😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo kehittänyt tuohon oireiluun sopivat liikkeet. Influensa käsi on ihan hiljakseen.
Eilen sain tehtyä pari pakettia Postin kuljetettavaksi. Jos korttia ei ole muistanut jollekulle laittaa, niin huomenna voi sen lähettää pakettina. Paketit Posti on luvannut toimittaa perille ennen joulua.
No nytpä mulle selvisi
9
280
Vastaukset
Niin siis esimerkiksi mulle. Pandan konvehtiakin on ikävä. Tokmanilla tuli ikävästi joka käytävällä suklaat vastaan kun olin päättänyt etten osta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18171747V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pandan konvehdit on perinne suomessa, ostanut niitä, mutta en syö 🐻
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihailen itsehillintääsi. Mun ei kannata etukäteen ostaa suklaata.
En voi olla mainostamatta, että Pandan toffeekonvehti on saanut murskavoiton makutestissä. Kyllä nuo jutun seuraavat sijat minttu ja ananas näyttää olevan samaa merkkiä.
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010068185.html
Ihmeellistä, että paketit kulkee kirjeitä nopsemmin nykyisin. Nyt ovat jo perillä. Mökiltä olenkin joskus laittanut kirjeen jälkeläiselle pakettiautomaattiin kun ei tuosta nykyjakelusta enää tiedä. Seuraavana päivänä olleet perillä.
Kerran olen sitä joutunut tekemään verisuonikirurgin toimenpiteen jälkeen. Kotiin päiväkirralta ei päässyt, ennenkuin oli osoittanut että klexane piikitys onnistuu. Se oli kamala viikko kotona.
Tällä kertaa olin terveyskeskuksen kausirokotuksessa. Otin molemmat rokotteet.
- Anonyymi
Minulle tuli käsi kipeäksi influenssarokotteesta,koronarokotteesta ei mitään.
Mulla koronasta on ollut käsi viikon kipeä niin ettei sitä ole voinut nostaa ylös. Niin on nytkin. Flunssapuoli on painaessa arka. Siinä on ennen ollut patti mutta ei tällä kertaa kun rokottaja käski olemasn jännittämättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2095838Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1125724Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2084762Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa524093Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684027Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323618Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu12023En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.381643Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301460- 291179