Olin +20v Nordean asiakkaana ja sitten he sulki parin kympin takia kaikki tilini

Anonyymi-ap

Miten voi kaikki pankkipalvelut sulkea Nordea jonkun parin kympin petos epäilyn takia ja miksi kaikki eikä vaan sitä tiliä jossa epäselvää?

Pitäis mennä pommin kanssa Nordeaan ja tehdä pieni opetus Nordelle kun näin huonosti kohtelee pitkäaikaisia asiakkaita. Kaikki ne sietiäis kuolla kun sairaan ihmisen pankkitilit ja identifioimis kyvyn netissä sulkee.

14

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heillä on täysi oikeus valita asiakkaansa.

      Mitä hyötyä heille on asiakkaasta joka tekee petoksia?

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä on yhteiskunnalle/kenellekään pankista, joka tekee petoksia? Meitä Nordea huijasi pahemman kerran: Antoi (tahallisesti?) väärää tietoa ja siten saattoi asiakkaan huomattavaan taloudelliseen menetykseen. Ei koskaan tunnustanut, käytti vain lakiosastoaan selittämään asiat itselleen parhaaksi ja näissä selityksissäkin oli päivänselviä valheita yksityiskohdissa. Sälytti kaiken todistelutaakan asiakkaalle, jolla ei ollut, niin kuin pankilla, tallenteita puhelinkeskusteluista.
        VAROKAA, ÄLKÄÄ IKINÄ KESKUSTELKO NORDEAN KANSSA PUHELIMESSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä on yhteiskunnalle/kenellekään pankista, joka tekee petoksia? Meitä Nordea huijasi pahemman kerran: Antoi (tahallisesti?) väärää tietoa ja siten saattoi asiakkaan huomattavaan taloudelliseen menetykseen. Ei koskaan tunnustanut, käytti vain lakiosastoaan selittämään asiat itselleen parhaaksi ja näissä selityksissäkin oli päivänselviä valheita yksityiskohdissa. Sälytti kaiken todistelutaakan asiakkaalle, jolla ei ollut, niin kuin pankilla, tallenteita puhelinkeskusteluista.
        VAROKAA, ÄLKÄÄ IKINÄ KESKUSTELKO NORDEAN KANSSA PUHELIMESSA!

        Tapauksessa Nordea on nyttemmin suonut asiakkaalle puhelinkeskusteluiden litteroinnit, jotka todistavat pankin antaneen asiakkaalle väärää tietoa ja asiakkaan puhuneen ja toimineen kaiken aikaa totuudellisesti.
        Eli tiedoksi: oman kokemuksemme perusteella voin sanoa, että Nordea sittenkin antaa puhelinkeskusteluiden sisällön tiedoksi, kun vain muistat ajankohdat, jolloin puhelut on käyty. (Eri asia on, että tapauksessamme pankki on virheensä havaittuaan löytänyt toisen porsaanreiän, jota hyödyntäen selvitä jutusta voittajana.)
        Maailma on epäoikeudenmukainen, mutta lohtu se on sekin laiha lohtu, että saimme ainakin todistettua rehellisyytemme asiassa. (Ja nähtäväksi jää, minkä kannan FINE tässä riita-asiassa ottaa. Se vain, että totuudella ei vielä täällä ajassa aina voiteta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauksessa Nordea on nyttemmin suonut asiakkaalle puhelinkeskusteluiden litteroinnit, jotka todistavat pankin antaneen asiakkaalle väärää tietoa ja asiakkaan puhuneen ja toimineen kaiken aikaa totuudellisesti.
        Eli tiedoksi: oman kokemuksemme perusteella voin sanoa, että Nordea sittenkin antaa puhelinkeskusteluiden sisällön tiedoksi, kun vain muistat ajankohdat, jolloin puhelut on käyty. (Eri asia on, että tapauksessamme pankki on virheensä havaittuaan löytänyt toisen porsaanreiän, jota hyödyntäen selvitä jutusta voittajana.)
        Maailma on epäoikeudenmukainen, mutta lohtu se on sekin laiha lohtu, että saimme ainakin todistettua rehellisyytemme asiassa. (Ja nähtäväksi jää, minkä kannan FINE tässä riita-asiassa ottaa. Se vain, että totuudella ei vielä täällä ajassa aina voiteta.)

        Nämä tällaiset viestit ovat ärsyttäviä, mutta varmasti tarkoituksella.

        ”Minua on huijattu xxx toimesta kaikilla mahdollisulla tavoilla ja tämä on aiheuttanut minulle merkittävää haittaa. En kuitenkaa tarkenna ongelmaani itse huijauksen, ennä haitan osalta. Jos kysyt lisäkysymyksiä/tarkennuksia, niin haukun sinua idiootiksi, olenhan jo sanonut, että kaikilla mahdollisulla tavoilla ja ilkeästi. Minun viestiä saa vain peesata samanlaisilla sisällöttömillä kommenteilla.”


    • Anonyymi

      Itsehän olet hyväksynyt palveluehdot:


      8.2 Pankin oikeus sulkea tili
      Pankilla on oikeus sulkea tili,
      – jos tilinomistaja asetetaan konkurssiin,
      – jos maistraatin vahvistaman edunvalvontavaltakirjan mukainen
      valtuutettu ja tilinomistaja eivät pysty sopimaan tilin käytöstä,
      – jos tilinomistajalle määrätään edunvalvoja,
      – jos luottolaitostoiminnasta annetussa laissa säädetyt
      kuittausedellytykset ovat täyttyneet,
      – jos yksikin tilinomistaja sitä vaatii,
      – jos pankilla on syytä epäillä tilin väärinkäyttöä,tai
      – laista tai muusta viranomaismääräyksestä johtuvasta syystä.

      https://www.nordea.fi/Images/146-260862/henkiloasiakkaan-tilien-yleiset-ehdot-fi.pdf

      huom. tilin sulkemiseen riittää, että on "syy epäillä"

      • Anonyymi

        Mitäs muutakaan asiakas tekee kuin hyväksyy palveluehdot?! - Kaikki on sanelupolitiikkaa, otat tai jätät, ja pankkitilin kumminkin jokainen luonnollinen henkilö ja yritys tarvitsee, Ja palveluehdot Nordealla ovat nykyään varmaan satasivuisia kapulakielisiä laadintoja, jotka vielä pitäisi sähköisesti lukea läpi ja vieläpä ymmärtää.


      • Anonyymi

        Eli asiakas on kynnysmatto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muutakaan asiakas tekee kuin hyväksyy palveluehdot?! - Kaikki on sanelupolitiikkaa, otat tai jätät, ja pankkitilin kumminkin jokainen luonnollinen henkilö ja yritys tarvitsee, Ja palveluehdot Nordealla ovat nykyään varmaan satasivuisia kapulakielisiä laadintoja, jotka vielä pitäisi sähköisesti lukea läpi ja vieläpä ymmärtää.

        Niin...tiljen käytössä on tosiaan ehtoja.
        Yksi vaihtoehto on siirytä käteisen käyttöön ....hämärähommissa.


    • Anonyymi

      Uskon, että aloittaja on oikeassa - aloituksessaan. Mitä tulee toisen kappaleen pommipuheisiin, siinä hän on täysin väärässä ja sitä paitsi vain avittaa Nordean asemaa, Nordea kun on aina ”niin ystävällinen ja meistä asiakkaista huolissaan”, ai, ai.

    • Anonyymi

      Juu lukitsi munki tilin tänään, ei ilmottanut mitään.

      • Anonyymi

        Sanoisin, ettei ole koskaan lukinnut kenenkään tiliä ilman mitään ennakkovaroitusta.


    • Anonyymi

      Kaiken öyhötyksen päälle olisi vielä kiva kuulla mitä on käynyt ja miksi, mutta se taitaa viedä pohjan hyvältä öyhötykseltä.

      • Anonyymi

        Minun tilini Nordea sulki nuuskittuaan tilisiirtojen viestikenttiä ja vaadittuaan selvitystä pienen summan siirtoon toiselle tilille samassa pankissa. En ilmeisesti osannut antaa tyydyttävää selvitystä, ehkä siksi koska pidin selvityspyyntöä pelkkänä vitsinä, mutta pian posti toi ilmoituksen tilin sulkemisesta.

        Nordea on kasvanut liian suureksi. Heillä ei ole enää mitään mielenkiintoa palvella pieniä asiakkaitaan vaan päinvastoin tekevät kustannusoptimointia "kannattamattomien" asiakkaittensa karsimiseksi.

        Jouduin vaihtamaan pankkia ja yllätyin, pankkipalvelua on yhä olemassa.

        Nordean kanssa asioiville neuvoisin olla kirjoittamasta tilisiirron viitekenttään mitään, minkä pankki voi tulkita tarkoituksella väärin. Heillä on intressi toimia siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tilini Nordea sulki nuuskittuaan tilisiirtojen viestikenttiä ja vaadittuaan selvitystä pienen summan siirtoon toiselle tilille samassa pankissa. En ilmeisesti osannut antaa tyydyttävää selvitystä, ehkä siksi koska pidin selvityspyyntöä pelkkänä vitsinä, mutta pian posti toi ilmoituksen tilin sulkemisesta.

        Nordea on kasvanut liian suureksi. Heillä ei ole enää mitään mielenkiintoa palvella pieniä asiakkaitaan vaan päinvastoin tekevät kustannusoptimointia "kannattamattomien" asiakkaittensa karsimiseksi.

        Jouduin vaihtamaan pankkia ja yllätyin, pankkipalvelua on yhä olemassa.

        Nordean kanssa asioiville neuvoisin olla kirjoittamasta tilisiirron viitekenttään mitään, minkä pankki voi tulkita tarkoituksella väärin. Heillä on intressi toimia siten.

        Viitekenttään kirjoitetaan viitenumero.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan uusi poikakaveri

      Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      4135
    2. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      47
      2877
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

      Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1820
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

      Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      109
      1757
    5. Laita mulle viesti!!

      Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1711
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

      Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1579
    7. Vanhemmalle naiselle

      alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1540
    8. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1490
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

      No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      173
      1457
    10. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1272
    Aihe