Keruruun ekokylässä asuu 62 vuotias nainen jonka epäillään olevan pyhä Maria

Anonyymi-ap

Hän on itse sellaista omakätisissä kirjeissään väittänyt. Miten enkelit olivat
ilmestyneet 26 vuotiaan vasta valmistuneen arkkitehdin kodissa Lodzin kaupungissa ul Fornalskiego kadulla

Häntä vaaditaan Jyväskylän käräjäoikeudessa valaehtoisesti kertomaan onko tuo totta ? Vai huijasiko hän ´ hölmöä Hietikkoa että saisi suomeen viisumin kommunistisesta suljetusta Puolasta 1986 ?

Hänen tulee oikeudessa kertoa , kuka tuhosi poikansa Williamin lapsuuskodin Puolassa ja miksi ?
On paljastettava - kuka hän oikeastaan on ?

Alkuperäinen nimi jolla sai suomen kansalaisuuden 1989 ,
oli Cieplucha. Myöhemmin hän esiintyi keltaiset ry n tehtävissä intiassa nimellä Yvonne Mitchel . Väitti olevansa ranskalainen.

Mutta voisiko hän tosiaan olla uudelleen inkarnoitunut Pyhä Maria.?

Intian joogalääkäriliiton presidentti K U Sathyanath Keralassa
on tavannut Violan
tutkinut hänen kehonsa vibraatiot
ja sanoo että se on totta. Kyseessä on pyhä maria ja keuruulle saattaa tulla roomalaiskatolisista maista kova turistiryntäys

Pyydän huomaamaan että intialainen lääkäri K U Sathyanath
oli kasvatettu roomalaiskatolisessa perheessä Cochinin kaupungissa , eikä hän pilaile näin vakavilla asioilla

Seinäjoen oikeusaputoimistossa [email protected] on violetan omakätisiä kirjeitä 104 sivua. Ne tulee antaa julkiselle medialle koska asia kuuluu kaikille . Kirjeissään ex vaimoni kertoo mystisistä kokemuksistaan. Miten hän oli maailman ensimmäinen nainen joka syntyi väinämöisen kylkiluusta. Näki suuren alkuräjähdyksen , linnunratojen synnyn.

Myöhemmin sarnowiak kertoi asuneensa Nasaretissa jossa hänellä oli monta lasta, ensimmäinen niistä syntyi ilman miestä

taivaallinen olento saattoi hänet raskaaksi. Jotkut ovat väittäneet että kyseessä olisi ollut ns UFO

Joka tapauksessa Keuruun ekokylässä asuu nyt varsin erikoinen nainen jolla on paljon ´´puuttuvaa tietoa´´

Luultavimmin ihmisarka Pyhä Maria ei ole kauaa tavattavissa. Hän palaa kotimaahansa Puolaan ja alkaa johtaa miedzylesian ra re formoitua roomalaiskatolista kirkkoa

se tapahtuu suomenkielellä, koska on parempi etteivät sekoilevat puolalaiset kovin paljon ymmärrä miten heitä johdetaan. Suomesta tulee uusi latinan kaltainen pyhä salakieli.

Sarnowiak osaa sitä hyvin, hän on laillistettu kääntäjä suomi puola

Mistä on kysymys herää kysymys ..
Kristillinen keltainen vallankumous joka tehdään raamatun mukaan. Kaikki kirkot uskonnot ja armeijat lopetetaan PAM
kevyet käsiaseet vain poliiseilla ja rajavartijoilla

raaistavan väkivaltaviihteen tuottamisesta ja levittämisestä renny harlinin kaltaisille 10 vuotta vankilaa

55 % puolalaisista valitsivat 2003 edesmenneen paavin johannes paavalin puolan ja ukrainan presidentiksi JEESUKSEN
( siitä oli pieni uutinen myös suomen lehdistössä jossa ´´ hulluja puolalaisia ´´ pilkattiin HAHA HÖH HÖH )

Ennenkö herran päivä, eli Jeesuksen äkillinen ilmestyminen on tapahtunut, hänen sijaisenaan Puola Ukrainan kuningattarena tulisi Sarnowiakin toimia

Mutta koska hän on erittäin ujo, eikä suostu sellaista tehtävää vastaanottamaan , Keltaiset ry Les Jaunes los amarillos die gelben zehubim jerusalem pyytävät
että professori Halla Aho ottaisi tämän tehtävän
. Hän on ateisti tiedemies joka ymmärtää miten saatanallisen vahingollisia uskonnot ovat ?

Jos Halla Aho SUOSTUU jo nyt heti---, myös suomalaiset
valitsevat hänet presidentiksi. Tällöin Suomi olisi alusta asti mukana taivasten valtakunnassa.
Se poistaisi Suomesta sodan vaaran ja Venäjän federaatio mielellään suostuisi liittämään taivasten valtakuntaan myös Karjalan tasavallan. Aseet vain poliiseilla ja raja vartijoilla.

Venäjän ei tarvitsisi haaskata rahojaan aseisiin vaan keskittyä energian puutavaran ja vuolukiven toimittamiseen Suomeen ja Puolaan

kun keltaiset ry levittää kaikkialle maailmaan fiktiivisen elokuvan
jossa jeesus tosiaankin on tullut puolaan miedzylesian vuorille
ja jussi halla aho luovuttaa hänelle valtakunnan avaimet

40 miljoonaa puolalaista emigranttia palaavat kotimaahansa j

iso hirsitalo huonekalu taideteollisuus tuotanto aloitetaan kaikkialla Puolassa missä on rautieasema tai satama.
Suomessa rautatien varrella Niirala Joensuu pieksamäki keuruu haapamäki koura seinäjoki ilmajoki kauhajoki teuva kaskisten satama.
500 000 uutta työpaikkaa kuihtuviin peräkyliin

Tämä on mahdollista jos suomen presidentiksi tulee veturinkuljettaja James Hirvisaari. Hän tuntee metafysiikan alueen ja pystysi toimimaan yhteistyössä intian joogalääkäriliiton kanssa. Hirvisaari on Halla Ahon entinen puoluetoveri ja voisivat varmasti löytää yhteisymmärryksen

asiasta enemmän f b sivulla janne rautalahti
https://www.facebook.com/profile.php?id=100076407288478

20

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa siinä joku nähnyt aikamoisen vaivan kirjoittaakseen hölynpölyä.

      • Anonyymi

        kyseinen nainen taatusti haastaisi tuon avauksen
        kirjoittaneen oikeuteen ellei siitä olisi todisteina hänen omakätisesti kirjoittamiaan kirjeitä, joita fb sivulla janne rautalahti esiintyy. Äläpäs leimaa hölynpölyksi asiaa josta et mitään tiedä


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18167393N

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Keuruun kaupungin talous on katastrofaalisessa kunnossa ja terveyskeskus lopettamislistalla
      ---Keuruun maantieteellinen sijainti on hyvin kaunis ja matkailubisnes voisi sen talouden pelastaa. Mutta kauniita kuntia on Suomessa muitakin
      Keuruu pitää erilaistaa
      ---Maailman isoin kristillinen kirkko on roomalaiskatolinen. Heille myytti pyhästä Mariasta on erittäin keskeinen ja siihen liittyy paljon legendoja.

      Kaupunginjohtaja Noora Pajarin , suurkeuruu lehden ja keskisuomalaisen Jyväskylässä ei tarvitse lainkaan miettiä
      onko keuruulla asuvan puolalaisen arkkitehdin kertomukset
      totta --legendaa vai ovela huijausyritys suomen kansallisuuden saamiseksi

      Tutkinnanjohtaja [email protected] ja Jyväskylän käräjäoikeus päättävät siitä asiasta ja aivan varmasti kysymys siirtyy Strasbourgiin

      Jos suomalainen media ja youtube podcastien tuottajat
      haluaisivat / älyäisivät puhaltaa yhteiseen hiileen
      uusi sampo voitaisiin rakentaa keskelle suomea keuruulle

      Tuosta pyhä maria väitteestä on kyseisen henkilön omat kirjeet ja intian joogalääkäriliiton presidentti todistajina . Median edustajilla on hyvät perusteet julkaista asia. Se johtaisi taitavasti suunnitellen siihen että keuruulle tulisi joka vuosi puoli miljoonaa pyhiinvaeltajaa

      Sekoitamme markkinointi mixiin uskonnollista mytologiaa laatumusiikkia ja rakennustarvike teollisuuden intressejä . Olen valmistunut helsingin taideteollisesta korkeakoulusta ja mainoshoitaja instituutista MAT

      Olen suunnitellut mainontaa mm nokialle ja porvoolaiselle www.ensto.com 6 vuotta. Sen konsernin perustaja ensio miettinen opetti minua joka viikko 4 tuntia ja tässä suunnitelmassa on yli 50 % osuus hänen päästään syntynyttä materiaalia. Mutta keuruulta minut ajoi psykiatri anuliina arkko maanpakoon saharaan ja väitetti että suunnitelma osoittaa mielisairauden

      Tämäkin asia käsitellään seinäjoen käräjäoikeudessa
      koska 1.12.23 etelä pohjanmaan hyvinvointialueen johtaja [email protected] kirjoitti että Anuliina Arkko ja Antero Lassila ovat aivan oikeassa

    • Anonyymi

      Saatana on Herra

      • Anonyymi

        saatana ja jumala molemmat ovat meissä sisäisesti rakennettuja, riippuu olosuhteista ja valinnoista kumpiko pääsee vallalle. Useimmat ovat päästään sekaisin, luulevat mustaa valkoiseksi. Ja päinvastoin


    • Anonyymi

      Saatana voittaa. Fakta.

      • Anonyymi

        tarkoitatko että sinun tapauksessasi niin käy
        vai arveletko että yleensä totaalisesti ?

        luulen että aika monia suomalaisia miehiä on ituttanut jo kauan liian paljon
        että suorastaan toivotaan isoa sotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitatko että sinun tapauksessasi niin käy
        vai arveletko että yleensä totaalisesti ?

        luulen että aika monia suomalaisia miehiä on ituttanut jo kauan liian paljon
        että suorastaan toivotaan isoa sotaa

        Koko ihmiskunnan kautta. Tämän näkee tyhmempikin joka itun päivä.


      • Anonyymi

        Ouh LORD whant´s you bye me a Mercedes -Benz. Ja puita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitatko että sinun tapauksessasi niin käy
        vai arveletko että yleensä totaalisesti ?

        luulen että aika monia suomalaisia miehiä on ituttanut jo kauan liian paljon
        että suorastaan toivotaan isoa sotaa

        Toivotaan sotaa? Saatana on herra? Nyt taitaa olla parempi muuttaa sinne missä tuollaiset ajatukset ovat vallalla. Kuka tällista kirjoittaa? Todellakin epämielyttävää . Mutta eiköhän Pyhä Maria hoida hommat. Toivottavasti ei verovaroilla.


    • Anonyymi

      Katsokaa maailmaa, hyvät ihmiset. Kuka täällä määrää?

      • Anonyymi

        no nyt minä ymmärrän herra saatanaa

        olet aivan oikeassa -- voitko kirjoittaa mun fb sivulle janne rautalahti

        tällä foorumilla ei uskalla sanoa paljo mitää
        ne sensuroi heti

        mitä tulee kristinuskon loppumiseen
        sellainen määräys on raamatussa

        mutta sinäkö koet että johdat sitä sakkia

        soita mulle marokkoon 00212 767309042 ja pane kaikki digitaalisesti talteen--julkaise you tubessa saatanan ja johannes ra kastaja rautahannun juttelut .. saadaan hyvät rahat.. voitto tasan OK ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no nyt minä ymmärrän herra saatanaa

        olet aivan oikeassa -- voitko kirjoittaa mun fb sivulle janne rautalahti

        tällä foorumilla ei uskalla sanoa paljo mitää
        ne sensuroi heti

        mitä tulee kristinuskon loppumiseen
        sellainen määräys on raamatussa

        mutta sinäkö koet että johdat sitä sakkia

        soita mulle marokkoon 00212 767309042 ja pane kaikki digitaalisesti talteen--julkaise you tubessa saatanan ja johannes ra kastaja rautahannun juttelut .. saadaan hyvät rahat.. voitto tasan OK ?

        En suostu minkään kristityn saastan kehoituksiin, se on heikkoutta. Maailma palaa ensin ja siitä siirrytään teidän paratiisiin. Koska Saatana sanoo niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suostu minkään kristityn saastan kehoituksiin, se on heikkoutta. Maailma palaa ensin ja siitä siirrytään teidän paratiisiin. Koska Saatana sanoo niin.

        joo mutta mä olen samaa mieltä että kristillinen kirkko on syytä lopettaa koska raamatussa lukee niin


    • Anonyymi

      Ja loppumaan päin on kristinusko, minä pidän siitä huolen.

    • Anonyymi

      62 vuotta on nainen parhaassa panoiässä.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen huomio

    • Anonyymi

      Miten voi olla noin sekaisin

    • Anonyymi

      Hirveää paskaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      398
      1585
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1235
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1198
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      97
      734
    Aihe