Lieksassa liikennöinyt joskus Myyryn busseja. Kuka tietää kertoa milloin aloittanut/lopettanut. Elääkö vielä kyseinen henkilö.
Linja autoilija Myyry
18
613
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pannut Myyryn bussissä takapenkillä. Paljaalla. Serkkulikkaa.
- Anonyymi
Linja-autossa on tunnelmaa!
- Anonyymi
Ei ollut serkkusi. Se oli lammas. Minä tunnen sinut. Sinä olet se lampaannussijannäköinen tumppi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
enon kanssa pantiin serkkuja hymalassa linja-autossa myylyläinen pani vain pökköä pesään häkäpönttöön tais pannarahastajaakin humALASsa
- Anonyymi
Myyryllä oli talli kuhmonkadulla. Ja bussit liikennöivät ainakin nurmijärven/ kivivaaran suuntaan.
- Anonyymi
Myyry liikennöi -70 luvulla Kuhmoon saakka.
- Anonyymi
Oon pannu Hyyryläisii ilimasexi paljaalla.
- Anonyymi
Onko oikein vastata ilkeillä kommenteilla. Haluaisin oikeasti tietää.
- Anonyymi
Olikohan Myyryillä sukulaisia Kontiolahden Varparannalla?
Muistelen joskus 60 luvulla että linja-auto Myyryjä hukkui veneillessään Höytiäisellä olin silloin pikkupoika. - Anonyymi
Kyllä Myyry ajoi ainakin 50- luvulla Kuhmoonkin. Naarva oli vakiolinja.
- Anonyymi
Myyryt asuivatvat myös kuhmonkadun alkupäässä. Ja linjaautotalleissa oli jo 70 luvulla ulkopuolistenkäytössä..
- Anonyymi
Myyryillä myös Shell huoltoasema keskustassa?
- Anonyymi
Arvi vissiin elossa, viimesin havainto-89
- Anonyymi
Aikaisemmin kirjoiteltu näin:
Lieksan joukkoliikennettä 1950- - 1960-lvuilla
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13779989/lieksan-joukkoliikennetta-1950----1960-lvuilla - Anonyymi
Stuka Junkkers 87 koneiden varalaskupaikka oli linja-autovarikon takapihalla pellolla. Kk t ja sireeni kohdistettiin Kuhmonkadulla. Lentopommi viritettiin kaarisillalla, josta sotilaspojat vetivät sen pulkalla pitkällä narulla takaisin pellon laitaan Luftwaffelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731