Jos miettii elettyä elämää

Anonyymi-ap

Olen onnellinen rakkaudesta puolisooni. Monenlaista kiusausta on ollut matkan varrella, mutta kaikki on lopulta kääntynyt parhain päin. Aina olen pitänyt ylivertaisena kumppaniani. Sitkeitä ihastuksen tunteita on ollut, mutta rakkaani on ollut rinnallani koko ajan. En ikinä heittäisi kaikkea, mitä meillä on pois, enkä myöskään toimisi sokeasti ihastuneena. Puoliso on tosi ystävä ja tuki. Se on tärkeintä.

8

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaiketi olet hakenut apua myös ammattilaiselta? parisuhdeterapiasta? Joku mättää, jos on noin taipuvainen sarjaihastumisiin.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181703274

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

"Puolisoni on tosi ystävä" eli olette siis vain ystäviä, ette rakastettuja? Ei ihme, että vilkuilet muita ja ihastut muihin. Kenelle yrität vakuutella pysyväsi puolisosi rinnalla, itsellesikö? Kirjoittelusi jo paljastaa, ettet ole onnellinen kuitenkaan.

• Anonyymi

Kyllä minä olen onnellinen mutta olen vaan vähän tyhmä, kun teen tällaista. Ei ole ihastuksia enää tullut. Minulla ei ole normaali mieli, se on suurin syy. Aika isolla lääkityksellä saan sen pidettyä jotenkin kurissa. Toisilla on heikko kohta vatsa ja minulla se on mielenterveys. Mielummin olisin ottanut huonon vatsan.
      Sinä olet syytön ongelmiini mutta olet auttanut minua. Meistä ei kuitenkaan tule paria. Minä selvitän ongelmani mieheni kanssa ja myös itseni ja sinä menet elämässä eteenpäin. Sovitaanko näin ja ihan oikeasti laitetaan tälle piste. En halua jyrätä kuitenkaan. Tämä hajoittaa meitä molempia. Please🙏🏻

• Anonyymi

Esiinnyt toisena ihmisenä. Vihamielisyyteesi kannattaa hakea apua. Tutkituta pääs!

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa, minussa on tiettyä vihaa. Tunnistan sen. Minullakaan ei ole ollut helppoa ja olen paljon joutunut nielemään. Viha pulpahtelee välillä pintaan.

• Anonyymi

Ei mitään hätää. Ymmärrän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      136
      1458
    2. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1283
    3. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      175
      1257
    4. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      69
      1251
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      100
      1222
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1120
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      92
      1115
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      63
      952
    9. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      41
      876
    10. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49