisi todella pahalle, kun piti ikkuna veivata auki. Pitikö tuokin näyttää? Junttia!

      • Anonyymi

        Hänen ns. alapäävitsit ovat inhottavia. Viljelee niitä vaikka paikalla on lapsiakin.


    • Anonyymi

      Tuolla ketjussa joku mainitsi, ettei Heli edusta mitään vaatemerkkiä. Juu, ei edusta mitään kallista brändiä, mutta muutaman kerran on sarjassa sanottu, että Jyväskylässä on firma, joka tekee vaatteita vanhoista farkuista, siis sellaisia kuin ne Helin liivihameet. Ja ne eivät kyllä silmää hivele, eivät varsinkaan, kun Heli jättää usein puseron sen hameen alta pois. Siellä sitten näkyvät alusvaatteiden olkaimet, kun liivihameen henkselit ovat niin leveällä, että eivät peitä niitä. Mautonta! Ja tyyliinhän näyttää kuuluvan paksut mustat legginssit tai sukkahousut, jopa kesähelteellä.

      • Anonyymi

        Heli on nätti kasvoiltaan. Mutta, ne hänen tatuoinnit ovat todella rumat.


    • Anonyymi

      Ällöttävä ohjelma on huutokauppakeisarija palsanmäen pariskunta ärsyttää, kun niiden naamat lävähtää tv-ruutuun. Ei voi tajuta, että miksi nelosmedia sitä esittää vuodesta toiseen monta tuntia päivässä.

      • Anonyymi

        Miksi et vaihda kanavaa, vai tykkäätkö sittenkin huutokauppakeisarista?


    • Anonyymi

      Härskiä kaupantekoa.

    • Anonyymi

      Ei kai Enbuske täällä kirjoittele? Tuli vain mieleen lehtijutusta tällainen.

      • Anonyymi

        Eihän täälläkään kirjoittele kuin yksi kateellinen mies.


      • Anonyymi

        Ajatella että Enbuskekin on alunperin Oulusta. Sen kyllä uskookin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että Enbuskekin on alunperin Oulusta. Sen kyllä uskookin.

        Stefu oli raivostunut Eskon fc:ssa kun Enbuske onnitteli Eskon tytärtä. Stefun mukaan Enbusken ei olisi pitänyt onnitella niin hienoa ihmistä kuin tämä tyttö on.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe