Naton kannatus on 82 %

Anonyymi-ap

tuoreen tutkimuksen mukaan.
Vain putleristeilla on tarvetta ihmetellä kannatuksen "vähäisyyttä".
Vastustajia lienee muutama prosentti? Loput "ei osaa sanoa".
Se että putleristit ovat näkösällä vain tällaisilla nimettömillä palstoilla on paras todiste kannatuksen voimasta..

243

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se kannatus suurempi on. Mistä olet tuon luvun temmannut. Eihän NATOn vastustajia ole kuin kourallinen. Ja tästä kourallisestakin 99% on näitä anoturtiaisia yms. litteä maa ja koronahuijaus + ufot jne.jne. huitelijoita.

      • Anonyymi

        Tuo 82 % on aamulla uutisissa ilmoitettu tuoreen gallupin tulos. Lopuista pääosalla ei ole kantaa ja vastustajia on todellakin vain muutama prosentti.


      • Anonyymi

        Gallup-tulos saadaan tieteellisellä otantatutkimuksella. Virheprosentti on +-2.
        Eduskuntavaaleissa ei yksikään jäsenyyttä vastustava puolue päässyt läpi. Ei lähellekään.
        VL:n edustajissa lienee pari-kolme jäsenyyteen kriittisesti suhtautuvaa entistä kommunistia.

        Putleristien käsitys demokratiasta on yhtä todenmukainen kuin homostallarien käsitys Marskista sodanjohtajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gallup-tulos saadaan tieteellisellä otantatutkimuksella. Virheprosentti on -2.
        Eduskuntavaaleissa ei yksikään jäsenyyttä vastustava puolue päässyt läpi. Ei lähellekään.
        VL:n edustajissa lienee pari-kolme jäsenyyteen kriittisesti suhtautuvaa entistä kommunistia.

        Putleristien käsitys demokratiasta on yhtä todenmukainen kuin homostallarien käsitys Marskista sodanjohtajana.

        Tieteen väärentäminen on nykyään muotia. Eliitille kun täytyy saada sopivat tulokset.


      • Menei sinä rehveli takaisin kouluun ja kuuntele viimeinkin mitä opettaja opettaa. 😂


      • Repe_RuutikaIlo
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieteen väärentäminen on nykyään muotia. Eliitille kun täytyy saada sopivat tulokset.

        Todellisuudessa tiede edistyy vahvemmin kuin koskaan historiassa ja tulokset ovat yhä ihmeellisempiä. Tekoäly selvitti juuri 200 miljoonaa tietyn syöpätyypin DNA:ta kolmessa viikossa, kun aiemmin yhteen ainoaan kului tohtoriopiskelijalta kolme vuotta. Mitäpä sinä jeesuksenmorsian tähän?

        Te lahkouskovaiset ette siis todellakaan ole mukana, mutta voitte toki nauttia tuloksista muiden siivellä kuten äskenkin teit kun tänne panostit. 😊


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Menei sinä rehveli takaisin kouluun ja kuuntele viimeinkin mitä opettaja opettaa. 😂

        Menei po. mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 82 % on aamulla uutisissa ilmoitettu tuoreen gallupin tulos. Lopuista pääosalla ei ole kantaa ja vastustajia on todellakin vain muutama prosentti.

        Kun mediapoolin rooli vuodesta 2014 propagandan levittämisessä valtamediassa ja sensuurin toiminta selvitetään kansalle niin kansa huomaa tulleensa huijatuksi.
        NATOn kannatus tulee laskemaan sinne alle 20% mikäli demokratia palautetaan ja ensiaskel siihen olisi purkaa median toimintaa säätelevän Mediapoolin purkaminen.

        Valtamedian alustoille NATOn ja USAn arvostelu - totuuksien tuominen esille on estetty.
        Itse sain kommentointikiellon kaikkialle valtamedian alustoille - mielipidepalstoille - yht’aikaisesti noin kaksi vuotta sitten. Natosta ei saa kirjoittaa eikä Natosta ole käyty koskaan avointa keskustelua. Jos sitä on viritelty niin yritykset on tuomittu eipä-älyllisenä keskusteluna. Siksi olen sitä mieltä, että Suomessa ei ole sananvapautta.

        Suomalaiset ovat tottuneet luottamaan valtamediaan. Tätä hyväuskoisuutta poliittinen eliitti on käyttänyt hyväkseen vuodesta 2014 yhdenmukaistamalla suurvaltapolitiikasta uutisointiaan. Kaikki voivat todentaa asian itse vertailemalla Sanoma Osakeyhtiön uutisointia ja vertaamalla sitä maakuntalehtien suurvaltapolitiikan uutisointiin. Samat jutut sanasta sanaan. Nämä jutut saadaan USAsta CNNLtä ja ne käännetään sanasta sanaan.

        Siinä on esimerkki suomalaisesta ”journalismista” josta voidaan käyttää nykyisin sanaa sensuuri.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Todellisuudessa tiede edistyy vahvemmin kuin koskaan historiassa ja tulokset ovat yhä ihmeellisempiä. Tekoäly selvitti juuri 200 miljoonaa tietyn syöpätyypin DNA:ta kolmessa viikossa, kun aiemmin yhteen ainoaan kului tohtoriopiskelijalta kolme vuotta. Mitäpä sinä jeesuksenmorsian tähän?

        Te lahkouskovaiset ette siis todellakaan ole mukana, mutta voitte toki nauttia tuloksista muiden siivellä kuten äskenkin teit kun tänne panostit. 😊

        Turha veivata mitään tekoälykorttia. Samaa väärennöstä sieltä pukkaa, kun tekoälyäkin joku voi kontrolloida. Mitäpä sinä juudaksen morsian tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gallup-tulos saadaan tieteellisellä otantatutkimuksella. Virheprosentti on -2.
        Eduskuntavaaleissa ei yksikään jäsenyyttä vastustava puolue päässyt läpi. Ei lähellekään.
        VL:n edustajissa lienee pari-kolme jäsenyyteen kriittisesti suhtautuvaa entistä kommunistia.

        Putleristien käsitys demokratiasta on yhtä todenmukainen kuin homostallarien käsitys Marskista sodanjohtajana.

        Senaatintorin natojuhlissa oli kymmenen henkilöä juhlimassa natojäsenyyttä ja siellä ehkä 80% kannatus on kohdillaan, kun voidaan olettaa, ettei pari paikalla ollutta juhlijaa tiennyt tai ymmärtänyt, mitä juhlitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha veivata mitään tekoälykorttia. Samaa väärennöstä sieltä pukkaa, kun tekoälyäkin joku voi kontrolloida. Mitäpä sinä juudaksen morsian tähän?

        Ei hitto. Oletko oikeasti noin tyhmä vai vedätkö jotain parodiaa? 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senaatintorin natojuhlissa oli kymmenen henkilöä juhlimassa natojäsenyyttä ja siellä ehkä 80% kannatus on kohdillaan, kun voidaan olettaa, ettei pari paikalla ollutta juhlijaa tiennyt tai ymmärtänyt, mitä juhlitaan.

        Naton jäsenyyttä toki juhlittiin ympäri maan tuhansissa kodeissa. Meilläkin oltiin niin pierussa että kuulimme Saatanan homonaurun omin korvin! 😈


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ei hitto. Oletko oikeasti noin tyhmä vai vedätkö jotain parodiaa? 😀

        Olet itse marinisti klovni, joka luulee olevansa fiksu ja vitsikäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse marinisti klovni, joka luulee olevansa fiksu ja vitsikäs.

        Täysin mahdollista, mutta ainakin ymmärrän tiedettä ylivoimaisesti paremmin kuin yksikään palstojen jeesuksenmorsian.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Täysin mahdollista, mutta ainakin ymmärrän tiedettä ylivoimaisesti paremmin kuin yksikään palstojen jeesuksenmorsian.

        Tuolla kommentilla todistit väitteeni oikeaksi ja varsinainen tieteen helmi tuo natojuhlinta kommenttisi. 😭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla kommentilla todistit väitteeni oikeaksi ja varsinainen tieteen helmi tuo natojuhlinta kommenttisi. 😭

        Eikös vain ollutkin! 🤤


      • Anonyymi

        Aivan asiallinen kommentti jo nyt koskien tietenkin kevään presidentinvaaleja Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mediapoolin rooli vuodesta 2014 propagandan levittämisessä valtamediassa ja sensuurin toiminta selvitetään kansalle niin kansa huomaa tulleensa huijatuksi.
        NATOn kannatus tulee laskemaan sinne alle 20% mikäli demokratia palautetaan ja ensiaskel siihen olisi purkaa median toimintaa säätelevän Mediapoolin purkaminen.

        Valtamedian alustoille NATOn ja USAn arvostelu - totuuksien tuominen esille on estetty.
        Itse sain kommentointikiellon kaikkialle valtamedian alustoille - mielipidepalstoille - yht’aikaisesti noin kaksi vuotta sitten. Natosta ei saa kirjoittaa eikä Natosta ole käyty koskaan avointa keskustelua. Jos sitä on viritelty niin yritykset on tuomittu eipä-älyllisenä keskusteluna. Siksi olen sitä mieltä, että Suomessa ei ole sananvapautta.

        Suomalaiset ovat tottuneet luottamaan valtamediaan. Tätä hyväuskoisuutta poliittinen eliitti on käyttänyt hyväkseen vuodesta 2014 yhdenmukaistamalla suurvaltapolitiikasta uutisointiaan. Kaikki voivat todentaa asian itse vertailemalla Sanoma Osakeyhtiön uutisointia ja vertaamalla sitä maakuntalehtien suurvaltapolitiikan uutisointiin. Samat jutut sanasta sanaan. Nämä jutut saadaan USAsta CNNLtä ja ne käännetään sanasta sanaan.

        Siinä on esimerkki suomalaisesta ”journalismista” josta voidaan käyttää nykyisin sanaa sensuuri.

        Kommentointikielto vähän joka puolella on kyllä saavutus, Älä vain erehdy luulemaan, että se johtui eiheesta. Eiköhän se johtunut siitä miten aiheesta kirjoitit.


      • Anonyymi

        Tuuhan H***RA hoodeille, MÄÄKIMÄÄN .... mulla onnistuu kaltaases LAMPAAN HALAL-homma, vaikka olenkin pesunkestävä kristitty.

        Sevverran oon riistaa käsitelly ... että menee siinä yx haittaeläinkin sivussa.


    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      r......n itkijä on lyöty täysin ei auta mikään valehtelu

    • Anonyymi

      Vasemmistoliittolaisilta tulee se 8 prosenttia ja kepussa, demareissa ja persuissa olevilta putinisteilta loput.

      • Anonyymi

        Hehe puten trolli


      • Anonyymi

        PUTINISTEJA ON VAIN VASEMMISTOLIITOSSA JA VIHREISSÄ NE TULEE JÄLJITTÄÄ PERUSSUOMALAISET OVAT TÄYSIN PUHTAAT MISTÄÄN MAANPETOKSELLISESTA PERUSSUOMALAISET OLIVAT SE VEI SUOMEN NATOON.KANSASTA 99% KANNATTAA TÄYSIN NATOA. LOPUT PITÄÄ JÄLJITTÄÄ!!!


    • Anonyymi

      r.....n kätyri on lyöty täysin mikään valehtelu ei toimi

    • Anonyymi

      Mahtavaa että olemme Natossa ja saamme olla vapaa Demokraattinen Länsimaa yhteistyössä r......n uhkaa vastaan

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Vielä kun saataisiin ydinohjuksia jokunen kappale niin ne toimisivat Suomella rauhan puolesta pysäyttäen isovenäläiset valloitushalut alkuunsa.

      Nykyiset ydinasevaltiot haluavat rajoittaa ydinaseita koska se on heille se ase millä voi aina uhkailla. Uhkailu ja hyökkäilyt loppuu kun vastapuolella on myös ydinase.

      Neuvostoliiton hajottua Ukraina luovutti ydinaseensa kansainvälisin sopimuksin venäjälle missä myös venäjä tunnusti Ukrainan rajat ja suvereniteetin. Ja miten kävi? Ei olisi kannattanut luovuttaa.

      Putinin venäjä ei olisi voinut hyökätä Ukrainaan mikäli Ukrainalla olisi ollut muuutama ydinohjus. Tämä sama pätee Suomeen vaikka Natossa olemmekin.

      • Anonyymi

        "isovenäläiset valloitushalut alkuunsa."

        Mitä Venäjä voisi velkaisesta Suomesta haluta? Öljyä? Ei ole. Lämmintä ilmastoa? Ei ole. Hyvää viljelysmaata? Ei ole. Metsiä? Niitä Venäjällä itsellään on tarpeeksi.
        Lähes 80 vuotta elimme rauhan aikaa sen jälkeen, kun erosimme natsi-Saksan liittoumasta eikä minkäänlaisia valloitushaluja Venäjä ilmaissut.


    • Anonyymi

      r...n uhkaa vastaan

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Vähän hienosäätöä ja resilienssiä mielipiteisiin:

      Naton vastustajia ei ole prosentuaalisesti paljon, valtaosa suomalaisista kannattaa nyt selkeästi Suomen valitsemaa linjaa puolustusliiton jäsenenä. Tämä on fakta.

      Naton vastustaja ei ole sama kuin ns. tiltu tai hyödyllinen idiootti tai stallari jne. Natoa voi vastustaa, ja Suomen kaltaisessa vapaassa demokratiassa pitääkin vastustaa niiden, jotka sitä mieltä ovat. Esim moni pasifisti, aatteellisesti sotaa vastustava tai ehkä myös militaristi, jonka mielestä oma puolustus riittää, eikä Naton jäsenyydestä ole kuin haittaa oman puolustuksen ylläpidolle. Jonkun mielestä ehkä sitoudumme natomaihin Suomen itsenäisyyttä vaarantavalla tavalla. Nämä fiksut Naton vastustajat tosin tuskin kirjoittelevat näille törkypalstoille. Täällähän ei asiallista keskustelua pysty ylläpitämään kahta kommenttia pitempään.

      Vaikka aiheiden pohjavire perustuu tärkeisiin Natoa ja puolustuspolitiikkaamme koskeviin asioihin eli taustalla on syvällisiä Suomen turvallisuutta koskettavia aiheita, ei keskustelun tasoa jaksa moni seurata, sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja.

      • " sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja"

        Kyllä, minä TUNNUSTAN, ALLEKIRJOITAN sekä MYÖNNÄN tämän täysin. MInä olen trollaava IDIOOTTI. Mutta minä teen sitä koska se on minusta HAUSKAA, ymmärrätkö? Minä olen niin KIEROUTUNUT ja SEINÄHULLU että minä NAUTIN sellaisesta.

        Minä EN ole niin FIKSU, että KYKENISIN ajattelemaan NATOa kritisoivaa henkilöä RIKKAUTENA ja demokratiaan KUULUVANA. Minä olen niin VAJAA, että näen tällaisen henkilön ainoastaan meidän OMAA hyvinvointiamme uhkaavana henkilönä joka ei PELKÄÄ itanaapuria niin paljon kuin MINÄ. Näillä sanoillani minä osoitan kuuluvani siihen isoon MASSAAN jota on hyvin helppo kuljettaa PROPAGANDAN avulla, koska minä kuuntelen vain sellaista mediaa joka VAHVISTAA omia ENNAKKOLUULOJANI.
        ---
        (mikäs sen paradigman nimi olikaan, joka sanoi sarkasmista, että kun sen vie riittävän pitkälle, ei ole enää mahdollista päätellä oliko väittämän lausuja tosissaan vai ei)


      • Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

        " sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja"

        Kyllä, minä TUNNUSTAN, ALLEKIRJOITAN sekä MYÖNNÄN tämän täysin. MInä olen trollaava IDIOOTTI. Mutta minä teen sitä koska se on minusta HAUSKAA, ymmärrätkö? Minä olen niin KIEROUTUNUT ja SEINÄHULLU että minä NAUTIN sellaisesta.

        Minä EN ole niin FIKSU, että KYKENISIN ajattelemaan NATOa kritisoivaa henkilöä RIKKAUTENA ja demokratiaan KUULUVANA. Minä olen niin VAJAA, että näen tällaisen henkilön ainoastaan meidän OMAA hyvinvointiamme uhkaavana henkilönä joka ei PELKÄÄ itanaapuria niin paljon kuin MINÄ. Näillä sanoillani minä osoitan kuuluvani siihen isoon MASSAAN jota on hyvin helppo kuljettaa PROPAGANDAN avulla, koska minä kuuntelen vain sellaista mediaa joka VAHVISTAA omia ENNAKKOLUULOJANI.
        ---
        (mikäs sen paradigman nimi olikaan, joka sanoi sarkasmista, että kun sen vie riittävän pitkälle, ei ole enää mahdollista päätellä oliko väittämän lausuja tosissaan vai ei)

        Sarkasmissa on totta toinen puoli !
        Mutta eipä hätää, on olemassa myös se toinen puoli.


      • Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

        " sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja"

        Kyllä, minä TUNNUSTAN, ALLEKIRJOITAN sekä MYÖNNÄN tämän täysin. MInä olen trollaava IDIOOTTI. Mutta minä teen sitä koska se on minusta HAUSKAA, ymmärrätkö? Minä olen niin KIEROUTUNUT ja SEINÄHULLU että minä NAUTIN sellaisesta.

        Minä EN ole niin FIKSU, että KYKENISIN ajattelemaan NATOa kritisoivaa henkilöä RIKKAUTENA ja demokratiaan KUULUVANA. Minä olen niin VAJAA, että näen tällaisen henkilön ainoastaan meidän OMAA hyvinvointiamme uhkaavana henkilönä joka ei PELKÄÄ itanaapuria niin paljon kuin MINÄ. Näillä sanoillani minä osoitan kuuluvani siihen isoon MASSAAN jota on hyvin helppo kuljettaa PROPAGANDAN avulla, koska minä kuuntelen vain sellaista mediaa joka VAHVISTAA omia ENNAKKOLUULOJANI.
        ---
        (mikäs sen paradigman nimi olikaan, joka sanoi sarkasmista, että kun sen vie riittävän pitkälle, ei ole enää mahdollista päätellä oliko väittämän lausuja tosissaan vai ei)

        Jos osaa kirjoittaa sarkasmia itsestään, niin ei voi olla aivan toivoton tapaus.


      • Anonyymi

        "Naton vastustaja ei ole sama kuin ns. tiltu tai hyödyllinen idiootti tai stallari jne."

        Naton vastustaja ON;

        - STALLARI
        - MAANPETTURI
        - TILTU
        - HYÖDYLLINEN IDIOOTTI
        - KANSAN VIHOLLINEN
        - TYPERYS
        - DESANTTI

        "ei keskustelun tasoa jaksa moni seurata, sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja."

        Trollaavat idiootit ovat noita Naton vastustajia.


    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Suomen kansalta ei ole kysytty, eikä kysytä yhtään mitään.
      Pressaehdokkaaksikin kelpaa ainoastaan ennalta valitut ja niissä sitten onkin aines koottu yhteen, jotka vihaavat suomalaisia.
      Suomalaisten suurin ja todellisin uhka on juurikin pieni poliittinen eliitti.

      • "Suomalaisten suurin ja todellisin uhka on juurikin pieni poliittinen eliitti."

        Ok, osaisitko hieman tarkentaa tai yksilöitä tätä "eliittiä"? Tai voisitko mainita edes joitakin sen jäseniä? Ymmärrän jos et halua paljastaa sitä, koska tämä tieto on tietenkin SALAISUUS. Ei sitä voi paljastaa Suomi24:ssä. Kyllä, minä ymmärrän.

        Mutta arvostaisin kovasti kaikkia tiedonmurusia joita voisit jakaa tästä salaperäisestä ryhmästä!


      • Anonyymi

        Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee trolli Pietarissa


      • Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

        "Suomalaisten suurin ja todellisin uhka on juurikin pieni poliittinen eliitti."

        Ok, osaisitko hieman tarkentaa tai yksilöitä tätä "eliittiä"? Tai voisitko mainita edes joitakin sen jäseniä? Ymmärrän jos et halua paljastaa sitä, koska tämä tieto on tietenkin SALAISUUS. Ei sitä voi paljastaa Suomi24:ssä. Kyllä, minä ymmärrän.

        Mutta arvostaisin kovasti kaikkia tiedonmurusia joita voisit jakaa tästä salaperäisestä ryhmästä!

        Sanotaan sitten niin, että poliittinen eliitti, joka vetää globalistien agendaa ja siinä menossa ei paina suomalaisten mielipide.
        Toisin sanoen, agenda suuntautuu omia kansalaisia ja kansalaisten etuja vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan sitten niin, että poliittinen eliitti, joka vetää globalistien agendaa ja siinä menossa ei paina suomalaisten mielipide.
        Toisin sanoen, agenda suuntautuu omia kansalaisia ja kansalaisten etuja vastaan.

        Miksi ette sitten keränneet tarpeeksi kannattajakortteja Jaana Kavoniukselle, että hän olisi päässyt ehdokkaaksenne?


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Miksi ette sitten keränneet tarpeeksi kannattajakortteja Jaana Kavoniukselle, että hän olisi päässyt ehdokkaaksenne?

        Pienillä yrittäjillä on heikko asema, mediahuomio puuttuu kokonaan.
        Etkö senvertaa tajua käytännön reaalimaailmaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienillä yrittäjillä on heikko asema, mediahuomio puuttuu kokonaan.
        Etkö senvertaa tajua käytännön reaalimaailmaa?

        Eikös MV-lehti olekaan media?


      • Anonyymi

        FUCK OFF, DURAK!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienillä yrittäjillä on heikko asema, mediahuomio puuttuu kokonaan.
        Etkö senvertaa tajua käytännön reaalimaailmaa?

        Eihän 20 000 vaadittua kannattajaa ole paljon mitään, kun muutama tuhat kannattaa vitsilläkin kuten minä Väyrystä.

        Jos ei tuon vertaa ole kannattajia ilman median palveluksia, mitä sellainen ihminen tekisi presidenttiehdokkaana?

        Todellinen kansanliike tekee vaikka itse oman mediansa. Ja gallupinsakin!


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Eikös MV-lehti olekaan media?

        Se on itse asiassa näillä palstoilla eniten mainostettu media.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Se on itse asiassa näillä palstoilla eniten mainostettu media.

        molokki on mainostanut täällä niin ahkerasti MV-lehteä ja hänelle kuuluisi ehdottomasti putinistiritarikunnan risti palkinnoksi.


    • Anonyymi

      Ennen Putinin hyökkäystä Ukrainaan (ja paria päivää ennen valehtelua siitä, ettei sellaista ole tulossa) Naton kannatus Suomessa oli noin 20%. Nyt toisin päin: kannatus 80%.

      Tähän kykeni vain Putin.

      Muistakaa putleristit tätä kun moititte suomalaisia.

      • "Kannatusta ei ole kysytty, mihin siis perustuu tuo 80%?"

        Se perustuu tutkimukseen, gallupiin. Jos et tiedä, miten gallupit toimivat, sinun kannattaa tutustua asiaan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Kannatusta ei ole kysytty, mihin siis perustuu tuo 80%?"

        Se perustuu tutkimukseen, gallupiin. Jos et tiedä, miten gallupit toimivat, sinun kannattaa tutustua asiaan.

        Kaksi epämääräistä gallup kyselyä, sillä korvattiin kansan oikea mielipide, niinpä.


      • Anonyymi

        kätyri valehtelee, Suomi Varmistaa turvallisuuden ja kansa tukee sitä selvästi siinä on kätyrin turha valehdella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi epämääräistä gallup kyselyä, sillä korvattiin kansan oikea mielipide, niinpä.

        Tiltutn mielessä yli kymmenen yhtäpitävää gallupia muutuvat kahdeksi gallupiksi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltutn mielessä yli kymmenen yhtäpitävää gallupia muutuvat kahdeksi gallupiksi.

        Ai siis huijausgalluppeja olikin yli kymmenen eikä vain kaksi. Ylitti natojuhlijoiden määrän senaatintorilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis huijausgalluppeja olikin yli kymmenen eikä vain kaksi. Ylitti natojuhlijoiden määrän senaatintorilla.

        Miksi ne olisivat muuttuneet huijausgallupeiksi, kun sinä luotit niihin kuin vuoreen vielä silloin, kun Suomen NATO-jäsenyyden kannatus oli vielä vain reilut 20%?


      • Haha. Unohdin, että gallupeiden toimintamekanismi on tiltulle aivan liian vaikea käsitettäväksi.


      • >varsinkin kahden välinen sopimus oli törkeä, kansalaisia halveksiva teko.

        Ilmankos kansalaisten suuttumus on suorastaan käsin kosketeltavaa. DCA:n vastainen noin seitsemän veljeksen miekkarikin marsseineen 25.11. oli valtava voimannäyttö, joka kertoi lahjomattomasti mitä kansa oikeasti haluaa!


      • Olet ymmärtänyt mediapoolin täysin väärin. Se ei kontrolloi uutisointia, vaan ohjaa sitä luotettavammaksi eikä se tietenkään tee galluppeja, joiden tulokset ovat etukäteen laadittuja.

        " Mediapooli

        on mediayhtiöiden verkosto, jonka toiminnalla turvataan kansalaisten pääsy luotettavaan tietoon kaikissa tilanteissa. Luotettava tieto on toimivan demokratian edellytys.
        Niin normaaliaikoina, kriisitilanteissa kuin poikkeusoloissakin journalistisen uutismedian tehtävänä on tuottaa ja välittää faktoihin perustuvaa riippumatonta tietoa. Sekä tiedon todenperäisyys että lähteen luotettavuus varmistetaan.

        Pooli tukee mediaorganisaatioiden teknistä ja muuta varautumista erilaisiin ja -asteisiin uhkiin ja toimintaolosuhteisiin. Tavoitteena on varmistaa, että uutismedian toimintaedellytykset ja lehdistönvapaus on turvattu kaikissa tilanteissa. Mediapooli edistää media-alan yritysten kyberturvallisuutta ja järjestää toimittajille koulutuksia ja teemapäiviä ajankohtaisista asioista.

        Uhat vapaata tiedonvälitystä ja uutismediaa kohtaan ovat viimeisten vuosikymmenten aikana kasvaneet ja tulleet yhä vakavimmiksi. Varautumisen etulinjaan ovat nousseet kyberturvallisuuden edistäminen, disinformaation torjunta sekä keinot, joilla voidaan vastata toimittajiin kohdistuvaan vakavaan häirintään, jolla pyritään rajoittamaan lehdistönvapautta ja toimittajien työtä.

        Mediapooli on osa liike-elämän johtamaa huoltovarmuusorganisaatiota ja se toimii hallinnollisesti Medialiiton yhteydessä. Poolin toiminta rahoitetaan huoltovarmuusrahastosta.

        Suomalainen tapa turvata yhteiskunnan huoltovarmuus elinkeinoelämän ja viranomaisten yhteistyönä on ainutlaatuista maailmassa."

        https://www.mediapooli.fi/

        Ja Suomessa on eräs maailman vapaimista medioista, samoin kuin eräät parhaimmista sananvapauksista ja demokratioista.

        Voit tarkistaa asian itse tilastoista, ettei sinunkaan tarvitse enää levittää väärää tietoa Suomesta:

        https://rsf.org/en/index

        https://worldpopulationreview.com/country-rankings/countries-with-freedom-of-speech

        https://en.wikipedia.org/wiki/The_Economist_Democracy_Index


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt mediapoolin täysin väärin. Se ei kontrolloi uutisointia, vaan ohjaa sitä luotettavammaksi eikä se tietenkään tee galluppeja, joiden tulokset ovat etukäteen laadittuja.

        " Mediapooli

        on mediayhtiöiden verkosto, jonka toiminnalla turvataan kansalaisten pääsy luotettavaan tietoon kaikissa tilanteissa. Luotettava tieto on toimivan demokratian edellytys.
        Niin normaaliaikoina, kriisitilanteissa kuin poikkeusoloissakin journalistisen uutismedian tehtävänä on tuottaa ja välittää faktoihin perustuvaa riippumatonta tietoa. Sekä tiedon todenperäisyys että lähteen luotettavuus varmistetaan.

        Pooli tukee mediaorganisaatioiden teknistä ja muuta varautumista erilaisiin ja -asteisiin uhkiin ja toimintaolosuhteisiin. Tavoitteena on varmistaa, että uutismedian toimintaedellytykset ja lehdistönvapaus on turvattu kaikissa tilanteissa. Mediapooli edistää media-alan yritysten kyberturvallisuutta ja järjestää toimittajille koulutuksia ja teemapäiviä ajankohtaisista asioista.

        Uhat vapaata tiedonvälitystä ja uutismediaa kohtaan ovat viimeisten vuosikymmenten aikana kasvaneet ja tulleet yhä vakavimmiksi. Varautumisen etulinjaan ovat nousseet kyberturvallisuuden edistäminen, disinformaation torjunta sekä keinot, joilla voidaan vastata toimittajiin kohdistuvaan vakavaan häirintään, jolla pyritään rajoittamaan lehdistönvapautta ja toimittajien työtä.

        Mediapooli on osa liike-elämän johtamaa huoltovarmuusorganisaatiota ja se toimii hallinnollisesti Medialiiton yhteydessä. Poolin toiminta rahoitetaan huoltovarmuusrahastosta.

        Suomalainen tapa turvata yhteiskunnan huoltovarmuus elinkeinoelämän ja viranomaisten yhteistyönä on ainutlaatuista maailmassa."

        https://www.mediapooli.fi/

        Ja Suomessa on eräs maailman vapaimista medioista, samoin kuin eräät parhaimmista sananvapauksista ja demokratioista.

        Voit tarkistaa asian itse tilastoista, ettei sinunkaan tarvitse enää levittää väärää tietoa Suomesta:

        https://rsf.org/en/index

        https://worldpopulationreview.com/country-rankings/countries-with-freedom-of-speech

        https://en.wikipedia.org/wiki/The_Economist_Democracy_Index

        Aha, suomestassa on nyt oikein järjestäytynyt Göbbels-suurorganisaatio. Isoa valhetta pitää pönkittää isosti. Ja päälle globalistien linkkejä. Ei mene kusetus läpi, vaikka miten kiemurtelisit. Mahtaa globalistia kiukuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aha, suomestassa on nyt oikein järjestäytynyt Göbbels-suurorganisaatio. Isoa valhetta pitää pönkittää isosti. Ja päälle globalistien linkkejä. Ei mene kusetus läpi, vaikka miten kiemurtelisit. Mahtaa globalistia kiukuttaa.

        En tiedä, keitä tällä kertaa tarkoitat globalisteilla, mutta minua ainakin vain naurattaa tyhmyytesi.


      • Mukavaa, että tiltullakin on edes jotain iloa elämässään, vaikka se perustuukin silkkaan typeryyteen.


    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20065979?origin=rss

      Kannatus ja vastustus eivät kulje suoraviivaisesti hallitus- ja oppositiopuolueiden välillä. Pääministeripuolue kokoomuksen äänestäjistä lähes kaikki (98 %) ja RKP:n kannattajista 92 prosenttia kannattaa Natoa.

      Perussuomalaisista Naton kannalla oli 76 prosenttia. Se on vähemmän kuin suurimman oppositiopuolueen SDP: kannattajissa (93 %).

      Eniten vastustajia on vasemmistoliiton äänestäjissä: 58 prosenttia äänestäisi Naton puolesta.

      – Vasemmistoa Nato-jäsenyys erottelee voimakkaasti. SDP kannattaa paljon ja Vasemmistoliitto suhtautuu varauksellisemmin,

      • Anonyymi

        Nuo ei ole luotettavia lukuja, puoluekuri huolehtii siitä.
        Ainoastaan anonyymina esiintymällä uskaltaa ilmaista puolueettoman kannan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ei ole luotettavia lukuja, puoluekuri huolehtii siitä.
        Ainoastaan anonyymina esiintymällä uskaltaa ilmaista puolueettoman kannan.

        Ei kyselytutkimuksissa mitään puolueettomia kantoja haluta tietää, vaan mahdollisimman puolueellisia. Jokaisen vastaajan toivotaan olevan puolueellinen johonkin suuntaan, vaikka kaikki eivät koskaan olekaan.

        Kyselytutkimusten datassa ei koskaan mainita vastaajien nimiä, joten kerrohan miten tuo "puoluekuri" toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ei ole luotettavia lukuja, puoluekuri huolehtii siitä.
        Ainoastaan anonyymina esiintymällä uskaltaa ilmaista puolueettoman kannan.

        Ei kyselytutkimuksissa mitään puolueettomia kantoja haluta tietää, vaan mahdollisimman puolueellisia. Jokaisen vastaajan toivotaan olevan puolueellinen johonkin suuntaan, vaikka kaikki eivät koskaan olekaan.

        Kyselytutkimusten datassa ei koskaan mainita vastaajien nimiä, joten kerrohan miten tuo "puoluekuri" toimii.


    • "Kannatusta ei ole kysytty, mihin siis perustuu tuo 80%?
      Ei kysytty nato-asiaa kansalta, eikä DCA-sopimusta, varsinkin kahden välinen sopimus oli törkeä, kansalaisia halveksiva teko."

      Nyt on LENINGRADIN pojilla hieman väärää tietoa. Oletteko ehkä olleet ERKKI JOHANIN juttusilla kun noin kuvittelette. ERKKI JOHAN ei ole kertonut teille ihan koko totuutta. Ja sekin minkä hän on kertonut, on monin paikoin "muunneltua" eikä "ihan tarkasti" ottaen vastaa TODELLISUUTTA.

      Onko KILJUPOTTU tankattu? Entäpä onko KAALISOPPAA?

      KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!

    • Anonyymi

      Miksi venäjämieliset Natovastustajat kokivat rökäle tappion kevään vaaleissa kun kansa sanoi sanottavansa.

      Onko Tiltu jo ratkaissut kyseisen mysteerin ?

      • Anonyymi

        Oliko se 'viimeinen kevät', jossa käytiin nato-vaalit?
        Kuten olen todennut, kansalta ei ole kysytty yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se 'viimeinen kevät', jossa käytiin nato-vaalit?
        Kuten olen todennut, kansalta ei ole kysytty yhtään mitään.

        Tai sitten olet vain armottoman toope. Uskothan Maankin ainoastaan tuhansia vuosia vanhaksi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tai sitten olet vain armottoman toope. Uskothan Maankin ainoastaan tuhansia vuosia vanhaksi.

        Jahas, palstan tiedemieskuninkaaksi itse julistautunut taas lahkottelemassa, kun ei muuhun pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, palstan tiedemieskuninkaaksi itse julistautunut taas lahkottelemassa, kun ei muuhun pysty.

        Kiistätkö lahkosi opin mukaisen Maan nuoren iän ja otat riskin joutua Helvettiin siitä hyvästä?

        Se on islamin Jumala joka sallii uskon taktisen kieltämisen pahassa paikassa. Helluntailaisuuden Kaikkivaltias ei salli.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kiistätkö lahkosi opin mukaisen Maan nuoren iän ja otat riskin joutua Helvettiin siitä hyvästä?

        Se on islamin Jumala joka sallii uskon taktisen kieltämisen pahassa paikassa. Helluntailaisuuden Kaikkivaltias ei salli.

        "Se on islamin Jumala joka sallii uskon taktisen kieltämisen pahassa paikassa."

        Arvasin, että olet islamisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se on islamin Jumala joka sallii uskon taktisen kieltämisen pahassa paikassa."

        Arvasin, että olet islamisti.

        Looogisuutesi päätelmien teossa todistaa, että olet lahkokristitty.


      • Eiköhän jokainen täällä tiedä, minkä sortin "islamisti" kymmenien tuhansien nimimerkkiviestien kirjoittaja on. 😄


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Eiköhän jokainen täällä tiedä, minkä sortin "islamisti" kymmenien tuhansien nimimerkkiviestien kirjoittaja on. 😄

        Nimimerkilläsi varmaan löytyy kymmeniätuhansia kirjoituksia, mutta olet luultavasti vasta kakkonen.


    • Anonyymi

      r.....n kätyri on lyöty täysin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Todella hyvä juttu

    • Anonyymi

      r.....n palvoja ei mahda mitään

      • Anonyymi

        Hyvää ja älykästä pohdintaa. Sinulla on sana hallussasi ja taatusti ministeriainesta tänne Pisa-älykkäiden ja taloustietoisten ihmisten maahan. Sotatietoisuutta puuttuu, mutta etköhän sinä sitä onnistu meille vallassa ollessasi saamaan.


    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • "Hesari on Nato, Biden, EU, Euro, Ukraina ja sensuurimyönteinen media, jonka lukuihin pitää ja täytyy suhtautua kuten ostoskanavan mainoksen tietoihin."

      LENINGRADISSA on aloitettu iltapäivä RÄVÄKÄSTI. Sergeille juotettiin kerralla puolikas KILJUPOTTU kiljua ja siitäkös riemu repesi. Kyllä alkaa tulla VISIOITA, sen iaikaa kun Sergei jaksaa olla vauhdissa.

      KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!

    • Anonyymi

      Hienoa mikään valehtelu ei toimi kannatus vain nousee

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Eihän putleristi voi uskoa suomalaisten Nato-kannatusta, koska se on tosiasia.
      Ja Kremlkään ei sitä hyväksy.

    • Anonyymi

      Mahtavaa

      • Anonyymi

        Great.


    • Anonyymi

      Yrittäkää arvon palstalaiset ymmärtää sitä tuskaa, minkä tämä galluptuloksia epäilevä ihmispolonen joutuu kestämään. Rakas isänmaamme on huijattu Naton jäseneksi, ja vieraiden joukkojen miehittämäksi, vaikka valtaosa kansalaisista sitä vastustaa.
      Olo täytyy olla kuin Virossa aikoinaan.

      • Anonyymi

        On tämä hirveää asua miehitetyssä maassa vieraiden joukkojen vallan alla.

        Tosin en kyllä ole koskaan nähnyt Suomessa yhtäkään ulkomaista sotilasta. Olisi kyllä mielenkiintoista niitä nähdä. Pitäisikö mennä johonkin satamaan tai varuskuntaportin viereen päivystämään, jos sattuisi edes yhden sotilaan tai ajoneuvon vaikkapa vain vilaukselta huomaamaan. Joo, mutta kamalaa on tämä miehitys ...


    • Anonyymi

      Hienoa, ollaan oikealla tiellä👍👍👍

    • Anonyymi

      Venäjän tasainen lasku johtaa romahdukseen!

    • Anonyymi

      Se tapahtukoon!🤪😜🤣😆😀

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Vihdoin voimme myöntää, että Venäjä HÄVIÄÄ SODAN UKRAINASSA!

    • Anonyymi

      Hienoa

    • Anonyymi

      r.....n itkijä lyöty, mahtavaa että kannatus on korkealla

    • Anonyymi

      Kansa ei ole äänestänyt natosta. Jotkut mitättömät gallupit tehty ainoastaan nato kannattajien keskuudessa.

      • Haha. Gallupit kertoivat sinun mielestäsi totuuden vielä silloin, kun NATO-jäsenyyden kannatus oli vain reilut 20%.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Gallupit kertoivat sinun mielestäsi totuuden vielä silloin, kun NATO-jäsenyyden kannatus oli vain reilut 20%.

        r....n vinkujaa vituttaa kun NATON KANNATUS ON 82%  tai enemmän varmuudella


      • Suomessa se on vähän pakko, kun muita on niin hintsusti.

        Ettekä te siellä oikeistomarginaalissa suostu millään tekemään mieleistänne gallupia, vaikka kukaan ei estä.

        Minäkin päinvastoin voisin vaikka auttaa näin upeassa projektissa: "Ensimmäinen totuudenmukainen gallup Suomessa ikinä!"


    • Anonyymi

      Todella hyvä juttu

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      12% luuserit täyttävät Suoli24 forumin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      ja kannatus kasvaa koko ajan

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Eihän Naton kannatuksessa ole kysymys Putinista. Kysymys on itsenäisyydestä ja vapaudesta. Täytyy ymmärtää, mitä liittoutuminen merkitsee. Se merkitsee kuluja ja oman päätösvallan menetystä. Sitä voi verrata avioliittoon, jos ei muuten ymmärrä, mistä on kysymys. Nyt ihmetellään, miksi "kellot ei soineet" Venäjäyhteyksien aikana. Kysyn nyt "kenelle kellot soivat", kun solmitaan avioliitto? Suuri osa avioliitoista puretaan alle kymmenen vuoden. Liittoutuminen on kuin avioliitto; helppo solmia, mutta purkaminen vaatii jo sitkeyttä. Itsenäisen ihmisen paras turva on viisaus, olla puuttumatta asioihin, joihin ei voi vaikuttaa ja tukea oikeutta ja vapautta.

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      mahtavaa

    • Anonyymi

      r....n kätyri on lyöty

    • Anonyymi

      Venäjän valtiolliseen TV:n uskoo enää 26% venäläisistä. Hekin ovat pääasiassa vanhuksia.

      Vastaava osuus oli vuonna 2019 30 prosenttia ja vuonna 2016 lähes puolet,  46 prosenttia.

      Tiltu vanhus, pysy lujana uskossasi.

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      OLen edelleen sitä mieltä että Natoon liittymisestä olisi pitänyt järjestää kansanäänestys. Mikäli kannatus on Suomalaisten joukossa noin iso niin olisihan tämä näkynyt kansanäänestyksessä.

      • Anonyymi

        Se näkyi JO huhtikuun Eduskuntavaaleissa! Vain kolme Nato-vastustajaa valittiin uudelleen!


      • Anonyymi

        Venäjällä olisi pitänyt järjestää kansanäänestys hyökkäyssodan aloittamisesta.


      • Olisi todella näkynyt – eli kansanäänestys olisi ollut turha.

        Muussa tapauksessa kai edes yksi eduskuntaan valittu puolue olisi kansanäänestystä vaatinut. Mutta ei inahdustakaan.

        Ellei kukaan vaadi, mitä järkeä?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Olisi todella näkynyt – eli kansanäänestys olisi ollut turha.

        Muussa tapauksessa kai edes yksi eduskuntaan valittu puolue olisi kansanäänestystä vaatinut. Mutta ei inahdustakaan.

        Ellei kukaan vaadi, mitä järkeä?

        Eduskuntavaalitkin varmaan aivan turhia, kun media tietää etukäteen kuka johtaa ja voittaa varmasti "gallupeissa", joten äänestäminenkin on aivan turhaa sinun tiedemieslogiikallasi, eikö vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eduskuntavaalitkin varmaan aivan turhia, kun media tietää etukäteen kuka johtaa ja voittaa varmasti "gallupeissa", joten äänestäminenkin on aivan turhaa sinun tiedemieslogiikallasi, eikö vain.

        Älä siirrä maalia vaan kerro, mitä järkeä on järjestää kallis kansanäänestys, jota mikään taho ei pidä tarpeellisena?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Älä siirrä maalia vaan kerro, mitä järkeä on järjestää kallis kansanäänestys, jota mikään taho ei pidä tarpeellisena?

        Et näköjään hahmottanut kuviota. Ei siirretty maalia vaan pelaajat vaihdettiin samassa gallup-pelissä. Kyllä varmaan löytyy tahoja, jotka olisivat pitäneet äänestystä tarpeellisena. Eihän eliitti pidä mitään tarpeellisena, mikä uhkaa heidän agendojaan. Rahaa syydetään turhuuksiin, joten turha vedota kalleuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään hahmottanut kuviota. Ei siirretty maalia vaan pelaajat vaihdettiin samassa gallup-pelissä. Kyllä varmaan löytyy tahoja, jotka olisivat pitäneet äänestystä tarpeellisena. Eihän eliitti pidä mitään tarpeellisena, mikä uhkaa heidän agendojaan. Rahaa syydetään turhuuksiin, joten turha vedota kalleuteen.

        Jos noita tahoja löytyy, miksi he eivät tulleet esiin ja vaatineet eduskuntaa määräämään neuvoa-antavaa kansanäänestystä? Ei kukaan noteeraa muutaman anonyymin meuhkaamista.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jos noita tahoja löytyy, miksi he eivät tulleet esiin ja vaatineet eduskuntaa määräämään neuvoa-antavaa kansanäänestystä? Ei kukaan noteeraa muutaman anonyymin meuhkaamista.

        Et muka tiennyt tästä: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9866

        Oli muuten muutama enemmän kuin se 10 natojuhlijaa. Se vaan dumpattiin jonnekin eduskunnassa, jossa sitten seisaaltaan taputtivat korruptoituneelle diktaattorille. Että näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et muka tiennyt tästä: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9866

        Oli muuten muutama enemmän kuin se 10 natojuhlijaa. Se vaan dumpattiin jonnekin eduskunnassa, jossa sitten seisaaltaan taputtivat korruptoituneelle diktaattorille. Että näin.

        Tietenkin tiedän. Luitko viimeinkin myös perustelut?

        Aloitteessa vaadittiin pikaista hakemusta Natoon, johon kansanäänestyksen varma murskatulos olisi ollut väline. Sen jättäjillä ei ollut vielä tietoa päättäjien reippaasta toiminnasta.

        Minäkin allekirjoitin tuon aloitteen, mutta en tietenkään silti erityisesti kansanäänestystä tavoitellut. Neuvoa-antava olisi kuitenkin ollut paikallaan silloin jos hallitus olisi ollut päättämätön, mitä se siis ei ollut.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tietenkin tiedän. Luitko viimeinkin myös perustelut?

        Aloitteessa vaadittiin pikaista hakemusta Natoon, johon kansanäänestyksen varma murskatulos olisi ollut väline. Sen jättäjillä ei ollut vielä tietoa päättäjien reippaasta toiminnasta.

        Minäkin allekirjoitin tuon aloitteen, mutta en tietenkään silti erityisesti kansanäänestystä tavoitellut. Neuvoa-antava olisi kuitenkin ollut paikallaan silloin jos hallitus olisi ollut päättämätön, mitä se siis ei ollut.

        Varmaan natottajat epäilivät omaa kannatustaan. Sieltä olisi tullut ainakin ne 10 ääntä niiltä senaatintorilla juhlineilta. Niinistön kopla vei sitten varmuuden vuoksi väkisin natoon ja teki päälle miehityssopimuksen, kuten vei myös eu:hun ja euroon. Maanpetoksia kaikki.


    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Luonnollinen kehitys suunta, kun naapurina fasistinen diktatuuri.

    • Anonyymi

      Länsimaissa on sosiaalidarwinismi voimissaan, vahvat saa tehdä mitä vain voi tehdä, ei ole mitään pidikkeitä.
      ei ol enää seksuaalimoraalia, eikä sukupuolia, kaikki on vain noita, ei äitiä isää tyttöä poikaa, on noitia.
      Ostaa voi mitä vaan se on sopimusyhteiskunta.
      Perversiot ohjaa yhteiskuntaa, ahneuden riiston kera.

    • Anonyymi

      r..... palvoja on lyöty täysin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      MAHTAVAA

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

      • Anonyymi

        Suunta ylös päin.


    • Anonyymi

      MAHTAVAA

    • Anonyymi

      mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Ja nousee yhä.

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Vahingonilo on aidointa iloa.

      Tiltun loputon epätoivo ja itkupotkuraivarit näkyvät näissä surkeutta tihkuvissa sepustuksissa. Se, jos mikä saa hyvälle tuulelle

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      Naton kannatus on järkkymätön.
      Tosin putleristit levittelevät valeitaan.
      Ptäähän niukka leipänsä tienata.

      • Yritämme vain viihdyttää teitä yksinäisiä ja onnettomia!

        Tarkoitatko että Naton kannatus on rajussa lakussa, kun DCA:n vastaisessa miekkarissa oli paikalla Syksy ja noin seitsemän veljestä?


      • Anonyymi

        Naton kannatus on niin vahva, että sitä ei putleristien valeet heiluta.
        Luettele maliksi Nato-vastaiset presidenttiehdokkaat ja heidän kannatuslukemansa.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Yritämme vain viihdyttää teitä yksinäisiä ja onnettomia!

        Tarkoitatko että Naton kannatus on rajussa lakussa, kun DCA:n vastaisessa miekkarissa oli paikalla Syksy ja noin seitsemän veljestä?

        Lakussa po. laskussa.


      • Anonyymi

        Ja vodkansa.


    • Anonyymi

      ok.

    • Anonyymi

      F-35 ei kykene turvaamaan Suomen ilmatilaa.

      Olen täysin samaa mieltä Eversti Ahti Lapin kanssa.

      • Vanha ilmatorjuntamies ei näköjään ymmärrä, että F-35:n toinen keskeinen tehtävä on tuhota vihollisen, kuka se sitten ikinä onkin, keskitykset, varastot ja huoltokeskukset, joihin hänen akltiiviaikanaan ei olisi päästy omin voimin millään käsiksi.

        Ilmatorjuntakalustoakaan ei tarvita niin paljon, jos noihin isketään ihan Saatanan tavalla.


      • Sittenhän Venäjällä ei ole mitään hätää. Mikä F-35:ssa sitä oikein riipii?

        Miksi muuten Ukrainalla on yhä ilmasta maahan ohjuksia ampuvia MiGejä? Miksei herrakansan armeija ole tuhonnut niitä?


      • Onko Jeesus hylännyt sinut?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vanha ilmatorjuntamies ei näköjään ymmärrä, että F-35:n toinen keskeinen tehtävä on tuhota vihollisen, kuka se sitten ikinä onkin, keskitykset, varastot ja huoltokeskukset, joihin hänen akltiiviaikanaan ei olisi päästy omin voimin millään käsiksi.

        Ilmatorjuntakalustoakaan ei tarvita niin paljon, jos noihin isketään ihan Saatanan tavalla.

        Höpsis Routakallo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis Routakallo.

        Kerro ihmeessä, mikä meni mielestäsi väärin. 😎


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Onko Jeesus hylännyt sinut?

        Jeesus lähti Tukholmaan homosteleen ja jätti Nato Tiltun?


    • Anonyymi

      Vastustajat kirjoittelevat Pietarin trollipäämajasta!

      • Anonyymi

        Putlerin valheita toistelemalla saa kaalta ja vodkaa.


    • Anonyymi

      Kyllä.

      • Anonyymi

        Yes.


    • "Venäjän asevoimilla, kun nyt siihen viitataan, on valmiudet ampua nämä koneet joko ilmasta taikka sitten tuhota ne maahan."

      LENINGRADISSA on näköjään korkattu taas uusi KILJUPOTTU. Se on hyvä näillä pakkasilla! Onko muuten KAALISOPPA jo lämpiämässä?

      KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!

    • Anonyymi

      Suomi on Naton jäsen kansan yksimielisen tahdon voimalla.
      Se tuliselväksi mm. eduskuntavaaleissa.
      Sitä ei joku Patomäki kumoa.
      Ei vaikka putleristit kuinka kiljuvat kannatustaan.

    • Anonyymi

      Miloinka se NATO äänestys on kysyy tokkurainen tiltu.

    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Ja kannatus on yhä nouseva.

      • Anonyymi

        Vastustuskinon melkoinen!

        Siinä kolmen ( 3) prosentn kieppeillä.


    • Anonyymi

      Mahtavaa

      • Anonyymi

        Mahtavvoo .


    • Vituttaako teitä siellä LENINGRADISSA kun NATOn vastustajia ei Suomessa ole kuin ERKKI JOHAN ja muutama hänen kannattajansa? MUAHAHAHAAA

      KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!

    • Anonyymi

      näin

      • Anonyymi

        Näin.


    • Anonyymi

      näin

      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi

        Jrp.


    • Anonyymi

      Ja ei kun nousee vaan.

      • Anonyymi

        Nyt se on jo 110%!!!


    • Anonyymi

      Suunta ylös päin.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Mahtavaa

      • Anonyymi

        Jep. Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Jep.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Nton kannatus oli alle 20% mutta niin vaan ollaan nyt Naton jäsenenä.

      Ihmekö?

      • Anonyymi

        Putler on hyvä mainos mies...


      • Anonyymi

        NATON kannatus on gallupeissa yli 80 % ! Vastustajia on muutama %.
        Eduskunnassa kannatus on 97,5 %.
        Mutta olkoon!


    • Anonyymi

      Mahtavaa

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Ja eikun nousee vain koko ajan!!!

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Suurharjoitus nostaa kannatuksen taas uusiinhuippulukuihin!

      • Anonyymi

        Näin on!
        Putleristien hätä on jo suuri!


    • Anonyymi

      Naton kanntuksen lasku jatkuu nopeana!

      Naton kannatus romahti sen jälkeen voimakkaasti kun tutkija paljasti että kaikkien galluppien mukaan Nato tekee Suomesta tummaihoisen maan.

      Ulko- ja sisäpolitiikan tiedustelun asiantuntija nähnyt kommentteja, joista osa oli avoimen rasistisia.
      Osassa taas kyseenalaistettiin esimerkiksi tutkijan ammattitaitoa tai poliittis-seksuaaalista suuntausta. Uutinen keräsi yli satatuhatta kommenttia lyhyessä ajassa.

    • Anonyymi

      Ja suunta ylös päin.👍👍👍

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2062
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1773
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1577
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      79
      1240
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe