Kannattaako halkojen poltto? Ilmaisia puita ei ole olemassakaan.

Anonyymi-ap

28

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joidenkin halkouskovaisten mukaan kannattaa ,maksoi mitä maksoi🤣
      Puulämmitys on hinnoitellut itsensä ulos aikoja sitten

      • Anonyymi

        Höpö höpö... tyhmille kaupunkilaisille myydänkin ylihintaan, niille kelpaa märätkin halot, ei ne ymmärrä, et puu ei ole heti poltettavaksi. Hahhahhaa.
        Monia ottaa pattiin, kun ei ole varalämpöä (hella, takka tai puilla lämpiävää saunaa). Käyhän se rankaksi kytätä kellosta, millon pörssisähkö on halpaa.


      • Anonyymi

        "Joidenkin halkouskovaisten mukaan kannattaa ,maksoi mitä maksoi🤣
        Puulämmitys on hinnoitellut itsensä ulos aikoja sitten"
        Olet erkaantunut todellisuudestä, hankippa hippi elämä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18169067m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Epäilemättä ovat kaupunkilaisia joilla on trauma tullut puunhinnasta, maalaisilla hyvin harvalta löytyy jos keltään. Eli kommentit puunhinnasta ovat vedätyskommentointia....

    • Anonyymi

      minä olen +26 asteen lämmössä kun tulikivi puskee ilmasilla puilla, on vielä 50 hehtaaria klapipuutaja kattellaan ostanko sijoitusmettää vai lyönkö haloiksi.

      • Anonyymi

        Kyllä sijoitusmetsää kannattaa ostaa saadakseen ilmaisia puita.


      • Anonyymi

        Ilmasilta on mukava.


    • Anonyymi

      Esson baarissa saattavat olla hieman tyyriimpiä.

    • Anonyymi

      ABC asemalta saa klapeja edullisesti!🚑🚑

    • Anonyymi

      Kipuraja on jos on itse liian kipeä ettei päse metsään ja pois puut mukana muuta rajaa ei ole. 100% puulämmitys vuodesta toiseen omilla välineillä ja on vanhoja kymmenissä vuosissa ikä ainoastaan saha on ammattitason laite. Mikään taulukko ei muuta mieltäni johan metsäni kaipaa hoitoakin josta tulee ohessa polttopuuta höh! Viher piipertäjien höpötyksiä .

      • Anonyymi

        Puulämmitys kannattaa juuri mainitsemassasi tilanteessa eli kun metsät ja työkalut on perittyjä, niin homma voi kannattaa. Ilmaisia ne puut eivät silloinkaan ole, mutta suhteellisen edullisesti lämmityksen voi hoitaa jos omalle työlle ei laske hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puulämmitys kannattaa juuri mainitsemassasi tilanteessa eli kun metsät ja työkalut on perittyjä, niin homma voi kannattaa. Ilmaisia ne puut eivät silloinkaan ole, mutta suhteellisen edullisesti lämmityksen voi hoitaa jos omalle työlle ei laske hintaa.

        Puulämmittäjä ei voimyöskää olla pitkiä aikoja pois kotoaan esim lomamatkalla, sillä muutoin torppa jäätyy. Lisäksi kun ikää alkaa tulla enemmän, niin ei enää jaksa tehdä niitä klapeja taikka edes pysty kantamaan puita liiteristä sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puulämmittäjä ei voimyöskää olla pitkiä aikoja pois kotoaan esim lomamatkalla, sillä muutoin torppa jäätyy. Lisäksi kun ikää alkaa tulla enemmän, niin ei enää jaksa tehdä niitä klapeja taikka edes pysty kantamaan puita liiteristä sisälle.

        Harva lämmittää nykyään pelkillä puilla. Meilläkin aina peruslämpö sähköllä päällä, niin kotona, kuin mökilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puulämmittäjä ei voimyöskää olla pitkiä aikoja pois kotoaan esim lomamatkalla, sillä muutoin torppa jäätyy. Lisäksi kun ikää alkaa tulla enemmän, niin ei enää jaksa tehdä niitä klapeja taikka edes pysty kantamaan puita liiteristä sisälle.

        Jokaisessa asunnossa on peruslämmitys, sähkö tai öljy tai maalämpö tai kaukolämmitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa asunnossa on peruslämmitys, sähkö tai öljy tai maalämpö tai kaukolämmitys.

        Mistä tiedät millainen lämmitys minun talossani on? Taidat säveltää ihan huuhaajuttuja omasta päästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät millainen lämmitys minun talossani on? Taidat säveltää ihan huuhaajuttuja omasta päästäsi.

        Jokaisessa asuttavassa talossa on joku lämmitys, usein enemmän kuin yksi.


    • Anonyymi

      Omasta metsästä saa polttopuut ja päälle vielä rahanarvoita etua itselle. Revi siitä!

      • Anonyymi

        Tarkoitat siis perintömetsästä. Ei kai kukaan metsää osta siksi, että saa "ilmaisia polttopuita".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis perintömetsästä. Ei kai kukaan metsää osta siksi, että saa "ilmaisia polttopuita".

        Ihan itse ostetuu mökkikiinteistä 2 ha tontteineen. Polttopuuta riittää omaan käyttöön loputtomiin, niin mökki- kuin kotikäyttöönkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse ostetuu mökkikiinteistä 2 ha tontteineen. Polttopuuta riittää omaan käyttöön loputtomiin, niin mökki- kuin kotikäyttöönkin.

        No eipä sitä puuta sitten paljoa vuodessa pala, kun 2 hehtaarin tontilta riittää loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitä puuta sitten paljoa vuodessa pala, kun 2 hehtaarin tontilta riittää loputtomiin.

        Jotain 6 m3 vuodessa. Omaan käyttöön tosiaan riittää...


    • Anonyymi

      Puhutko haloista vai klapeista?

      • Anonyymi

        Tarja haloista tietenkin.


    • Anonyymi

      Halkojen poltto ei todellakaan kannata.

      • Anonyymi

        Ei kannata, jos niistä pitää maksaa satanen / motti.


    • Anonyymi

      Sanomien huuhaajuttuja taas. Asiantuntijat oli jotain pääkaupunkiseudulla asuvia kynänpyörittelijöitä ja koko jutun tarkoitus maalittaa savumerkeillä lämmittelijöitä.
      Puun hinta oli tarkoituksella väärin ja lopussa vedettiin vielä varmuuden vuoksi lapin lisät päälle. Kyllähän noilla luvuilla saa asiat näyttämään miltä haluaa ja niinhän tässä oli tehtykin.
      Ja pölvästit uskoo..😂😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1046
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      132
      957
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      847
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      19
      819
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      802
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      729
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      691
    Aihe