😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo kehittänyt tuohon oireiluun sopivat liikkeet. Influensa käsi on ihan hiljakseen.
Eilen sain tehtyä pari pakettia Postin kuljetettavaksi. Jos korttia ei ole muistanut jollekulle laittaa, niin huomenna voi sen lähettää pakettina. Paketit Posti on luvannut toimittaa perille ennen joulua.
No nytpä mulle selvisi
9
271
Vastaukset
Niin siis esimerkiksi mulle. Pandan konvehtiakin on ikävä. Tokmanilla tuli ikävästi joka käytävällä suklaat vastaan kun olin päättänyt etten osta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18171747V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pandan konvehdit on perinne suomessa, ostanut niitä, mutta en syö 🐻
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihailen itsehillintääsi. Mun ei kannata etukäteen ostaa suklaata.
En voi olla mainostamatta, että Pandan toffeekonvehti on saanut murskavoiton makutestissä. Kyllä nuo jutun seuraavat sijat minttu ja ananas näyttää olevan samaa merkkiä.
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010068185.html
Ihmeellistä, että paketit kulkee kirjeitä nopsemmin nykyisin. Nyt ovat jo perillä. Mökiltä olenkin joskus laittanut kirjeen jälkeläiselle pakettiautomaattiin kun ei tuosta nykyjakelusta enää tiedä. Seuraavana päivänä olleet perillä.
Kerran olen sitä joutunut tekemään verisuonikirurgin toimenpiteen jälkeen. Kotiin päiväkirralta ei päässyt, ennenkuin oli osoittanut että klexane piikitys onnistuu. Se oli kamala viikko kotona.
Tällä kertaa olin terveyskeskuksen kausirokotuksessa. Otin molemmat rokotteet.
- Anonyymi
Minulle tuli käsi kipeäksi influenssarokotteesta,koronarokotteesta ei mitään.
Mulla koronasta on ollut käsi viikon kipeä niin ettei sitä ole voinut nostaa ylös. Niin on nytkin. Flunssapuoli on painaessa arka. Siinä on ennen ollut patti mutta ei tällä kertaa kun rokottaja käski olemasn jännittämättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6873634Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002768Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211751Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771642Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531621- 811567
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3741539Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901283