Saako mestaria moittia ollenkaan? Kun olemme kehuneet niin ei hänen kaikki levyt ole niin huippuja

Anonyymi-ap

Esim mieleen tulee levyt L, vaiti aivan hiljaa, dokumentti ja minä sekä boogieteorian alkeet.

Esim vaiti aivan hiljaa levyllåä oma tunne on se, että juice parhaat sanoitusideat myös karkasi , samoin sävellysten parhaat ideat ja sama koskee sävellysten osalta L ja minä sekä dokumentti .-levyjä.

Boogieteorialla on muutama huippubiisi, mut paljon myös täytekamaa. Boogieteorialta nostan esille kappaleet eesti(on my mind), tampereen aamu ja kuinka jumalaa pilkataan sekä risainen elämä.

Minä-levyä tehdessä jucie muistaakseni sairastui vakavasti(kuolemanvakavasti) vai muistanko väärin? Ei se voinu olla vaikuttamatta lopputulokseen. Minä -levy onkin hieman ontto kappaleiden osalta. Jopa mitäänsanomaton. Eilen hän kertoi , jos sinulle sopii ja lauri viidan muistomerkki levyn parhaat.

Dokumentti tuntuu ettei ole vieläkään auennut musiikillisesti minulle. Eli musiikillisesti lienee juicen huonoin. Ja kappalemateria ei myöskään tee oikein vaikutusta eli ei siel ole oikein mitään hyviä kappaleita. Yksi raita on niin huono, että voi olla juicen kautta aikain top5 huonoimman joukossa eli viittaan kappaleeseen öljyshake vai meniköhän nyt biisin nimi oikein.

L-levyä vaivaa hyvien biisien puute sillä kaikki oikeastaan heikkoja paitsi talo alla lehmusten on onnistunut kappale. Myös eräs coveri, kansansävelmäfolk on onnistunut biisi.

Vaiti aivan hiljaa levyllä ei oo hyviä biisejä eikä nimibiisikään pääse juicen parhaiden joukkoon vaikka onkin ihan ok biisi.

Huonoimmillaan mestarimme teki kömpelöitä biisejä eli jotka etenkin teknisesti oli kömpelöitä. Hän osas kyllä luoda aina tekstit hyvin säveliin, mut osa kappaleista tosi heikkoja teknisesti. Suurin osa juicen kappaleista luokkaa pätevä vähintään.

Eikä voi kai olettaa, että mestaritason biisintekijät vois aina tehdä huippumusatuotetta sillä jos niin yleisö odottaisi, niin onhan semmonen aika naiivia ajattelua.

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juice Widowman rocks!

    • Anonyymi

      Dokumentti on kova levy. Sellaista protomusiikkia raaimmillaan. Taidetta. Viimeinen kylähullu ja nimibiisi tietty ihan ikonikamaa myös. Kaksi vanhaa pierua. Aijai...

      Boogieteorialla on paskat (Pantsen, häh?) soundit, monta klasaribiisiä silti.

      • Anonyymi

        Moi oon avauspostaaja . Täsä pitkä lista juicen kappaleista joista mä pijän;

        1.Erkkae reggae(se kaikkein mieluisin ja hemmetin nokkela sävellys minusta ja taitaapi olla eka reggaerock-biisi joka koskaan tehty suomessa vai onko sul tietoa paremmin??)

        2.im woman youre woman(psykedeelistä bluesia jossa kappaleen melodialaji pysyy suht samana alusta loppuun)

        3.Luonas kai olla saan(megahitti suomessa joka ei ole teknisesti kovin vaikea soittaa eli yks juicen helpoitensoitettavia&laulettavia biisei)

        4.Myrkytyksen oireet(kuuluu myös juicen parhaimpiin ja myös teksti on nokkela kuten soitto jossa kuuluu selevästi jetro tull-vaikutteet)

        5.heinolassa jyrää(tää on aika rokkenrollia)

        6.Mari(kadun ja savun kuningatar joka omanlaisensa legendaarinen biisi jossa voimme nauttia esim heikki jokelan ilmavasta ja taidokkaasta , eeppisestä rumputaiteesta sillä minusta hän on the number on rumpali jos mietitään kuka rumpali juicen bändeis paras niin minusta se on heikki hessu jokela, mut myös takala on kova)

        7.Slam slam slam(todiste siitä että juice osaa tehdä loistavan rokkibiisin ja esim kappaleen loppuvaiheen soolo-osuus joka koostuu niin rumpu kuin kitarasoolosta on hämmentävän kovaa ja teknisesti huikeaa suorittamista eli aikamoista jamittelua!)

        8.Jumalaut mä oon out(kantaaottava teksti ja huikeat melodiat muuten!)

        9.3.30 (koskettava teksti&melodia)

        10.keuhkoon pistää(juice laulaa alatalon säveltämän kappaleen ja etenkin loppu on laulun osalta äärimmäisen kovaa emotionaalista ja 100% asenteella vejettyä laulua amen!)

        11.mitä minä egyptissä teen(tämä on hauska kappale joka jää soimaan piähän ussein)

        12.Runt och runt(toinen hauska lahtikaupungin levyn kappale joka on minusta todella nerokas ja eeppinen)

        13.Lahti(myös lahtikaupunki levyn satoa tämä legendaarinen kappale jossa monet eri osiot kappaleen aikana on herkkua korvilleni)

        14.Dance allergo(vähän tangomainen tai iskelmätyylinen kappale jossa parasta on soitto!)

        15.Minea(iho kananlihalle menee joka kerta kun tän kuulee)

        16.Pilvee, pilvee(ei ole tietääkseni juicen sävellys)

        17.Odysseus(alatalon ja juicen kappale joka ihan huikea aina joka kerta kun sen kuulee)

        18.Outoon valoon(legendabiisi)

        19.Ihmiskunnan jatkot(aliarvostetun siviilisaatio levyn huikeinta osastoa tää kappale)

        20.Roomalaiset portaat(myös siviilisaation kappale tämä vahvasti jetro tull painotteinen laulu)

        21.Diogenes(varsin pitkä kappale joka kestonsa vuoksi ei sovellu radioon)

        22.Rakkaus ja minä(sinä levyn kappale joka taiteellisempaa juicea)

        23.Marilyn(pikkutuhma juicen hitti)

        24.Isadora duncan(harvinaisempaa joskin erinomaista, hieman progetyylistäkin juicee)

        25.Zeppeliini(beatles kuuluu tässä teoksessa aikas palijon!)

        26.afroditen poika(hempeilyosaston biisi)

        27.Rakas(koukuttava ja svengaava kappale)

        28.Molla(ikivihreä vanha pikkuhitti )

        29.Syksyn sävel(huikea kitarasoolo ja tunnelma kappalees)

        30.Kaksoiselämää(iso megahitti enkä ihmettele)

        31.Viidestoista yö(näitä isoja hittejä tääki)

        32.Tanssimaa(unohdettu juicen biisi)

        33.Jäminkipohjaboogie(melko juureva rock biisi)

        34.Miralis jalapa(unohdettu kappale tääkin)

        35.Mies joka rakastaa itseään(juice soitti tätä usein keikoilla)

        36.Englanninkielinen versio kappaleesta ei elämästä selviä hengissä(enkkuversio on huikea!)

        37.ilta pressiklubilla( omaperäisempää juicen osastoa tää kappale)

        38.Jos sinulle sopii(taiteellisempaa ja rauhaisampaa juicee)

        39.Tampereen aamu(huikea tunnelmapala)

        40.musta aurinko nousee(soi joka päivä radioissa)

        41.paperitähdet(coveri joka on mieleeni paljon)

        42.Tauko(unohdettu juicen kappale)

        43.Nero nukkuu(nerokas kappale)

        44.Per vers runoilija(huikeat lauluosuudet)

        45.elämässä pitää olla runkkua(jotenki tuttu biisi mut pitäs enempi tätä kehua)

        46.Nonamen laulu(unohdettu ja aliarvostettu laulu jossa on taitoa)

        47 rock loppuu kuin seinään(tiukkaa rokkia!)

        48.alabama, arizona, texas ja utah(näppärä rockn roll -kappale tämä)

        49.keskitysleirin ruokavalio(hyvä kappale jossa musiikillinen panos hyvä)

        50.lady of pain(juice esittää kappaleen "tuskaisella laulusoundilla" eli on sisäistänyt täydellisen hyvin tekstin!)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe