Jos miettii elettyä elämää

Anonyymi-ap

Olen onnellinen rakkaudesta puolisooni. Monenlaista kiusausta on ollut matkan varrella, mutta kaikki on lopulta kääntynyt parhain päin. Aina olen pitänyt ylivertaisena kumppaniani. Sitkeitä ihastuksen tunteita on ollut, mutta rakkaani on ollut rinnallani koko ajan. En ikinä heittäisi kaikkea, mitä meillä on pois, enkä myöskään toimisi sokeasti ihastuneena. Puoliso on tosi ystävä ja tuki. Se on tärkeintä.

8

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiketi olet hakenut apua myös ammattilaiselta? parisuhdeterapiasta? Joku mättää, jos on noin taipuvainen sarjaihastumisiin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181703274

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      "Puolisoni on tosi ystävä" eli olette siis vain ystäviä, ette rakastettuja? Ei ihme, että vilkuilet muita ja ihastut muihin. Kenelle yrität vakuutella pysyväsi puolisosi rinnalla, itsellesikö? Kirjoittelusi jo paljastaa, ettet ole onnellinen kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen onnellinen mutta olen vaan vähän tyhmä, kun teen tällaista. Ei ole ihastuksia enää tullut. Minulla ei ole normaali mieli, se on suurin syy. Aika isolla lääkityksellä saan sen pidettyä jotenkin kurissa. Toisilla on heikko kohta vatsa ja minulla se on mielenterveys. Mielummin olisin ottanut huonon vatsan.
      Sinä olet syytön ongelmiini mutta olet auttanut minua. Meistä ei kuitenkaan tule paria. Minä selvitän ongelmani mieheni kanssa ja myös itseni ja sinä menet elämässä eteenpäin. Sovitaanko näin ja ihan oikeasti laitetaan tälle piste. En halua jyrätä kuitenkaan. Tämä hajoittaa meitä molempia. Please🙏🏻

      • Anonyymi

        Esiinnyt toisena ihmisenä. Vihamielisyyteesi kannattaa hakea apua. Tutkituta pääs!


    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa, minussa on tiettyä vihaa. Tunnistan sen. Minullakaan ei ole ollut helppoa ja olen paljon joutunut nielemään. Viha pulpahtelee välillä pintaan.

      • Anonyymi

        Ei mitään hätää. Ymmärrän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe