YLE antaa Halla-ahon puhua. Tiedän ennekkon mistä hänelle tulee kysymykset, fasismista, tasa-arvosta, rasismista, pakolaisista jne. Muilta kysytään puolsetaan, mitä tuletet tekemään ilmastomuutoksen, tasa-arvon ja pakalasiten hyväksi. Milloin avaatte raja, jos teidät valitaan jne.
YLE vihervasemmsitososialsiti toimitus ei ole vieläkään toipunut vaalituloksesta ja persujen erinomainen hallituskausi on ollut sille suoranainen järkytys.
Tänään sitten nähdään taas Halla-ahon ylivoimaa sikäli mikäli suvakkisosialistinen
4
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin toimittaja pysyi asiassa, eikä yrittänyt provosoida. Hala-aho oli selvästi kirkasnielisin, selväjärkisin eikä sortunut ulkoopeteltuihin jorgijoin eikä pointeihin.
Selvä jatkoon menijä, jos ei jopa valita kerralla. Suomalaiset arvostavat rehellistä ja aitoa johtajaa, jonka paineen kestokyky on huippua ja eikä teeskentele, kuten hampaan purijat ruudussa. - Anonyymi
Sehän olisi hienoa, jos paras ehdokas (Halla-aho) voittaisi... hänellä vastustajia on riittänyt ja skeidaa tulee tuulettimeen joka puolelta... hienosti hän itse kuittasi tentissä 15vuoden "vastatuulen". Rehn oli minun suosikki, mutta tentti meni pieleen, Stubb on show-mies eli ei vielä valmis pressan saapaisiin, ehkä 12 vuoden kuluttua. Andersson, Harkimo, Essayah, Urpilainen, kiva kun olitte telkkarissa.
- Anonyymi
Halla-aholla on tietoa ja taitoa. Osaa hyvin perustella kaikki asiat. Hyvä pressa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617