toisaalta en koskaan uskaltanut mitään tehdä, enkä varmaan uskaltaisi vieläkään, joten parempi pysytellä omassa kolossa poissa silmistä.
Minulla on ikävä aikaa jolloin näin häntä säännöllisesti
36
1358
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin jos olet yksi meis. Kaipaan sinua ja meidän pieniä kahdenkeskisiä hetkiä.
Toivottavasti niihin palataan viimeistään tammikuussa.- Anonyymi
😞 miksei aikaisemmin?
- Anonyymi
Oliko meillä sellaisiakin? Siis kahdenkeskisiä hetkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan tuo kirjoittaja niin sanoi. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin siinä muita näkyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😞 miksei aikaisemmin?
Koska tätä vuotta on enää pari viikkoa enkä tiedä saanko häntä tänä vuonna enää käsiini..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime syksynä oli.Etkö muista kun tutustuttiin ?Olimme vasta muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja minä ihastelin sinun autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime syksynä oli.Etkö muista kun tutustuttiin ?Olimme vasta muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja minä ihastelin sinun autoa.
Muistan ,muistan 💕 sanoit sitä aikakoneeksi.Voi kun saisin jo sut.Olen depiksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tätä vuotta on enää pari viikkoa enkä tiedä saanko häntä tänä vuonna enää käsiini..
Onko hän useinkin ollut käsissäsi? Haluaisitko ottaa hänet käsiisi vielä tänä vuonna jos aikaa liikenisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat ?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulla myös miestä. En toivo että pysyt etäällä. Kaipaan sinua! ❤️
- Anonyymi
samoin, hyvä ja kaunis seuralainen. tunteet vain pyrkivät joskus sekoittamaan kohtaamisia.
https://youtu.be/eig_6Nzz6tk - Anonyymi
Miksi et ole uskaltanut?
- Anonyymi
Mikä esti rohkeutesi? Meille on annettu vain yksi ja ainut elämä, elä se niin ettei sinun tarvi vanhana muistella miksi et tehnyt mitään hänen eteen etkä itsesi🤗💫
- Anonyymi
Ikävä sua, A
- Anonyymi
Onko T: llä ikävä ketä?
- Anonyymi
Ikävä T ❤️
- Anonyymi
Minullakin on ikävä sitä aikaa, kun näin häntä (miestä) säännöllisesti. Tämä pimeä aika on tällaista. Kyllä se valo sieltä vielä tulee. Voimia sinne! :)
Sivusta roikkuu vivusta- Anonyymi
Antaa valon tulla tilaan paksut mustat verhot ja tukin kaikki valon lähteet silloin.
- Anonyymi
Hyi v*ttu! Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Kolosta tuli mieleeni eilen näkemäni 🐻 pesä
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Kelläpä ei.
- Anonyymi
Juu parempi niinnkunnarka olet
- Anonyymi
Näin on, tänäänkin muistelen taas💕
- Anonyymi
Siis sori, sivusta, n>m 😊
- Anonyymi
No,minä meen kaupoille nauttiin silmän karkkia.
Se mies ei varattuja horoja kattele.- Anonyymi
Usko nyt naisena esiintyvä tarinansa ruokakaupasta ammentava, että ei se sen varatun naisen vika ole, että sulla on sakkaa päässä. Katsele vaikka vapaita, niin tämä tuleva keskustelupalstalla haukuttava ”ex” ,eli ei mikään ei tule kiinnostumaan sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt naisena esiintyvä tarinansa ruokakaupasta ammentava, että ei se sen varatun naisen vika ole, että sulla on sakkaa päässä. Katsele vaikka vapaita, niin tämä tuleva keskustelupalstalla haukuttava ”ex” ,eli ei mikään ei tule kiinnostumaan sinusta
Menit metsään.
- Anonyymi
Taidat olla se nainen joka palstalla mustamaalaa kokoajan. Kuuluisa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun minä tykkään tytöistä Tytöt on kivoja Saanko tulla nuolemaan sinua
- Anonyymi
Erikois operaatio
- Anonyymi
onks noin 🧐
- Anonyymi
Minäkin kaipaan niitä aikoja. Uskalsin kyllä tehdä aloitteen, niin ei tarvi sitäkään katua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535259
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312159
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo95948TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o319913