😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo kehittänyt tuohon oireiluun sopivat liikkeet. Influensa käsi on ihan hiljakseen.
Eilen sain tehtyä pari pakettia Postin kuljetettavaksi. Jos korttia ei ole muistanut jollekulle laittaa, niin huomenna voi sen lähettää pakettina. Paketit Posti on luvannut toimittaa perille ennen joulua.
No nytpä mulle selvisi
9
269
Vastaukset
Niin siis esimerkiksi mulle. Pandan konvehtiakin on ikävä. Tokmanilla tuli ikävästi joka käytävällä suklaat vastaan kun olin päättänyt etten osta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18171747V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pandan konvehdit on perinne suomessa, ostanut niitä, mutta en syö 🐻
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihailen itsehillintääsi. Mun ei kannata etukäteen ostaa suklaata.
En voi olla mainostamatta, että Pandan toffeekonvehti on saanut murskavoiton makutestissä. Kyllä nuo jutun seuraavat sijat minttu ja ananas näyttää olevan samaa merkkiä.
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010068185.html
Ihmeellistä, että paketit kulkee kirjeitä nopsemmin nykyisin. Nyt ovat jo perillä. Mökiltä olenkin joskus laittanut kirjeen jälkeläiselle pakettiautomaattiin kun ei tuosta nykyjakelusta enää tiedä. Seuraavana päivänä olleet perillä.
Kerran olen sitä joutunut tekemään verisuonikirurgin toimenpiteen jälkeen. Kotiin päiväkirralta ei päässyt, ennenkuin oli osoittanut että klexane piikitys onnistuu. Se oli kamala viikko kotona.
Tällä kertaa olin terveyskeskuksen kausirokotuksessa. Otin molemmat rokotteet.
- Anonyymi
Minulle tuli käsi kipeäksi influenssarokotteesta,koronarokotteesta ei mitään.
Mulla koronasta on ollut käsi viikon kipeä niin ettei sitä ole voinut nostaa ylös. Niin on nytkin. Flunssapuoli on painaessa arka. Siinä on ennen ollut patti mutta ei tällä kertaa kun rokottaja käski olemasn jännittämättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684