Vieremällä Ponssepuolue teki yritysjohtajan mieleisen päätöksen tuulipuisto asiassa.
Nyt pitäs Iisalmen saada nuo tuulimyllyt alueelleen, tulis kaupungille verotuloja ja
voisivat ylimääräiset kilowatit myydä vaikka Vieremälle hitspilleihin.
Tuulimyllyt Iisalmeen
18
523
Vastaukset
- Anonyymi
Paloisvuorella olisi hyvä myllypaikka.
- Anonyymi
Täällä mennään tänään:
https://www.iisalmi.fi/Suomeksi/Palvelut/Kaavat,-kiinteistot-ja-rakentaminen/Kaavoitus/Vireilla-Vuorimaen-osayleiskaava-ja-tuulivoimahankkeen-YVA - Anonyymi
Ei nykyään enää käytetä hitsipillejä!
- Anonyymi
Ei niistä kerry kaupungille tuloja.
- Anonyymi
Paljonko lottootte kertyvän tuloja 20 vuoden aikana maanomistajalle ja kunnalle? Purkukustannukset ym siihen niin taitaa jäädä miinukselle tänne jäävä raha...
- Anonyymi
Mahtaapa muuten olla aika helvetin iso betonimöykky, mikä pitää tuulimyllylle jalustaksi maahan valaa.
Ei semmoinenkaan varsinaisesti maisemaa kaunista, vaikka itse tuulimylly poistettaisiinkin. Kenenkähän rahoilla sekin sitten aikanaan sieltä pois räjäytetään ja maisema ennallistetaan, vai annetaanko vain olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaapa muuten olla aika helvetin iso betonimöykky, mikä pitää tuulimyllylle jalustaksi maahan valaa.
Ei semmoinenkaan varsinaisesti maisemaa kaunista, vaikka itse tuulimylly poistettaisiinkin. Kenenkähän rahoilla sekin sitten aikanaan sieltä pois räjäytetään ja maisema ennallistetaan, vai annetaanko vain olla?Eikös sen betonimöykyn päälle voi rakentaa vaikka kerrostalon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sen betonimöykyn päälle voi rakentaa vaikka kerrostalon?
Melkoinen älynväläys, jos mylly on kolmen kilometrin päässä lähimmästä
asumuksesta, jossain huitsin Nevadassa, kuka sinne kerrostalon rakentaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen älynväläys, jos mylly on kolmen kilometrin päässä lähimmästä
asumuksesta, jossain huitsin Nevadassa, kuka sinne kerrostalon rakentaa?No josko sinne susiperhe tulisi asumaan ?
- Anonyymi
Eilen illalla Ylen lähetyksessä pohtivat etteikö tuulisähkö ala jo riittää.
Täyttä pelleilyä nykyinen sähköntuotanto ja ennen kaikkea sähkönhinnoittelu on. - Anonyymi
Olkiluoto 4 pieninä yksiköinä pitkin suomea olisi viisautta.
- Anonyymi
Nämä vahingoniloiset idiootit jotka näitä tuuppaamasssa joka "venakkoon" eivät älyy että liika on liikaa. He saavat purkaan ne sitte omakätisesti kun käyvät tarpeettomiksi/kannattamattomiksi.
- Anonyymi
Myllyt on tulevaisuutta, vain tyhmimmät fossiilipellet niitä vastustaa.
Ei niitä alueen asukkaat omakätisesti rakenna, miksi siis purkaisivatkaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957