Huomenna tulee työkkärit

Anonyymi-ap

Eli se tarkoittaa sitä että ajelen KELA goldin kanssa paikalliseen Alkoon ja sen jälkeen käyn ostamassa kaupasta jouluksi herkkukorin ja alan valmistautumaan Kylmiksen ovelle.

Mihin tunnettu äärioikeistolainen Tiina Wiik kuoli? Todella omituista että oli mamun kanssa naimisissa.

11

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylmiksellä on nykyään kokonainen tukiryhmä takanaan. Tietävät ihan jokainen, minkälaisen vainon kohteena Keijo on. Arsenaalin käyttö itsepuolustukseen katsotaan oikeudessa täysin varmasti hätävarjeluksi, eikä hätävarjelun liioitteluksi, koska Kylmis on jo niin huonossa kunnossa.

      • Mukava kuulla että olet saanut tukiryhmän. Onko heistä ollut apua? Onko se jokin aa kerhon tapainen tukiryhmä?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mukava kuulla että olet saanut tukiryhmän. Onko heistä ollut apua? Onko se jokin aa kerhon tapainen tukiryhmä?

        Läheiset, jotka varmistavat kokoajan, ettei mulle ole tapahtunut mitään. Ovi-sabotaasit ja muu asuntoon kohdistuva ilkivalta menee poliisin ja vuokrayhtiön selvitettäväksi ja myös sinunkin vuokra tulee nousemaan huimasti niiden takia, jos vajoat niin alas, että alat harrastamaan niitä. Kaikki otettu huomioon. Apuna suvun huippu lakimies. Shakinpelaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läheiset, jotka varmistavat kokoajan, ettei mulle ole tapahtunut mitään. Ovi-sabotaasit ja muu asuntoon kohdistuva ilkivalta menee poliisin ja vuokrayhtiön selvitettäväksi ja myös sinunkin vuokra tulee nousemaan huimasti niiden takia, jos vajoat niin alas, että alat harrastamaan niitä. Kaikki otettu huomioon. Apuna suvun huippu lakimies. Shakinpelaaja.

        Hyvä että läheiset auttaa. Kuulostaa jo lopun alun ajoilta. Toivottavasti saat apua ongelmiisi. Aku Hirviniemikin ymmärsi hakea apua. Samalla tavalla sinunkin tulee ymmärtää ongelmasi


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Hyvä että läheiset auttaa. Kuulostaa jo lopun alun ajoilta. Toivottavasti saat apua ongelmiisi. Aku Hirviniemikin ymmärsi hakea apua. Samalla tavalla sinunkin tulee ymmärtää ongelmasi

        Kyllä. Sinun oman mielenterteytesi takia sinun täytyy ehdottomasti alkaa etsimään uutta uhria itsellesi, ja unohtaa se kuoleva spurgu.

        -Kansanterveys on kaikkien etu Ry


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Sinun oman mielenterteytesi takia sinun täytyy ehdottomasti alkaa etsimään uutta uhria itsellesi, ja unohtaa se kuoleva spurgu.

        -Kansanterveys on kaikkien etu Ry

        Onko Pesukarhu sun homoilun uhri?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Onko Pesukarhu sun homoilun uhri?

        En alennu vastaamaan tuollaisiin valheisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En alennu vastaamaan tuollaisiin valheisiin.

        Niin tuolla olit vähän kirjoitellut ja muutenkin vuosien mittaan on tullut selväksi että joku juttu sulla on homoissa. Näähän oot ihan sateenkaari porukkaa. Siksikö olet seonnutkin?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Niin tuolla olit vähän kirjoitellut ja muutenkin vuosien mittaan on tullut selväksi että joku juttu sulla on homoissa. Näähän oot ihan sateenkaari porukkaa. Siksikö olet seonnutkin?

        Olen täysin lihaa syövä valkoinen hetero mies ja en pyytele vihervassari-feministeiltä YHTÄÄN anteeksi sitä. Tosin mun tarve harrastaa seksiä oikeasti on äärimmäisen matala. En saisi mitenkään seisomaan, mutta se ei johdu impotenssista, kyllä se pari kertaa kuukaudessa seisoo, koska kassit täytyy tyhjentää edes joskus. Fäp fäp fap..

        Aseksuaali, googlaa se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin lihaa syövä valkoinen hetero mies ja en pyytele vihervassari-feministeiltä YHTÄÄN anteeksi sitä. Tosin mun tarve harrastaa seksiä oikeasti on äärimmäisen matala. En saisi mitenkään seisomaan, mutta se ei johdu impotenssista, kyllä se pari kertaa kuukaudessa seisoo, koska kassit täytyy tyhjentää edes joskus. Fäp fäp fap..

        Aseksuaali, googlaa se.

        Älä jauha potaskaa kun kulissit on jo kaatuneet


      • Anonyymi

        Saunis lienee palstan ainoa onnellinen, joka on päässyt samoille lauteille mestarin kanssa.

        Maikkulan saunaseura Ry


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe