koskaan pidetty kun ne pienten vanhemmatkin ovat ikääkuin olleet jakamassa tietoa. Koskaan eivät ihastukseni ole liittyneet työympäristöön tai omaan asuinpaikkaani! Ne joista olen kiinnostunut asuvat tietyllä tutulla alueella, eivätkä ole minua kovin montaa vuotta nuorempia. Kaikenlainen tiedon jakaminen työympäristössä ei tunnu hyvältä, eikä tule koskaan tuntumaan.
Siitä ei ole
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Usean vuoden kokemukset ovat vain vuosi vuodelta vahvistaneet sitä tunnetta, että on mahdotonta olla missään tekemisissä yhdenkään ns. sanotun mainostetun kanssa.
Se johtuu siitä ettei sellaisissa tilanteissa oteta lainkaan huomioon sen henkilön omaa mielipidettä, vaan ikäänkuin jankutetaan jostain tietystä henkilöstä. Ei sellainen ole koskaan hyvä tapa toimia! Luulisi ihmisten sen jo vihdoinkin käsittävän!- Anonyymi
Suurin toive on että kaikki ns. kertominen loppuisi kokonaan heti, tai viimeistään niin ettei ensi vuoden puolella sitä tarvitsisi kokea enää missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin toive on että kaikki ns. kertominen loppuisi kokonaan heti, tai viimeistään niin ettei ensi vuoden puolella sitä tarvitsisi kokea enää missään!
Että vihdonkin kunnioitettaisiin omia ajatuksia ja sitä mitä itse elämältään haluaa. Kiusaamiselta kaikki on kauan tuntunut! Se on totuus!!
- Anonyymi
Tämä oli jo melkoinen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833