"Rahaa säästyy energiankulutuksessa parhaiten siis säästämällä energiaa ja tulosten perusteella joistakin aiheista tarvittaisiin uutta tutkimusta."
https://www.theseus.fi/handle/10024/817171
Säästäminen omakotitalon energiakuluissa
16
340
Vastaukset
- Anonyymi
Laatututkimusta jossa ilmanvaihto on ilmastointia ja vettä lasketaan suihkutuskahvoista, joskaan tietämättä montako litraa.
- Anonyymi
Mikähän mahtaa olla "suihkutuskahva" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla "suihkutuskahva" ?
tiedän mikä se on, mutta ehkä kyseinen sanavalinta ei sovi "tieteelliseen" tutkimukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedän mikä se on, mutta ehkä kyseinen sanavalinta ei sovi "tieteelliseen" tutkimukseen.
Jos työssä olisi ollut valvoja niin olisi muuttanut tällaiset oudot sanat selvälle suomenkielelle.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18174191R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tutkimuksessa ilmanvaihtoyksikön tekniseksi käyttöiäksi mainittiin 10 - 15 vuotta. Onneksi en ole tiennyt ja siksi olen käyttänyt nyt 37 vuotta. Jatkan edelleen samalla laitteella.
- Anonyymi
"Rahaa säästyy energiankulutuksessa parhaiten siis säästämällä energiaa"
Johan on nerokkaasti päätelty. Tuommoista en olisi itse varmaankaan keksinyt.- Anonyymi
AI tarvitsee hieman viilausta.
- Anonyymi
Lue koko tiivistelmä. Tutkittiin eristämistä ilmanvaihtoa jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue koko tiivistelmä. Tutkittiin eristämistä ilmanvaihtoa jne.
Riittää kun säästän energiaa niin energiaa säästyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AI tarvitsee hieman viilausta.
Varmaan koko tutkimus on AI:n tekemä. Kuka se sitten lieneekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun säästän energiaa niin energiaa säästyy.
Et ymmärtänyt lukemaasi. Rahaa säästyy parhaiten säästämällä energiaa. Seuraavaksi tulevat eristyksiin, ilmanvaihtoon jne satsaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt lukemaasi. Rahaa säästyy parhaiten säästämällä energiaa. Seuraavaksi tulevat eristyksiin, ilmanvaihtoon jne satsaaminen.
"Rahaa säästyy energiankulutuksessa parhaiten siis säästämällä energiaa "
Eipä tuota ole kovin vaikeata ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rahaa säästyy energiankulutuksessa parhaiten siis säästämällä energiaa "
Eipä tuota ole kovin vaikeata ymmärtää.Hyvä kuitenkin että tämäkin tuli tutkittua.
- Anonyymi
Pieniä summia ei ole väliä näillä.
- Anonyymi
Tutkimuksena menee ei muuta väliä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51274Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131894
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan46790Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753