Älkää maksako Autoasihinta.fi-palvelun lähettämiä asiattomia laskuja.

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/autot/art-2000010072622.html

Kyse on aina törkeästä huijauksesta. Yritys toimii rikollisesti.

Voitte kertoa vastineessanne ihan vapaasti omin sanoin oman mielipiteenne yrityksen johtajan (omistajan) rikollisuudesta.

Missään tapauksessa älkää maksako mitään. Tunnettu huijari ei voi mennä oikeuteen, vaikka ette vastaisi yhteenkään huijarin lähettämään kirjeeseen.

Ettehän te ole tilanneet mitään maksullista palvelua sikamaiseen hintaan.

36

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Google avustaa huijaria kaikin keinoin. Ei edes varoita huijauksesta.

      Uhreille näytetään aina eri sivua kuin mitä nyt näkyy Googlen kautta. Uhri saadaan kuvitelemaan olleensa lukutaidoton huolimaton typerys.

    • Anonyymi

      Minä myös sain ja tein rikosilmoitus ja myös tein reklamaatio mutta ei vastanut. Huijari lähetä lisälasku koko ajan.Tämä on huijausta ja pettäjä on rangaistavaa.

      • Anonyymi

        Myös sinä voit laskuttaa huijaria jokaisesta yhteydenotosta vaikkia 5 e/kerta.

        Huijaamien ei ole Suomessa rikollista. Ei varsinkaan, jos se on täysin asiatonta ja selvästi huijausta ja joku tekee sitä ihan työkseen.

        Huijarille maksaminen on aina rikollisen tukemista ja siitä voi saada ison sakon.

        Aiheuta huijarille mahdollisimman paljon kuluja. Voit maksaa ihan laillisesti vaikka 0,02 e. Ei kannata uhrata aikaa turhien reklamaatioiden tekemiseen. Todista olevasi huijaria viisaampi. Ei ole vaikeaa.


    • Anonyymi

      Jos sivuston osoite ei ole edes ymmärrettävää suomea niin en käyttäisi palvelua.
      En tiedä mitä autoasihinta tarkoittaa. Auto asi hinta? Autoasi hinta? Tä?

      Nettiautolla on samanlainen palvelu. Tai sitten vain SOITTAA autokauppoja läpi ja kysyy paljonko tarjoavat.

    • Anonyymi

      Minulle tuli myös lasku. Auton rekisteri numero väärä, samoin auton valmistusnumero väärä ja kaiken huipuksi vielä rekisterinumerokin sekä vuosimalli. Nimi, sähköposti ja sos. tunnus piti paikkansa. Sitä ihmettelin, että mistä he saivat nämä kaikki tiedoksi, sos tunnuksenkin.

    • Anonyymi

      Huijaripulju väittää karhuissaan huonolla suomella että asia voidaan muka suoraan käsitellä ja viedä ulosottoon ym mutta eivät varmasti sitä tee koska huijareita ei ulosotto palvele. Ja kaiken lisäksi ”hinta-arvio” jonka ”toimittivat” on aivan tuulesta temmattu. En ole maksamassa ikinä

    • Anonyymi

      Tulipahan töpättyä ja tilasin ilmaisen hinta arvion kun en maksa laskua tulee uhka kirjeitä ja sähköpostia jossa uhataan oikeus toimilla

    • Erehtyin mokomaan huijaukseen ennen joulua sitten tuli 169 e lasku jota en tietenkään maksanut sitten tuli kirje kaikkine uhkauksineen sitten tuli sähköposti jossa uhattiin viedä asia oikeuteen tuskinpa tiedossa oleva huijjari moista tekee

    • Anonyymi

      Keksikää sellainen jäynä sille ettei ikinä tule enää Suomessa ilmoittelemaan yhtään mitään ja katuu tähänastisiaankin.

    • Anonyymi

      Raportoikaa sähköposti spämmiksi sähköpostissanne, jos tarpeeksi moni tekee näin tuo luokittellaan roskapostiksi jota ei näytetä muillakaan.

    • Anonyymi

      Datatech SIA ylläpitämä autoasihinta.fi ilmeisesti sama kuin autobase.fi , eivät ole lähettäneet mitään sähköpostia muutakuin laskun jota en aijo maksaa. Yritykselle kun koittaa nettisivujen kautta reklamoida, kääntää kaiken palvelusta kieltäytymisen erroriksi.

      • Anonyymi

        Halusin kysellä sitä että olen itse joudun ongelman autobasen kanssa,en tiedä pitäisikö maksaa laskun vai ei? Miten sun lasku asia hoidettua! Hyvä annat neuvoja?


      • Anonyymi

        Sama homma, eikä viestit mene perille.


      • Anonyymi

        Sama homma ei mene viestit perille. Eikä mitään muuta yhteystietoja löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin kysellä sitä että olen itse joudun ongelman autobasen kanssa,en tiedä pitäisikö maksaa laskun vai ei? Miten sun lasku asia hoidettua! Hyvä annat neuvoja?

        Toivottavasti et ole mennyt maksamaan??


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut perintälaskuja uhkailujen jälkeen?

      Olen saanut Autobase:lta kaksi laskua. Toisen laskun sain heti ensimmäisen laskun eräpäivän jälkeen, ja siinä peritään 13 € (5 €+ 8 €) maksumuistutuksesta ja laskutuksesta!!! :))))

      • Anonyymi

        Just tuli lasku autobaselta ja uhkasvat


      • Anonyymi

        Olen saanut jo ja tänään tuli ihan maa postissa uusi perintälasku, jossa on kyllä oikea rekisterinumero ja mun sos.tunnuskin oikea. Helvetti kun nämä tiedot vissiin löytyy jostain meiltä kaikilta.... En ole tietoja kellekään antanut, joten huijausta kaikki. Yritin reklamoida taas mutta ei löydy mitään sähköpostiosoitetta mihin voisi reklamoida.


    • Anonyymi

      Hei, oletteko saaneet Autobasen laskua? Minun laskuni oli no 46700. Onko muita jotka ovat saaneet saman numeroisen laskun?

      • Anonyymi

        46756 mulla 10.2.2024


      • Anonyymi

        Mulla lasku, siis toinen perintälasku on numero 47130. Yritin reklamoida mut ei löydy osoitetra mihin voisi sen lähettää... 😡


    • Anonyymi

      Autobasen laskussa ei ollut pankkitiliä eikä mail - osoitetta jolla voisi olla yhteydessä. Viivästys korko ja toimitusmaksu tuli 8+13 e mutta ei uutta eräpäivää(???). Outo yritys!!!

    • Anonyymi

      Roskiin vaan suoraan tuollaiset laskut. Ethän voi edes tietää kenelle maksu menee jos meibnaat sen maksaa.

    • Anonyymi

      Mitä he pystyvät tekemään henkilötunnuksella?

      • Anonyymi

        Rahaa!

        Aina joku tyhmä uskoo uhkauksia ja maksaa.

        Jos ei olisi tyhmiä, ei olisi huijareitakaan. Viisaat pystyvät usein vedättämään huijareita teeskentelemällä tyhmää.

        Ei huijareita tarvitse pelätä. Eivät he pysty tekemään yhtikäs mitään. Kaikki perustuu täysin vapaaehtoiseen maksamiseen.


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut otettua yhteyttä autobasen yhteystietolomakkeen kautta? Ja onko tullut vastausta?

      • Anonyymi

        Ei niihin yhteyttä saa oon ottanut kuluttajakeskukseen yhteyttä ja ohje oli että ei kannata välittää huijaus yritys vain on. Sanoivat että älkää maksako laskuja!


      • Anonyymi

        Laskujen lähetys ei varmaan ikinä lopu, Mutta ei tarvitse välittää


      • Anonyymi

        En ole saanut mistäön kautta. Laskuja ja perintäkirjeitä tulee. Alkuperäinen lasku 169,00 euroa. Eräpäivä 14.2.2024.Nyt uusi lasku 219,00.Ei löydy tilinumeroakaan mistää. Pitäisi skannata. En osaa.


    • Anonyymi

      onko kellekään tullut oikeuden tai ulosotto miehen yhteydenottoja autobase huijauksesta

    • Anonyymi

      100% huijaus ota rauhallisesti

    • Anonyymi

      juuri tuli 8.3 kello 13.00 euroopan kuluttajakeskuksesta soitto koskien auto base huijauksesta sieltä asiantuntija sanoi että ei pidä maksaa vaikka mitä laittaisivat .eräille on tullut jopa 16 laskua sanoi ottakaa rauhallisesti heillä on tästä tietoa .hyvää viikonloppua

    • Anonyymi

      Mulle jaksoivat n. 3kk lähettää laskuja viimeisin tuli helmikuussa. Nyt tässä kuussa ei enään ole kuulunut mitään

    • Anonyymi

      Joo mullekin tullut varmaan neljäkuukautta laskuja, ja jos olisi oikea firma ei tulisi noin montaa maksumuistutusta😂 nyt olivat laittaneet minulle sähköpostiin että maksa tai tulee haaste😂 älkää maksako heidän laskujaan!

    • Anonyymi

      Meillä isäntä lankesi tuohon huijaukseen. Laitoin Euroopan Kuluttajavirasto neuvon mukaisesti autobasen sivuille englannin kielellä reklamaation.2 kuukautta oli sen jälkeen hiljaista kunnes tänään tuli sähköpostiin uhkaus oikeus toimilla ja selitys ettei tilausta ole peruttu 14 vuorokauden aikana hintaarvion tilaamisesta

    • Anonyymi

      Hei,
      Minäkin olen saanut useita karhumakirjeitä. En ole maksanut, koska en tilannut palvelua. En ruksannnut kohtaa, missä palvelu tilataan. Esim. Minun autoni rekisterinumero oli lähtökohtaisesti väärä, en omista autoa, mistä "arvio" olisi tehty.

      Älkää tekään maksako!!! Todella inhottava, hävytön tapa kiristää ihmisiä. Onneksi Euroopan kuluttajaviraston puoleen voi kääntyä tarvittaessa, eli ollaan sinne yhteydessä, t.Riitta
      T.Riitta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe