http://www.rakkausrunot.fi/
moneen lähtöön, iloon ja kaihoon.
Näitä ei koskaan
3
402
Vastaukset
..runot/rakkausrunot voivat olla keino unohtaa arki, joskus harmaakin sellainen, hetkeksi, rentouta..
Toisaalta, niihin ei auttaisi eläytyä liikaa.
Silloin voi alkaa haaveilla turhia; esim. kuvitella, että jossain on joku täydellisesti omat unelmat täyttävä ihminen. Joku, joka poistaa kaikki ongelmat ja murheet elämästä.
Kun kuitenkin jokaisessa on omat särmänsä, niin itsessä kuin siinä toisessa. Ja vanha totuus kun on, että toista ei voi muuttaa, olisi muututtava itse. Mutta mahdottomalta tuntuu sekin.
Silti voi olla täysillä onnellinen, kun hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on. Ja kuinka hellyttävää, kun joskus huomaa toisen tekevän tarkoituksella jotain, jolla haluaa miellyttää minua.
Oma "runotyttö" -kausi oli reilut neljännesvuosisata sitten. Mutta, luen edelleen aina silloin tällöin.
Kaikki se tulkinnanvara, mikä niissä usein on on hienoa.- keskiyonkehraaja
On aivan ihanaa vaipua nostalgiaan ja miettiä mitä silloin joskus tulikaan kirjoitettua sinne päiväkirjaan, ja miten se runosuoni tulvi..
Voi kun saisikin nuo ajat takaisin..
Enhän tosiaan haluaisi olla enää nuori seitsentoista vuotias, kyllähän se elämä on omia neuvojaan antanut.
Niinhän se on että:
Elätä muistoja, mutaa älä elä niissä... - Lyyli-Sisko
vuosiin ei ollut tullut runoja luettua, mutta talvella löysin taas. Olen lukenut kokoelmia ja "vanhoja tuttuja" runoilijoita Eeva Kilpeä, Arja Tiaista, Märta Tikkasta jne. Löysin myös itselleni uuden suosikkirunoilijan, Gösta Ågrenin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164