Meneekö se näin

Anonyymi-ap

Toivon, etteivät lapsettomat teinit tai yksin eläjät pääse raiskaamaan tätä juttua ihan heti.
1) Yhdessä parisuhteessa mies osallistuu taloudessa siivouksiin, pyykinpesuun ja ruuanlaittoon. On kuuntelevainen ja hellivä ja keskustelee lastensa kanssa. Ei saa seksiä. Tämän vaimo kyllä laittautuu tapaamisiin eikä ole " huolimaton" ja käy ajoittain mm. kynsihoidoissa.
2) Toisessa taloudessa mies on tosi tyytyväinen seksiin ja hoitaa auto sekä talo että piha-asiat melko mallikkaasti etenkin talvella. Kurittaa lapsia sanallisesti ja pitää ojennuksessa. Tämän vaimo ei ole tyytyväinen seksiin ja usein naljailee vieraiden läsnä ollessa miehelleen yhdestä jos toisestakin asiasta.
3 ) Kolmannessa taloudessa kaikki on päällisin puolin hyvin, mutta jompikumpi hakee huomiota ulkopuolelta vastakkaiselta sukupuolelta " arviota" itsestään.
4 ) Molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä toisiinsa ( mikäli raha ei ole määräävä tekijä ) ja seksikin sujuu mutta 20v jälkeen mahdollisesti haluaa muutosta, jännitystä, erilaista tv. muutosta hylkäämättä puolisoaan.

Minä ) Ostakaa Lidl.stä Formil pyykinpesuaine. Terskani menee siitä juuri ja juuri sisään satuttamatta. Pituutta "sillä" on noin 19- 20 cm. Olen hoitanut kodin ja pihatyöt sekä pussaan ja Rakastan.
Saa arvokkaita lahjoja.
Minä haluaisin nähdä, kun vaimoni imee toista miestä, antaa tälle vartalonsa käytettäväksi ja lopulta nuolen hänelle orgasmin, kun vieras on lähtenyt.
Nauttisin kuinka vaimo nauttii vieraasta ja ehkäpä haluaisi saada kahtakin yhtäaikaa.
Mutta ei. Se on pettämistä. Vaan kuka pettää ketä?
Toisen haluihin ei saa eikä pidä alistua, mutta on asioita, jotka eivät kohtaa.


5 ) Pariskunnat eroaa erilaisuutensa vuoksi


Kyllä, olen mies.

3

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se näin?

      En tiedä kun sinun viestistäsi ei saa pirukaan mitään selvää.

      Taidat olla henkisesti vajaa kun "teinit tai yksineläjät eivät pysty raiskaamaan viestiäsi kun teit sen ihan itse.

    • Anonyymi

      What ???

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe