Esiinnyin ja riisuiduin hepenistä valaistulla ikkunalla,muutaman katsojankin sain säälistä tai inhosta sitä en tiedä.
Lopuksi rukkasin ja laskin lastin ikkunalle kiinnostaako muita julkinen nolaaminen jos löytyy niin viestiä tänne
CD hotellin ikkunalla
19
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai se menee siihen kategoriaan ...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla...
- Anonyymi
Mulla jäi kerran LP hotellin aurinkoiselle ikkunalle ja se suli ihan muodottomaksi.
- Anonyymi
Saatana sentään
Joo, tunnistan ton että näyttäytyy jotenkin nolosti, se tuntuu hyvältä siinä tilanteessa, ei vastaantulijat oo koskaan mitään kommentoineet kun esim oon aivan repaleisessa villapaidassa ilman paitaa kulkenut. Nolotus, mutta kiihotus samaan aikaan...
- Anonyymi
Jep erikoinen tunne nolottaa pirusti mutta kiihotus saa voiton
- Anonyymi
Gay homo ransuko olet?
- Anonyymi
Mikä CD?
- Anonyymi
Crossdress
- Anonyymi
Mua kiinnostais nuolla ja ahmia sun pyllyä ihan missä vain.
- Anonyymi
Samalla voin runkata sun tyttöpippeliäs.
Missä olet, haluatko esiintyä minulle?
- Anonyymi
Satakunta,olet ilmeisesti Espoosta
esiintyminen kyllä kiinnostaisi,,,,,,,,,,,,,, Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacd - Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
Jep joku tuon tapainen kiinnostaa vailla suojaa lyhyessä hameessa
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacdkamik
at
saunalahti ja fi-tunnus- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
kamik
at
saunalahti ja fi-tunnusMika jahtaa taas poikapillua
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257