On kyllä ihme pulju Länsilinjat! Työntekijöitä ahdistellaan ja varoituksia annetaan ihan mitättömistä asioista, onnikat täysiä pommeja ainakin Joensuussa.
Länsilinjat
9
651
Vastaukset
- Anonyymi
Ai uudet sähkö-Volvot ovat täysiä pommeja?
- Anonyymi
No, oikeasti ne on olleet tosi hyviä. Mutta Lauri ei tahdo sitä sulattaa. Hänellä on vähän ongelmia pään sisällä näet
- Anonyymi
Mitäs teit et sait varoituksen?
- Anonyymi
Puhalsin alkolukon jumiin ja tarkastusmittauksessa promillemittariin 1,53 promillea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhalsin alkolukon jumiin ja tarkastusmittauksessa promillemittariin 1,53 promillea
No voit jatkaa lakkovahtina
- Anonyymi
Olikohan sanonut poikkipuolisen sanan sukuoikeuksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voit jatkaa lakkovahtina
🤣😅🤣😅🤣
- Anonyymi
Hyvä joukkoliikenneyhtiö.
Kiitos vuoden 2023 matkoista vuonna 2023, tavataan taas autoissanne 2024!
Hyvää uutta vuotta kaikille länsilinjojen työntekijöille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586