Ystävä on houkutellut minua uskovien seuroihin

Anonyymi-ap

Mutta Hän ei osaa vastata mm tähän kysymykseen; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

Sen verran olen itse tutkinut, ettei jolla ei ole kastetta, ei ole Henkeäkään?

Mikä on teidän totuus?

13

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomalla Jeesukseen Kristukseen saat syntisi anteeksi. Kasteella käyminen on julkinen merkki että "vanha luonto" on haudattu kasteen hautaan yhdessä Kristuksen kanssa, mutta hän on synnyttänyt uudesti. Kaste ei ole pelastuksen ehto, jokainen Kristuksen vastaan ottava saa syntinsä anteeksi ja Pyhä Henki asuu hänen sydämessään. Kasteella käynnin jälkeen tunsin valtavaa Jumalan läsnäoloa ja rauhaa, vaikka sitä ennen jo tiesin että uskon kautta olen pelastettu. Selvensikö tämä yhtään ?

      Mistä päin muuten olet, ehkä voisin kanssasi lähteä seuroihin.

      • Olisit edes yrittänyt tukea valhettasi Raamatulla, mutta sisimmässäsi tiesit ettei Pyhä Kirja valhetta Tue.


      • Anonyymi

        Nämähän on minulle ollut koko elämäni selvää, ja otinkin kasteen viime kesänä, jolloin syntini anteeksi annettiin?

        Perusteluina tämä ei vielä Riitä.

        Olisiko Sinulla joitain Raamatun kohtia, jonka vuoksi tulisin seuroihin?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181727359

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Uko vaan kirjaimellisesti mitä Raamattu tuosta asiasta sanoo. Valehtelijavellut eivät voi sanoa mitään tuohon.

      Parempi kun et mene vl-paholaisen seuroihin!

    • Siis Usko tuohon Raamatunkohtaan lujasti ja älä anna periksi vl-paholaisen edessä!

    • Anonyymi

      Ei ole "meidän totuutta", on vain Raamatun totuus!

      • Mikä on mielestäsi Raamatun totuus pelastukseen?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mikä on mielestäsi Raamatun totuus pelastukseen?

        Raamatun totuus on juutalaispaska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun totuus on juutalaispaska

        Et ilmeistä kovin isoja odota, kun paska on tärkein?
        Oletko katkera Raamatun sanomalle?
        Ilmeisesti olet lesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeistä kovin isoja odota, kun paska on tärkein?
        Oletko katkera Raamatun sanomalle?
        Ilmeisesti olet lesta.

        ei siin oo sanomaa juutalaispaska


    • Anonyymi

      Mielestäni paras lähestymiskulma tähän, parannus, usko, kaste, Ph kaste jne. armojärjestykseen on nämä Paavalin sanat.

      Room 8:14 Kaikki, joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia.

      Room 8:9 .....Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

      Jos nämät uskoo kirjaimellisesti niin on vain yksi mahdollinen järjestys joka ei tuota ristiriitoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe