Vaimo innostuu vain

Anonyymi-ap

Kun tulee tietystä kaveritapaamisesta. Ovat juoneet reilummin koko viikonlopun.
Sen jälkeen on estotonta seksiä pari viikkoa, kunnes taas ilmoittaa, että on haluttomuutta ja siirrytään peiton alle nopeasti nyt seksiin.
Kun vaimo tapaa muita kavereita, makuuhuoneessa on kylmää.
Kun kysyn tuon yhden viikonlopun tapahtumista, vaimo sanoo, että miksi en voi vaan nauttia.
Vaimo ei anna puhua seksistä, kun se ahdistuu. Yritän olla puhumatta, mutta seksiä on liian harvoin kaksi kertaa kuussa. Haluaisin monipuolisemmin, mutta vaimo määrää asennon ja ajankohdan, jolloin mitään intohimoa ei voi edes kasvattaa. Minun kehut jopa ärsyttää vaimoa. Sitä hyvää monipuolista seksiä on vain kun vaimo tulee tuolta ryyppyreissulta. Sitten odotetaan taas vuosi. Noilla reissulla ovat tavanneet miehiä, ainakin kahdesti, etteivät naiset yksin ole olleet.

Osaako joku nainen selittää?

Kysymys ei ole siitä etten osallistu kotitöihin, puhu, huolehdi ulkonäöstäni tai kehu. Kyse on enemmänkin siitä, että vaimo pakoilee minua ja tuota seksihurjastelua on kerran vuodessa aina saman porukan reissun jäljiltä ja sitten ei oikeastaan mitään koko vuoden aikana.

8

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pettämisreissu selvästi

    • Anonyymi

      Mulla mies teki lähes samaa.. pettämistähän se oli koko ajan. Kotona mikään ei kelvannut mutta kapakassa oli ne parhaat kaverit ( naiset ) ei tietenkään sitä sanonut mutta ei tarvitse olla tyhmä että huomaa kuvion.
      Onneksi ei oltu naimisissa niin oli helppo sitä lähteä, vaikka toistakymmentä vuotta kesti se" liitto"
      Eipä taida sinunkaan puoliso sinua arvostaa millään lailla. Välillä armopaloja saat ja siihenkö haluat tyytyä?
      Tuskin itsekään enää kovasti häntä arvostat tai rakastat kun noin loukkaa sinua.
      Ei se ainakaan rakkautta enää ole.
      Mutta jokainen tekee omat valintansa elämässä ja ehkä sitten niiden kanssa.
      Voimia sinulle, mitä ikinä päätät tehdä.

    • Anonyymi

      Käy vieraissa kun naiset tuppaa voimaantumaan vieraasta mulkusta mutta kotona ei kelpaa kun on aina väsy tai pää kipee tai pitää elää elämää joidenkin ihme aikataulujen mukaan

    • Anonyymi

      Sä et kiinosta seksissä kelpaat .
      Ja hän hoitaa himonsa ja halunsa muualla
      Ja sen paskan omantunnon voimalla säkin kelpaat kunnes tulee menkat ..
      Ja niiden menkkojen jälkeen pitää taas saada sitä vierasta.
      Ja nykyaikana se voi olla myös bi
      Eli olin rakastajatar kuviossa eikä se perinteinen toinen mies

    • Anonyymi

      Kysy suoraan vaimolta petätkö minua? Valitse hyvä ajankohta tälle kysymyskelle ja Katso hänen reaktionsa tarkkaan.

    • Anonyymi

      Mäkin epäilet et nyt innostuu muusta kuin sinusta, mikä nyt sinänsä ei väärin ole, monet kuvitellen kaikenlaista, mut jos tää henkilö on olemassa ja lähellä niin tilanne aika hasardi.
      Luulen et on kiinnostunut jostakin.

    • Anonyymi

      Levillä levitellään.

    • Anonyymi

      Vaimosi on päässyt ilmeisesti liitossaan asemaan, että pitää kaikki langat omissa käsissään. Olet manipuloitu ja vaimosi elää elämää, jossa pitää sinut tasapainottavana kumppanina ja itselle antaa välillä vapauksia elää villimpää eloa, jota sinä voit korkeintaan epäillä vain tapahtuvaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe