YLE antaa Halla-ahon puhua. Tiedän ennekkon mistä hänelle tulee kysymykset, fasismista, tasa-arvosta, rasismista, pakolaisista jne. Muilta kysytään puolsetaan, mitä tuletet tekemään ilmastomuutoksen, tasa-arvon ja pakalasiten hyväksi. Milloin avaatte raja, jos teidät valitaan jne.
YLE vihervasemmsitososialsiti toimitus ei ole vieläkään toipunut vaalituloksesta ja persujen erinomainen hallituskausi on ollut sille suoranainen järkytys.
Tänään sitten nähdään taas Halla-ahon ylivoimaa sikäli mikäli suvakkisosialistinen
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin toimittaja pysyi asiassa, eikä yrittänyt provosoida. Hala-aho oli selvästi kirkasnielisin, selväjärkisin eikä sortunut ulkoopeteltuihin jorgijoin eikä pointeihin.
Selvä jatkoon menijä, jos ei jopa valita kerralla. Suomalaiset arvostavat rehellistä ja aitoa johtajaa, jonka paineen kestokyky on huippua ja eikä teeskentele, kuten hampaan purijat ruudussa. - Anonyymi
Sehän olisi hienoa, jos paras ehdokas (Halla-aho) voittaisi... hänellä vastustajia on riittänyt ja skeidaa tulee tuulettimeen joka puolelta... hienosti hän itse kuittasi tentissä 15vuoden "vastatuulen". Rehn oli minun suosikki, mutta tentti meni pieleen, Stubb on show-mies eli ei vielä valmis pressan saapaisiin, ehkä 12 vuoden kuluttua. Andersson, Harkimo, Essayah, Urpilainen, kiva kun olitte telkkarissa.
- Anonyymi
Halla-aholla on tietoa ja taitoa. Osaa hyvin perustella kaikki asiat. Hyvä pressa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029