Eiköhän totuus ole kuitenkin niin, että jokainen fin hiihtää täsmälleen sillä tasolla, joka kesän lepokauden jälkeen on siunaantunut ?
Omituista on, että Jussi Eskolakin alkanut laittamaan h väliin verbeissä, ei kylläkään rajajokityyliin, vaan enemmän metsäsaamelaisittain kuten Kittilässä on tapana.
Viasatilla honottavat, että Suomen hiihto romahtanut
7
221
Vastaukset
- Anonyymi
Lukevatko prompteria Sirkan höpöheinä-kylästä käsin ?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18172843l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Asiantuntijoita on tv-lähetyksissä mukana liian vähän.
- Anonyymi
Hiihdon alamäki symboloi Suomalaisen Yhteiskunnan romahtamisen häpeää.
Alkaen Pisa-tuloksista päätyen demokratian alasajoon. - Anonyymi
Liian vähälle on jääneet huomiot liiton toiminnan sotkemisesta ja liki konkurssiin ajosta.
Tuki urheilijoille on enää reliikkinen muisto vain menneistä ajoista.
Liitto tarvitsee uutta verta. Tie menestykseen tuskin on nykyinen ajattelumalli, että yksityiset toimijat voisivat olla Hiihtoliittoa menestyksekkäämpi toimija.
Hiihtoliittoon pitää kohdistaa laajennettu tilintarkistus. Kyseessä saattaa olla sote-alalta tuttu toimintojen puurouttaminen ja rahavirtojen käpälöinti.
Toivottavasti Matti Haavisto ja Teemu Pasanen avaavat sanaisen arkkunsa ja kertovat näkemyksensä nykytilanteesta.- Anonyymi
Taitaa molemmat pölijätä virkansa vuoksi, loppuu se vähänenki, jos tottuuksia pomiloi.
- Anonyymi
Kuten Holopainen kertoo Timo Seppälän muistokirjoituksessa eli mikroveridoping on täysin WADAn kiinnostuksen ulkopuolella ja sieltä olisi löytynyt suuri työmaa.
Statoilin Kassakaapin metodit alkavat olla myös muilla kuin "punaisilla piruilla" pakissa, mm. ruotsinaisilla, ilmeisesti saksatkin ovat Käryllä asioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658