Kolmosta ei voi pitää päällä taas kun toi mainos lävähti
Vagisan mainos poistettava
18
604
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen samaa mieltä ja sama myös suojat kyllä jokainen osaa ostaa kun tarttee !
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tosi turhauttavaa katsella kuivalle torvelle tarjottavia voiteita ja puikkoja.
- Anonyymi
Eikö nainen kestä todellisuutta.
- Anonyymi
Joulu mainoksia tilalle sekin parempi, sattuu toi mainos samalle päivälle monta kertaa. Suklaata mainostetaan ja sitten alapään rasvoja yäk, jospa jouluaattona jättäisivät ton mainoksen lähettämättä.
- Anonyymi
Myöskin se MacDonaldsin täysin idioottimainen mainos aiheuttaa välittömän kanavan vaihdon
- Anonyymi
Samoin se MOI-operaattorin pieni kimittävä punainen pilleri on ärsyttävä. Lieneekö sitten tarkoituksella että muistettaisi.
- Anonyymi
On kyllä erittäin häiritsevä kun niin provosoivasti hoetaan sitä yhtä ja samaa sanaa .......
- Anonyymi
Kaikki nämä vehjerasvamainokset saisi poistaa. Miksi muutenkaan laitetaan voidemainoksia iltapäivästä lähtien ja kehutaan siten sujuvaa seksiä???
Minua ainakin ällöttää nuo mainokset. - Anonyymi
Kaiken lisäksi nuo mainokset ovat epätasa-arvoisia. Vai oletteko nähneet mainoksia, missä kerrotaan että millä saa spermatahrat pyyhittyä katosta? Tai mikä auttaisi pallien pakotukseen? On se niin väärin!
- Anonyymi
Kyllä mtv3 noloin mainos on seksiinpakottaja Roope Salminen levittelemässä käsiä autuaasti aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jätkä riisuu sammuneilta naisilta vaatteet niin ei siinä joku rasva mainos tunnu missään. Yököttää aina kun näenkin tuon pervon naaman.
- Anonyymi
Roope ei ole mamu niin kyllä se saa olla maikkarilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roope ei ole mamu niin kyllä se saa olla maikkarilla
milan jaffa ei saa olla maikkarilla, roope saa, epistä!
- Anonyymi
Kyllä SDP PAM SAK AY POIS JUTTA URPILAINEN YMS POIS
- Anonyymi
Jatkuu vaan sama vagisan mainos, että oksettaa ja tympii jo koko mainos. Joulun ajan pyörinyt.
- Anonyymi
Taaspa se alkaa ja heti aamusta, vagisan mainos, joulun aikaan mainostavat!
- Anonyymi
Jouluna tuli tämä mainos ja nyt taitaa taas alkaa.
- Anonyymi
Hemmettiin se alapään voide mainos "v.....n" . On se kumma kun pitää näyttää lapsille jo kuuden aikaan tätä mainosta !!! Valvovat vielä ja ihmettelevät mikä toi voide on .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804