yli yksivuotiaan isä puhui toisen henkilön suulla. Siihen tuntui liittyvän imartelu niin että töissä oleva henkilö näyttäisi nuoremmalta ikäänsä nähden. Imartelu ei valitettavasti auta yhtään! Ihan jokaisella ihmisellä on oikeus itse valita seuransa ja kenen kanssa haluaa aikaansa viettää ja viiteryhmä on 50++ ikäiset. Mitä kauemmin ns. esitys jatkuu sitä vähemmän pidetään usein lähelle tunkeutuneista.
Aamuinen hiukan
Anonyymi-ap
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin todellakaan on sellaisia ihmisiä jotka haluaisivat viettää aikaansa sellaisen henkilön kanssa, joka on vuosien ajan yrittänyt saada huomiota ja toiminut sellaisella tavalla, josta voisi saada jopa tuomion oikeudessa! Eikä rahalla voi ostaa. Ainoastaan sellaisen henkilön johon rakastun haluan elämääni ja rakkaakseni.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18175246i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833