Eli se tarkoittaa sitä että ajelen KELA goldin kanssa paikalliseen Alkoon ja sen jälkeen käyn ostamassa kaupasta jouluksi herkkukorin ja alan valmistautumaan Kylmiksen ovelle.
Mihin tunnettu äärioikeistolainen Tiina Wiik kuoli? Todella omituista että oli mamun kanssa naimisissa.
Huomenna tulee työkkärit
11
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmiksellä on nykyään kokonainen tukiryhmä takanaan. Tietävät ihan jokainen, minkälaisen vainon kohteena Keijo on. Arsenaalin käyttö itsepuolustukseen katsotaan oikeudessa täysin varmasti hätävarjeluksi, eikä hätävarjelun liioitteluksi, koska Kylmis on jo niin huonossa kunnossa.
Mukava kuulla että olet saanut tukiryhmän. Onko heistä ollut apua? Onko se jokin aa kerhon tapainen tukiryhmä?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Mukava kuulla että olet saanut tukiryhmän. Onko heistä ollut apua? Onko se jokin aa kerhon tapainen tukiryhmä?
Läheiset, jotka varmistavat kokoajan, ettei mulle ole tapahtunut mitään. Ovi-sabotaasit ja muu asuntoon kohdistuva ilkivalta menee poliisin ja vuokrayhtiön selvitettäväksi ja myös sinunkin vuokra tulee nousemaan huimasti niiden takia, jos vajoat niin alas, että alat harrastamaan niitä. Kaikki otettu huomioon. Apuna suvun huippu lakimies. Shakinpelaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Läheiset, jotka varmistavat kokoajan, ettei mulle ole tapahtunut mitään. Ovi-sabotaasit ja muu asuntoon kohdistuva ilkivalta menee poliisin ja vuokrayhtiön selvitettäväksi ja myös sinunkin vuokra tulee nousemaan huimasti niiden takia, jos vajoat niin alas, että alat harrastamaan niitä. Kaikki otettu huomioon. Apuna suvun huippu lakimies. Shakinpelaaja.
Hyvä että läheiset auttaa. Kuulostaa jo lopun alun ajoilta. Toivottavasti saat apua ongelmiisi. Aku Hirviniemikin ymmärsi hakea apua. Samalla tavalla sinunkin tulee ymmärtää ongelmasi
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Hyvä että läheiset auttaa. Kuulostaa jo lopun alun ajoilta. Toivottavasti saat apua ongelmiisi. Aku Hirviniemikin ymmärsi hakea apua. Samalla tavalla sinunkin tulee ymmärtää ongelmasi
Kyllä. Sinun oman mielenterteytesi takia sinun täytyy ehdottomasti alkaa etsimään uutta uhria itsellesi, ja unohtaa se kuoleva spurgu.
-Kansanterveys on kaikkien etu Ry Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sinun oman mielenterteytesi takia sinun täytyy ehdottomasti alkaa etsimään uutta uhria itsellesi, ja unohtaa se kuoleva spurgu.
-Kansanterveys on kaikkien etu RyOnko Pesukarhu sun homoilun uhri?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Onko Pesukarhu sun homoilun uhri?
En alennu vastaamaan tuollaisiin valheisiin.
Anonyymi kirjoitti:
En alennu vastaamaan tuollaisiin valheisiin.
Niin tuolla olit vähän kirjoitellut ja muutenkin vuosien mittaan on tullut selväksi että joku juttu sulla on homoissa. Näähän oot ihan sateenkaari porukkaa. Siksikö olet seonnutkin?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Niin tuolla olit vähän kirjoitellut ja muutenkin vuosien mittaan on tullut selväksi että joku juttu sulla on homoissa. Näähän oot ihan sateenkaari porukkaa. Siksikö olet seonnutkin?
Olen täysin lihaa syövä valkoinen hetero mies ja en pyytele vihervassari-feministeiltä YHTÄÄN anteeksi sitä. Tosin mun tarve harrastaa seksiä oikeasti on äärimmäisen matala. En saisi mitenkään seisomaan, mutta se ei johdu impotenssista, kyllä se pari kertaa kuukaudessa seisoo, koska kassit täytyy tyhjentää edes joskus. Fäp fäp fap..
Aseksuaali, googlaa se. Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin lihaa syövä valkoinen hetero mies ja en pyytele vihervassari-feministeiltä YHTÄÄN anteeksi sitä. Tosin mun tarve harrastaa seksiä oikeasti on äärimmäisen matala. En saisi mitenkään seisomaan, mutta se ei johdu impotenssista, kyllä se pari kertaa kuukaudessa seisoo, koska kassit täytyy tyhjentää edes joskus. Fäp fäp fap..
Aseksuaali, googlaa se.Älä jauha potaskaa kun kulissit on jo kaatuneet
- Anonyymi
Saunis lienee palstan ainoa onnellinen, joka on päässyt samoille lauteille mestarin kanssa.
Maikkulan saunaseura Ry
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817