mutta mitä tehdä sitten kun tulee 6. nainen?
mies vastaa 5 naista
15
241
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä se on kyllä toisin päin, yksi nainen vastaa koko kylää.
- Anonyymi
Siitäkin voipi olla huoletonna, keltään ei hiuskarvakaan taitu, silti perääntymään lähtevät.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18170462U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaakatus, eripura ja kissatappelut vaan voimistuvat. Ei muuta tapahdu.
- Anonyymi
Kanat edikseen, näitä tarvitaan vain munimaan.
- Anonyymi
Islamin mies ei ole yhtään muuta-kuin kumartava täys mulkkkuh
- Anonyymi
Jaa eipäs olekkaan aivan täysi, sitähän on leikelty, niinkuin JUOCEKIN MEINAS
- Anonyymi
ISLAM ON JO KAIKKI PAHHUUTENSA ILMAISSUT MIHIN PYRKIVÄT JOTTA TÄYTTÄ NÄITTEN TIPPUMISTA OOTELLEN ELÄMÄN TOTUUKSISTA PAHHUUVEN LOPPU SYÖVEREIHIN.
- Anonyymi
Suvi Teräsniska - Ihmisen poika (Lyriikkavideo)
- Jo poika kiskoo pojan unta vuoteessaan
Ennen kuin loppuun iltasadun saan
Mä istun hetken ja mietin maailmaa
Ihmisenpoikaa se odottaa- Anonyymi
Johanna Kurkela, Jarkko Ahola, Tony Kakko and JP Leppäluoto - Avaruus 12/13
Se ruupee islain aika käymään vähiin valein.
- Anonyymi
Suvi Teräsniska - Tulkoon joulu.wmv
- Toivottavasti tämä sanoma toteutuisi SUOMESSAMME. Hyvä laulu - Anonyymi
Suvi Teräsniska - Tonttu.wmv
ELÄMÄN KARTANOT OVAT ASUINSIJANAMME KUN SEN TUNTEE JA HUOMAA IKUISESTI LUOJAN LUOMANA
- tämä se jää ikuisesti mieleeni viime joulusta.siihen omat syynsä.soi vaan päässäni silloin ja myöhemminkin :) - Anonyymi
mies vastaan 5 naista vastaa Ryhmäseksi-fantasiaani ;)
- Anonyymi
ups..anteeksi...luin väärin... (oikesti) luin vahingossa vastaan :D Noh, syntinen ihminen kun olen niin lankesin pohtimaan riettauksia.
- Anonyymi
ONNEN AVAIN - MIKÄS ON JA MISSÄ ISLAMISSA ONNEN AVAIN
VAI ONKOS SE TARKOITUKSIN HUKATTUA HULLUUTA KOKO ONNI NÄILLÄ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379