Miksi lähimmäistä ei tarvi rakastaa?

Anonyymi-ap

Koska itelleen ei voi antaa syntejä anteeksi ei tarvi antaa lähimmäisellekään joten kilautus kaverille ja se julistaa synninpäästön. Se on se oikea.

46

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi ei ole käsky. Ei kukaan niin voi tehdä omassa itsessään, vaan aina syyllistyy muiden herjaamiseen sekä panetteluun ja siten rikkoo Jeesuksen käskyä, sillä eihän kukaan itseään halua herjata ja parjata. Tai jos haluaa niin sitten on tosi outo tyyppi.

      Ohje rakastaa Jumalaa yli kaiken ja rakastaa lähimmäisiä kuin itseään, on ohje uudessa liitossa siihen mistä näkee onko ihmisessä oikea Henki. Jos hänen juttunsa eivät ole senkaltaisi että rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäisiä kuin itseään, ei hän ole Jumala lapsi. Ei vaikka miten muutoin yrittäisi lakia lukea.

      Uudessa liitossa Raamatun ohjeet ja säännöt ovat nimenomaan Hengen koettelemiseksi. Niitä tosin noudatetaan, mutta ne eivät ole pyristeltäviä käskyjä, vaan kuvastavat sitä ketä Jumalan Henki johdattaa hyviin tekoihin, ja ketkä pyristevät omassa varassaan ja jutut ovat sitten vähän mitä ovat eikä rakkautta niissä ole nimiksikään.

      • Kirjoituksesi on koulukirjaesimerkki vl-valehtelusta, joka vääntää selvään selvemmäkn Raamatun sanoman tukemaan vl-spiritualismia. Valhetta joka varmasti johtaa turmioon.

        Itse perkele,-joka oikeasti oletkin,-ei voisi enää enempää valehdella.


        Todellinen henkien koettelu voidaan tehdä sinulle, tietäen ettet kykene vastaamaan siihen kuten perkeleelle on ominaista.

        Et kykene tunnustamaan Jeesusta Herraksi!


        Jätä ne höpötykset sanomatta, eli ei jokainen joka sanoo herra herra . .


      • Anonyymi

        Niin se on jos toisen sielun asiat ei oo kunnossa sitä ei tarvi rakastaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on jos toisen sielun asiat ei oo kunnossa sitä ei tarvi rakastaa

        Ymmärrän että tuo saattoi olla huumoripläjäys sinulta, mutta kerro miten sielun asiat ovat kunnossa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ymmärrän että tuo saattoi olla huumoripläjäys sinulta, mutta kerro miten sielun asiat ovat kunnossa?

        Vitsit vähissä pastorilla


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ymmärrän että tuo saattoi olla huumoripläjäys sinulta, mutta kerro miten sielun asiat ovat kunnossa?

        Aina on ollu ihmisiä joita on voinu rakastaa kunnes tapasin entisen vl huomasi et täydellistä pahuutta ei voi rakastaa tippaakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina on ollu ihmisiä joita on voinu rakastaa kunnes tapasin entisen vl huomasi et täydellistä pahuutta ei voi rakastaa tippaakaan

        Kirjoitat sekavasti

        Room. 3:23-24
        Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vahurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on ollu ihmisiä joita on voinu rakastaa kunnes tapasin entisen vl huomasi et täydellistä pahuutta ei voi rakastaa tippaakaan

        Juudaan kirje
        Varokaa niitä sisään päässeitä ihmisiä joiden tämä syyllisyys on kirjoitettu jo ennen alkua pahoja ihmisiä jotka meidän herramme jumalamme nimen turmelevat kauhistukseksi ja kieltävät hänet joka on se meidän yksi herra jumala ja kieltävät meidän herramme jeshuan messiaan
        Mutta minä tahdoon muistuttaa että tehän tiedätte ne kaikki kun jumala yhden kerran vapautti kansan egyptistä hän toisella kertaa tuhosi ne jotka eivät uskoneet
        Ja nämä enkelit jotka eivät valvoneet omaa johtajuuttaan vaan hylkäsivät omat asumuksensa joita heidän tuomionsa päivälle vartioidaan tuntrmattomilla suurilla kahleilla pimeyden alla
        Samoin sodom ja gomorra ja niitä ympärivät kaupungit jotka samalla tavoin harjoittivat haureutta ja menivät toistensa lihan perässä ovat iankaikkisen tulen olemuksem alaisia syyllis sillä tuomiolla
        Siinä kaltaisuudessa ocat mys nämä jotka ovat unessa himoitsevat lihaa jotka saastuttavat herrauden ja hylkäävät ja oilkkaavat kirkkautta
        Mutta mikael enkelijohtaja hän joka puhui paholaisen kanssa kun he keskustelivat paholaisen kanssa moshen ruumiista ei sanallaan tuominnut häntä vastaan pilkan tuomiota vaan samoi että herra jumala nuhtelee sinua
        Mutta nämä pilkkaavat joita he eivät tunne vaan kuin tyhmät eäimet jotka luonnollisesto haluavat jotain he tuhoutuvat
        Voi heitä jotka menevät kainin tietä ja balaamin petoksen perässä palkan kautta juhlivat ja korahon kapinassa menehtyivät
        Nämä ovat niitä jotka omissa juhlissa saastaisina villintyvät kun he vailla kunnioitusta ravitsevat omia sielujaan pilviä ilman sadetta jotka tuulesta ajelehtivat puita joiden oksasto on kuihtunut jotka ovat ilman hedelmää kahdesti kuolleita ja juuriltaan pois revittyjä
        Voimallisia meren aaltoja jotka pauhinallaan elävittävät heidän häpeänsä vaeltavia tähtiä sellaisia joiden synkeä pimeys on varjeltu iankaikkisuudeksi
        Myos näille profetoi eenok hän joka oli afamista seitsemäs kun hän sanoi että katso hetra jumala tulee pyhien suuruudessa
        Tekemään tuomion kaiken ylle ja nujtelrmaan niit kaikki sieluja niidrn kaikkien tekojen tähden joita on pahoin tehty ja niiden kovien sanojen tähden joita nämä syntiset pahantekijät ovat puhuneet
        Nämä ovat nurisijoita ja valittajia kun heidän oma vaelluksensa on omien himojensa mukaista ja heidänbsiunsa puhuvat vilppiä ja he toisiansa ylistävät hydyn tähden
        Mutta te rakkaani muistakaa näitä sanoja jotka ovat enben sanottu meidän herramme jeshuan messiaan lähettämien ihmisten kautta
        Jotka sanoivat että ajan lopussa tulevat näitä halveksijoita jotka omien himojensa mukana menevät pahuuden perässä
        Nämä ovat niitä jotka hajottavat, sielullisia, sillä heillä ei ole henkeä,sielullinen ruumis eläimen kaltainen luonnollinen ruumis


      • Anonyymi

        "Ei kukaan niin voi tehdä omassa itsessään, vaan aina syyllistyy muiden herjaamiseen sekä panetteluun ja siten rikkoo Jeesuksen käskyä, sillä eihän kukaan itseään halua herjata ja parjata."

        Tuo ei pidä lähestulkoonkaan paikkaansa, sillä tunnen erittäin hienotunteisia ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä, jotka eivät sano pahaa sanaa kenestäkään. Mutta valitettavasti tunnen myös aivan hirveitä juoruilijoita, joille toisista paskanpuhuminen on jokapäiväistä. Päämääränä oman egon korostaminen ja hyöty. Nämä narsistit elävät vain toisten ihailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on jos toisen sielun asiat ei oo kunnossa sitä ei tarvi rakastaa

        "Niin se on jos toisen sielun asiat ei oo kunnossa sitä ei tarvi rakastaa"

        Ja mistä sinä tiedät toisen sielunasioista. Voin itse vastata puolestasi, että et mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin se on jos toisen sielun asiat ei oo kunnossa sitä ei tarvi rakastaa"

        Ja mistä sinä tiedät toisen sielunasioista. Voin itse vastata puolestasi, että et mistään.

        Kyl sen näkee jos toinen on saatanan oma,puhuu pedofiileistä ja muista riettauksista lapsen sukuelimistä etc


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakkaukäskyt ovat uudessa liitossa tosiaan hengen koettelemiseksi annettu. Jos ei rakasta lähimmäistä kuin itseään, niin ei ole Jumalan hengen vallassa. Samoin kuin se sana, että mitä erinomaista siinä teette, jos rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, eikö pakanatkin tee samoin. Siitä näkee onko ihminen Jumalan hengen vallassa käytökseltään. Ei se käskynä ole mitään, mutta jos ihminen herjaa ja panettelee lähimmäisiä oli aihetta tai ei, niin sana osoittaa että hänessä on väärä Henki eikä se Henki mistä Jumalan sana kertoo.

      • Oletko muslimi? Shiia vai Sunni?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oletko muslimi? Shiia vai Sunni?

        Lopeta demonipesä tuo arvailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta demonipesä tuo arvailu.

        Kokkolas B-mentalsjukhus


    • Missä Ihminen Raamatussa julistaa toiselle ihmiselle synninpäästön, laita vaikka jae näkyviin.

      • Anonyymi

        Kyllä se on Jeesus Kristus , joka antaa ihmiselle synninpäästön. Ihmiselle joka uskoo siihen ja anoo sitä nöyränä, katuvana ja tunnustaa vaikka miten olisi uskonnollinen ja hyvin osaisi muita herjata, että pieleen on mennyt, syntiä on tullut tehtyä, Jeesus antaa puhtaan sydämen ja mielen. Joskin se ei vielä sinällään ole kovin paljon mitään, koska nopeasti se syntisäkki täyttyy herjaamisesta ja muista synneistä. Silloin Jumala puuttuu peliin ja voi armossaan lahjoittaa ihmiselle Pyhän Hengen, että kun näkee että ei tuosta mitään tule, tuo ihmispoloinen vaan jatkaa herjaamistaan ja sille saa koko ajan olla syntejä antamassa anteeksi. Jumala armossaan antaa Pyhä Hengen siten, että sen jälkeen ihmisen elämä käy aika tavalla rinnan siinä mitä Raamatussa kirjoitetaan ja miten. Hengen hedelmät sanassa asettuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Jeesus Kristus , joka antaa ihmiselle synninpäästön. Ihmiselle joka uskoo siihen ja anoo sitä nöyränä, katuvana ja tunnustaa vaikka miten olisi uskonnollinen ja hyvin osaisi muita herjata, että pieleen on mennyt, syntiä on tullut tehtyä, Jeesus antaa puhtaan sydämen ja mielen. Joskin se ei vielä sinällään ole kovin paljon mitään, koska nopeasti se syntisäkki täyttyy herjaamisesta ja muista synneistä. Silloin Jumala puuttuu peliin ja voi armossaan lahjoittaa ihmiselle Pyhän Hengen, että kun näkee että ei tuosta mitään tule, tuo ihmispoloinen vaan jatkaa herjaamistaan ja sille saa koko ajan olla syntejä antamassa anteeksi. Jumala armossaan antaa Pyhä Hengen siten, että sen jälkeen ihmisen elämä käy aika tavalla rinnan siinä mitä Raamatussa kirjoitetaan ja miten. Hengen hedelmät sanassa asettuvat.

        Miksi et laita paikkaa esille? Olisi fiksua, ei tarvitse selitellä.

        Jeesushan oli ihminen, mutta myös Jumala. Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."

        Alkutekstissä, ”yksi”.

        Jeesushan on luvannut meille Häneen kastetulle Rauhan. Joh. 14:27
        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

        Asian vahvistaa Joh. 16:33; Room. 5:1; Fil. 4:7; Kol. 3:15.

        Tuohon puhtaaseen sydämeen Jeesus antaa ”palikat”, kuinka se on mahdollista, mutta tekona se on ihmisteko, parannus Häneen Luvattuna Messiaana.

        Hän on Kaikkivaltias, ja pelastaa vain omansa, jotka tekevät Hänen tahtonsa, Jeesus ei pelasta muiden omia.

        Miten velluissa voi olla Pyhä Henki, koska se tulee vasta upotuksessa? Ilman sitä se jää auttamattomasti ulos ihmisestä.
        Seuraava jae kertoo kaksi asia, synnin anteeksi saaminen, sekä Pyhän Hengen osallisuuden suuren mahdollisuuden; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Tällä mitataan kuuliaisuus Jeesukseen; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Kun Jeesuksen sanoman lukee tarkkaan; >Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Tämän Hän on luvannut vain Uudestisyntyneille kastetuille, ei muille.

        Kirjoitat; Silloin Jumala puuttuu peliin ja voi armossaan lahjoittaa ihmiselle Pyhän Hengen, että kun näkee että ei tuosta mitään tule, tuo ihmispoloinen vaan jatkaa herjaamistaan ja sille saa koko ajan olla syntejä antamassa anteeksi.

        Nyt paljastit itsesi Teokraattina. Jumala ei pelasta muuta kun ala- ikäiset lapset sekä Israelin kansan.

        Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

        Joten heitit tässäkin Jeesuksen sivuun, ja kun Jeesus itse kutsuu ihmisiä, jotka näin tekee rosvoiksi; Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo

        Ihan vaan siksi, että ymmärtäisit; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Pelastus tulee Uuden Testametin aikana ana, ja VAIN Jeesuksessa, eikä Isän luokse pääse muuta kun Kasteessa saadun liiton kautta Jeesuksessa.

        Pysähdy, Sinulta tuon kirjoituksen mukaan uupuu Messias, silloin kaikki. SRK ei pelasta ketään.

        Tee vielä Parannus, huomenna se voi olla myöhäistä.

        Pyhästä hengestä, Joh. 15:26 "Te saatte puolustajan; MINÄ LÄHETÄN hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.

        Sekin on kiinni Jeesuksesta.

        En halua masentaa Sinua, sillä kaikesta näkee, että olet etsivällä sydämellä, mutta ratkaisuun pitää saada Uudestisyntyneen ihmisen apu, maallikot harvoin siinä onnistuu.

        Kun olet valmis suulla asian tunnustaan, voin kastaa Sinut Jeesukseen ja saat Pyhän Hengen, sekä syntisi anteeksi, aina kun luot katseesi Jeesukseen aina ylös tempaukseen saakka.

        Siunausta etsimiseesi ja Hyvää joulua.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Miksi et laita paikkaa esille? Olisi fiksua, ei tarvitse selitellä.

        Jeesushan oli ihminen, mutta myös Jumala. Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."

        Alkutekstissä, ”yksi”.

        Jeesushan on luvannut meille Häneen kastetulle Rauhan. Joh. 14:27
        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

        Asian vahvistaa Joh. 16:33; Room. 5:1; Fil. 4:7; Kol. 3:15.

        Tuohon puhtaaseen sydämeen Jeesus antaa ”palikat”, kuinka se on mahdollista, mutta tekona se on ihmisteko, parannus Häneen Luvattuna Messiaana.

        Hän on Kaikkivaltias, ja pelastaa vain omansa, jotka tekevät Hänen tahtonsa, Jeesus ei pelasta muiden omia.

        Miten velluissa voi olla Pyhä Henki, koska se tulee vasta upotuksessa? Ilman sitä se jää auttamattomasti ulos ihmisestä.
        Seuraava jae kertoo kaksi asia, synnin anteeksi saaminen, sekä Pyhän Hengen osallisuuden suuren mahdollisuuden; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Tällä mitataan kuuliaisuus Jeesukseen; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Kun Jeesuksen sanoman lukee tarkkaan; >Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Tämän Hän on luvannut vain Uudestisyntyneille kastetuille, ei muille.

        Kirjoitat; Silloin Jumala puuttuu peliin ja voi armossaan lahjoittaa ihmiselle Pyhän Hengen, että kun näkee että ei tuosta mitään tule, tuo ihmispoloinen vaan jatkaa herjaamistaan ja sille saa koko ajan olla syntejä antamassa anteeksi.

        Nyt paljastit itsesi Teokraattina. Jumala ei pelasta muuta kun ala- ikäiset lapset sekä Israelin kansan.

        Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

        Joten heitit tässäkin Jeesuksen sivuun, ja kun Jeesus itse kutsuu ihmisiä, jotka näin tekee rosvoiksi; Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo

        Ihan vaan siksi, että ymmärtäisit; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Pelastus tulee Uuden Testametin aikana ana, ja VAIN Jeesuksessa, eikä Isän luokse pääse muuta kun Kasteessa saadun liiton kautta Jeesuksessa.

        Pysähdy, Sinulta tuon kirjoituksen mukaan uupuu Messias, silloin kaikki. SRK ei pelasta ketään.

        Tee vielä Parannus, huomenna se voi olla myöhäistä.

        Pyhästä hengestä, Joh. 15:26 "Te saatte puolustajan; MINÄ LÄHETÄN hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.

        Sekin on kiinni Jeesuksesta.

        En halua masentaa Sinua, sillä kaikesta näkee, että olet etsivällä sydämellä, mutta ratkaisuun pitää saada Uudestisyntyneen ihmisen apu, maallikot harvoin siinä onnistuu.

        Kun olet valmis suulla asian tunnustaan, voin kastaa Sinut Jeesukseen ja saat Pyhän Hengen, sekä syntisi anteeksi, aina kun luot katseesi Jeesukseen aina ylös tempaukseen saakka.

        Siunausta etsimiseesi ja Hyvää joulua.

        Ei parannusta tehdä piehtaroimalla kirkon lattialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei parannusta tehdä piehtaroimalla kirkon lattialla.

        Ei tietenkään.

        Se tehdään herjaamalla netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei parannusta tehdä piehtaroimalla kirkon lattialla.

        Siitä voi selvästi nähdä myös sen, että ihmisessä on JO Pyhä Henki.

        Näin Raamatun mukaan.



      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Tutustuppa Petri Paavolan tutkimuksiin;

        https://www.kotipetripaavola.com/kaatumisilmiottarkastelussa.html

        Raamattu on täynnä Hengestä liikuttuneita sekä kaatuvia.

        Laitan vain osan niistä:

        Jospa asia aukenee.

        Asia selvä.
        "Herraa vastaan kapinoivat kaatuvat selälleen"
        Kelvottomat ja pahat, kuten sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä.
        "Herraa vastaan kapinoivat kaatuvat selälleen"
        Kelvottomat ja pahat, kuten sinä.

        Siellä ei puhuta mitään vastaavaa, josta kirjoitat.
        Se on sitä VL puppua.


    • Anonyymi

      Siinä myös toteutuu Jeesuksen rakkauskäsky.

    • Anonyymi

      Ja Mooseksen lain jokainen piirto.

      Mikä ei tietenkään herjatessa toteudu ja rikkoo silloin lakia vastaan.

      • Anonyymi

        Täällä joku pitää aktiivisesti esillä "herjausta". Voisitko ystävällisesti avata käsitystäsi herjauksesta ehkä esimerkein. Tuo sana ei paljoa kerro siitä, mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä joku pitää aktiivisesti esillä "herjausta". Voisitko ystävällisesti avata käsitystäsi herjauksesta ehkä esimerkein. Tuo sana ei paljoa kerro siitä, mitä tarkoitat.

        Tietenkin herjauksen lopullisesti määrittelee kunkin herkkähipiäisyys. Jos toista sanotaan saatanaksi sen voi luokitella herjaukseksi sekä sellaiseen ihmiseen tai ryhmään kohdistustuvan mustamaalauksen, joka täyttää rasistisen tunnusmerkistön. Kyllä sellaisen sivistynyt ihminen osaa nähdä.


      • Lailla, joka kohdalla 618 käskyllä on myös oma nimi, mitä niistä haluat nostaa esille.


      • Ei riko? Jos rikkosi, siitä olisi maininta Laissa.

        Lestoille on mennyt pupu pöksyyn, kun ei vastata kysymyksiin, Raamattuun tukeutuen, vaan on keksitty puolustusmekanismi; - meitä herjataan?

        Tehän elätte Isienne, lukutaidottomien oppianne, jossa Herra on vain Jumala, joka ei tule pelastamaan yhtään lestaa, vain oman kansansa.

        Minulle on usein sanottu, että pitää pysyä linjassa, missä linjassa, kristitty pysyy Raamatussa.

        Jos tämä on herjaa, niin kertokaa mikä siinä.


    • Anonyymi

      Onhan meillä uskonnollisesta rasismista jopa oikeudenkäyntejä. Mitä monet eivät pidä sellaisena, vaan Jumalan valtakunnan työnä. Joten siinä mielessä isossa haravalla haravoidaan. Ennemminkin voi erotella tyhmyyden järkevyydestä mikä tietenkin uskonnollisuuden ollessa kysymyksessä on vielä enemmän veteen piirretty viiva.

      • Älä hosu.
        Ennen tulevaan Jumalan valtakunta on millenium sekä tempaus, joten käydään ne ensin läpi.


      • Eihän Jeesus niin opeta, vaan Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Jeesuskella on valta myös Taivaassa, ei se ole Jumalan, kun Pojan valta, etsi Hänet ja lähde seuraamaan Häntä, mutta muista ottaa kaste, muuten Hän ei tunnista sinua.


    • Anonyymi

      Monta herjausta on vielä ennen sitä käytävä läpi erilaisissa viitekehyksissä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mooseksen lain mukaan raiskatusta piti ottaa vaimo.

        Ongelma on vain silloin jos raiskaaja on jonkin muun lain alainen, jossa naisen asema on vielä heikompi ja naista voidaan syyttää kun oli liian viettelevä eikä mies itselleen mitään voinut.

        Mooseksen laki tosin on lakannut olemasta ja sen sijaan on tullu paljon inhimillisempi usko, jossa puhutaan jopa rakkaudesta.

        Muissa uskonnoissa on vielä jääty lakihenkisyyteen jossa perunasäkillä suojellaan sitä ettei miehen himot karkaa käsistä.


    • Anonyymi

      Joskus outoa että saatamme moitiskella islamisteja, näkemättä että se on kuin kopio vanhan liiton mooseksen lain noudattamisesta.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe