Ihmisten panettelua ja MRSA

Anonyymi-ap

Otin aiemmin kantaa palstan ala-arvoisesta ihmisten herjaamisesta sekä keskustelua ajankohtaiseen virus ja bakteeritautien hoitomuotoihin.Palstalla panetellaan yksipuolisesti,aliarvioidaan milloin viranomaisia,kansalaisia ja keskustelun tyyli on surkea vailla todellisuuspohjaa.Kaikkia munia ei voi laittaa samaan koriin.Nyt on käytöstapojen muutosten aika.Tarvitaan potilaita ,lääkkeitä ja asiantuntijoita.Kaikkia ihmisiä ei voi tasapäistää ja yleistää palstalla mielenterveysongelmaisiksi.Haukkujat,"arvostelijat"tuskin monesti yltävät sivistyksen tasolle.Korona on vaikea immuunipuutteisille sairaille sekä MRSA.Kysyn palstan haukkujilta mikä lääke tehoaisi MRSA:hän.Sivistyneisyys.

8

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

• Anonyymi

Tämän palstan on vallannut muutama häirikkö vai liekkö yksi sama.

Yksi tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.

Sitten emojipelleltä on loppunut banni. Vähän aikaa olikin hiljaista

• Anonyymi

Tämän palstan on vallannut muutama häirikkö vai liekkö yksi sama.

Yksi tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.

Sitten emojipelleltä on loppunut banni. Vähän aikaa olikin hiljaista

• Anonyymi

Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut?

• Anonyymi

Näpäytän jo puhelimen äänettömälle. Hyvää joulua ja uutta vuotta.

• Anonyymi

Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      46
      3057
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2914
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2767
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2500
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe