Oma rauha - Miksi jotkut ei tajua?

Anonyymi-ap

Mulla on parikin sellaista tuttavaa, että jos heille ei heti vastaa puhelimeen, niin he pommittamat lisaa jatkuvalla syötöllä ja sitten, kun ei vieläkään vastaa alkavat laittaa viestiä "Miksi et vastaa? " "Oletko suuttunut?" "Voitko soittaa!?". Sitten kun en tietenkään painostukseen suostu, niin suuttuvat viikoiksi/kuukausiksi. Yksi nainen on sellainen, että hänestä ei pääse eroon, ellei lupaa soittaa vielä illalla tai lähteä huomenna kauppaan kanssaan. Joudun sitten "lupaamaan" ilman aikomustakaan pitää "lupausta".

Miksi ei voi tajuta, että kun ihminen ei vastaa, hänellä ei ole sopiva hetki sillin vastata! Olen yrittänyt sanoa suoraan, että tuo pommittaminen ei ole kivaa ja juuri sen takia joudun pitämään kännykkää äänettömällä/kiinni, jolloin vielä epätodennäköisemmin vastaan. Olen koittanut sanoa, että vastaan silloin kun kerkeän, jos minua huvittaa, milloin haluan... Joillekin ei mene perille.

Tarpeeni omaan rauhaan vain kasvaa, kun minulle ei anneta sitä. Ikävää, että joutuu olemaan kavereille tyly, kun muulla tavalla he eivät tajua. Vitun imbesillit... Olen aivan raivona nyt tuon yhden idiootin kanssa. Uusi tuutavuus, joka soittaa monta kertaa päivässä ilman mitään asiaa.... En jaksa varmaan vastata pian kenellekään ollenkaan puhelimeen. Ehkä ensi kesänä...

Miksi olen joutunut idioottien ympäröimäksi?

ttu...

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on kavereita myös jotka hermostuvat siitä jos heille ei vastaa. Uskon tämän liittyvän esimerkiksi huonoon itsetuntoon tai hylkäämisen pelkoon. Tai ylipäätään semmoiseen neuroottiseen yliajatteluun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9062
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3343
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2728
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      38
      2207
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1773
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18