Olin +20v Nordean asiakkaana ja sitten he sulki parin kympin takia kaikki tilini

Anonyymi-ap

Miten voi kaikki pankkipalvelut sulkea Nordea jonkun parin kympin petos epäilyn takia ja miksi kaikki eikä vaan sitä tiliä jossa epäselvää?

Pitäis mennä pommin kanssa Nordeaan ja tehdä pieni opetus Nordelle kun näin huonosti kohtelee pitkäaikaisia asiakkaita. Kaikki ne sietiäis kuolla kun sairaan ihmisen pankkitilit ja identifioimis kyvyn netissä sulkee.

14

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heillä on täysi oikeus valita asiakkaansa.

      Mitä hyötyä heille on asiakkaasta joka tekee petoksia?

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä on yhteiskunnalle/kenellekään pankista, joka tekee petoksia? Meitä Nordea huijasi pahemman kerran: Antoi (tahallisesti?) väärää tietoa ja siten saattoi asiakkaan huomattavaan taloudelliseen menetykseen. Ei koskaan tunnustanut, käytti vain lakiosastoaan selittämään asiat itselleen parhaaksi ja näissä selityksissäkin oli päivänselviä valheita yksityiskohdissa. Sälytti kaiken todistelutaakan asiakkaalle, jolla ei ollut, niin kuin pankilla, tallenteita puhelinkeskusteluista.
        VAROKAA, ÄLKÄÄ IKINÄ KESKUSTELKO NORDEAN KANSSA PUHELIMESSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä on yhteiskunnalle/kenellekään pankista, joka tekee petoksia? Meitä Nordea huijasi pahemman kerran: Antoi (tahallisesti?) väärää tietoa ja siten saattoi asiakkaan huomattavaan taloudelliseen menetykseen. Ei koskaan tunnustanut, käytti vain lakiosastoaan selittämään asiat itselleen parhaaksi ja näissä selityksissäkin oli päivänselviä valheita yksityiskohdissa. Sälytti kaiken todistelutaakan asiakkaalle, jolla ei ollut, niin kuin pankilla, tallenteita puhelinkeskusteluista.
        VAROKAA, ÄLKÄÄ IKINÄ KESKUSTELKO NORDEAN KANSSA PUHELIMESSA!

        Tapauksessa Nordea on nyttemmin suonut asiakkaalle puhelinkeskusteluiden litteroinnit, jotka todistavat pankin antaneen asiakkaalle väärää tietoa ja asiakkaan puhuneen ja toimineen kaiken aikaa totuudellisesti.
        Eli tiedoksi: oman kokemuksemme perusteella voin sanoa, että Nordea sittenkin antaa puhelinkeskusteluiden sisällön tiedoksi, kun vain muistat ajankohdat, jolloin puhelut on käyty. (Eri asia on, että tapauksessamme pankki on virheensä havaittuaan löytänyt toisen porsaanreiän, jota hyödyntäen selvitä jutusta voittajana.)
        Maailma on epäoikeudenmukainen, mutta lohtu se on sekin laiha lohtu, että saimme ainakin todistettua rehellisyytemme asiassa. (Ja nähtäväksi jää, minkä kannan FINE tässä riita-asiassa ottaa. Se vain, että totuudella ei vielä täällä ajassa aina voiteta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauksessa Nordea on nyttemmin suonut asiakkaalle puhelinkeskusteluiden litteroinnit, jotka todistavat pankin antaneen asiakkaalle väärää tietoa ja asiakkaan puhuneen ja toimineen kaiken aikaa totuudellisesti.
        Eli tiedoksi: oman kokemuksemme perusteella voin sanoa, että Nordea sittenkin antaa puhelinkeskusteluiden sisällön tiedoksi, kun vain muistat ajankohdat, jolloin puhelut on käyty. (Eri asia on, että tapauksessamme pankki on virheensä havaittuaan löytänyt toisen porsaanreiän, jota hyödyntäen selvitä jutusta voittajana.)
        Maailma on epäoikeudenmukainen, mutta lohtu se on sekin laiha lohtu, että saimme ainakin todistettua rehellisyytemme asiassa. (Ja nähtäväksi jää, minkä kannan FINE tässä riita-asiassa ottaa. Se vain, että totuudella ei vielä täällä ajassa aina voiteta.)

        Nämä tällaiset viestit ovat ärsyttäviä, mutta varmasti tarkoituksella.

        ”Minua on huijattu xxx toimesta kaikilla mahdollisulla tavoilla ja tämä on aiheuttanut minulle merkittävää haittaa. En kuitenkaa tarkenna ongelmaani itse huijauksen, ennä haitan osalta. Jos kysyt lisäkysymyksiä/tarkennuksia, niin haukun sinua idiootiksi, olenhan jo sanonut, että kaikilla mahdollisulla tavoilla ja ilkeästi. Minun viestiä saa vain peesata samanlaisilla sisällöttömillä kommenteilla.”


    • Anonyymi

      Itsehän olet hyväksynyt palveluehdot:


      8.2 Pankin oikeus sulkea tili
      Pankilla on oikeus sulkea tili,
      – jos tilinomistaja asetetaan konkurssiin,
      – jos maistraatin vahvistaman edunvalvontavaltakirjan mukainen
      valtuutettu ja tilinomistaja eivät pysty sopimaan tilin käytöstä,
      – jos tilinomistajalle määrätään edunvalvoja,
      – jos luottolaitostoiminnasta annetussa laissa säädetyt
      kuittausedellytykset ovat täyttyneet,
      – jos yksikin tilinomistaja sitä vaatii,
      – jos pankilla on syytä epäillä tilin väärinkäyttöä,tai
      – laista tai muusta viranomaismääräyksestä johtuvasta syystä.

      https://www.nordea.fi/Images/146-260862/henkiloasiakkaan-tilien-yleiset-ehdot-fi.pdf

      huom. tilin sulkemiseen riittää, että on "syy epäillä"

      • Anonyymi

        Mitäs muutakaan asiakas tekee kuin hyväksyy palveluehdot?! - Kaikki on sanelupolitiikkaa, otat tai jätät, ja pankkitilin kumminkin jokainen luonnollinen henkilö ja yritys tarvitsee, Ja palveluehdot Nordealla ovat nykyään varmaan satasivuisia kapulakielisiä laadintoja, jotka vielä pitäisi sähköisesti lukea läpi ja vieläpä ymmärtää.


      • Anonyymi

        Eli asiakas on kynnysmatto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muutakaan asiakas tekee kuin hyväksyy palveluehdot?! - Kaikki on sanelupolitiikkaa, otat tai jätät, ja pankkitilin kumminkin jokainen luonnollinen henkilö ja yritys tarvitsee, Ja palveluehdot Nordealla ovat nykyään varmaan satasivuisia kapulakielisiä laadintoja, jotka vielä pitäisi sähköisesti lukea läpi ja vieläpä ymmärtää.

        Niin...tiljen käytössä on tosiaan ehtoja.
        Yksi vaihtoehto on siirytä käteisen käyttöön ....hämärähommissa.


    • Anonyymi

      Uskon, että aloittaja on oikeassa - aloituksessaan. Mitä tulee toisen kappaleen pommipuheisiin, siinä hän on täysin väärässä ja sitä paitsi vain avittaa Nordean asemaa, Nordea kun on aina ”niin ystävällinen ja meistä asiakkaista huolissaan”, ai, ai.

    • Anonyymi

      Juu lukitsi munki tilin tänään, ei ilmottanut mitään.

      • Anonyymi

        Sanoisin, ettei ole koskaan lukinnut kenenkään tiliä ilman mitään ennakkovaroitusta.


    • Anonyymi

      Kaiken öyhötyksen päälle olisi vielä kiva kuulla mitä on käynyt ja miksi, mutta se taitaa viedä pohjan hyvältä öyhötykseltä.

      • Anonyymi

        Minun tilini Nordea sulki nuuskittuaan tilisiirtojen viestikenttiä ja vaadittuaan selvitystä pienen summan siirtoon toiselle tilille samassa pankissa. En ilmeisesti osannut antaa tyydyttävää selvitystä, ehkä siksi koska pidin selvityspyyntöä pelkkänä vitsinä, mutta pian posti toi ilmoituksen tilin sulkemisesta.

        Nordea on kasvanut liian suureksi. Heillä ei ole enää mitään mielenkiintoa palvella pieniä asiakkaitaan vaan päinvastoin tekevät kustannusoptimointia "kannattamattomien" asiakkaittensa karsimiseksi.

        Jouduin vaihtamaan pankkia ja yllätyin, pankkipalvelua on yhä olemassa.

        Nordean kanssa asioiville neuvoisin olla kirjoittamasta tilisiirron viitekenttään mitään, minkä pankki voi tulkita tarkoituksella väärin. Heillä on intressi toimia siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tilini Nordea sulki nuuskittuaan tilisiirtojen viestikenttiä ja vaadittuaan selvitystä pienen summan siirtoon toiselle tilille samassa pankissa. En ilmeisesti osannut antaa tyydyttävää selvitystä, ehkä siksi koska pidin selvityspyyntöä pelkkänä vitsinä, mutta pian posti toi ilmoituksen tilin sulkemisesta.

        Nordea on kasvanut liian suureksi. Heillä ei ole enää mitään mielenkiintoa palvella pieniä asiakkaitaan vaan päinvastoin tekevät kustannusoptimointia "kannattamattomien" asiakkaittensa karsimiseksi.

        Jouduin vaihtamaan pankkia ja yllätyin, pankkipalvelua on yhä olemassa.

        Nordean kanssa asioiville neuvoisin olla kirjoittamasta tilisiirron viitekenttään mitään, minkä pankki voi tulkita tarkoituksella väärin. Heillä on intressi toimia siten.

        Viitekenttään kirjoitetaan viitenumero.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

      Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      33
      2283
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      123
      1936
    3. Olen valmis

      Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      77
      1591
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      160
      1222
    5. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

      Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      67
      1217
    6. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      61
      1046
    7. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      48
      1043
    8. Tiedän että käyt täällä

      Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      66
      1028
    9. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

      Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      30
      930
    10. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

      Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      62
      927
    Aihe