Esiinnyin ja riisuiduin hepenistä valaistulla ikkunalla,muutaman katsojankin sain säälistä tai inhosta sitä en tiedä.
Lopuksi rukkasin ja laskin lastin ikkunalle kiinnostaako muita julkinen nolaaminen jos löytyy niin viestiä tänne
CD hotellin ikkunalla
19
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai se menee siihen kategoriaan ...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla...
- Anonyymi
Mulla jäi kerran LP hotellin aurinkoiselle ikkunalle ja se suli ihan muodottomaksi.
- Anonyymi
Saatana sentään
Joo, tunnistan ton että näyttäytyy jotenkin nolosti, se tuntuu hyvältä siinä tilanteessa, ei vastaantulijat oo koskaan mitään kommentoineet kun esim oon aivan repaleisessa villapaidassa ilman paitaa kulkenut. Nolotus, mutta kiihotus samaan aikaan...
- Anonyymi
Jep erikoinen tunne nolottaa pirusti mutta kiihotus saa voiton
- Anonyymi
Gay homo ransuko olet?
- Anonyymi
Mikä CD?
- Anonyymi
Crossdress
- Anonyymi
Mua kiinnostais nuolla ja ahmia sun pyllyä ihan missä vain.
- Anonyymi
Samalla voin runkata sun tyttöpippeliäs.
Missä olet, haluatko esiintyä minulle?
- Anonyymi
Satakunta,olet ilmeisesti Espoosta
esiintyminen kyllä kiinnostaisi,,,,,,,,,,,,,, Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacd - Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
Jep joku tuon tapainen kiinnostaa vailla suojaa lyhyessä hameessa
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacdkamik
at
saunalahti ja fi-tunnus- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
kamik
at
saunalahti ja fi-tunnusMika jahtaa taas poikapillua
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984