Aurinkopaneelijärjestelmän kannattavuus

Anonyymi-ap

20

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse on olisi hyväksynyt kyseistä lopputyötä, sillä sen johtopäätökset ovat puutteelliset. Johtopäätöksissä on käsitelty ainoastaan investointikustannuksia suhteessa tuottoon. Tarkastelusta puuttuvat kokonaan kohteen arvonnousun tarkastelu ja kohteen myyntipotentiaalin muutos. Muutoin lopputyössä ei ollut mitään uutuusarvoa.

      • Anonyymi

        Hyväksyjät ymmärtävät että arvonnousu on harha ja todellisuus on oikeastaan päinvastoin -päin mäntyä tehdyt asennukset ovat vain rasite tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyjät ymmärtävät että arvonnousu on harha ja todellisuus on oikeastaan päinvastoin -päin mäntyä tehdyt asennukset ovat vain rasite tulevaisuudessa.

        Joo tämä arvonnousu ihan huuhaata,voi käyttää vaikka maalipintojen uusimiseen samalla lailla nostaa arvoa jos niin haluaa uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä arvonnousu ihan huuhaata,voi käyttää vaikka maalipintojen uusimiseen samalla lailla nostaa arvoa jos niin haluaa uskoa.

        Esitä yksikin tutkimus, joka osoittaa aurinkopaneeleiden laskevan talon arvoa.

        Aurinkopaneeleiden positiivisesta vaikutuksesta talon arvoon on tutkimuksia. Näissä on yksiselitteisesti havaittu arvonnousun olevan yli puolet sijoitettuun pääomaan nähden. Jos et usko, niin katso aikaisemmista keskusteluissa linkistä tutkimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä yksikin tutkimus, joka osoittaa aurinkopaneeleiden laskevan talon arvoa.

        Aurinkopaneeleiden positiivisesta vaikutuksesta talon arvoon on tutkimuksia. Näissä on yksiselitteisesti havaittu arvonnousun olevan yli puolet sijoitettuun pääomaan nähden. Jos et usko, niin katso aikaisemmista keskusteluissa linkistä tutkimus.

        https://aurinkosahkoselvitys.fi/nostaako-aurinkosahkojarjestelma-asunnon-arvoa/

        Niille, jotka eivät itse osaa etsiä...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä yksikin tutkimus missä talon maalaaminen laskee talon arvoa,Hyvää Joulua!!!

        Missä vaiheessa tässä on keskusteltu talon maalaamisesta? Käsittääkseni aurinkosähköllä ei ole mitään tekemistä maalaamisen kanssa. Oletkohan eksynyt väärälle palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä yksikin tutkimus, joka osoittaa aurinkopaneeleiden laskevan talon arvoa.

        Aurinkopaneeleiden positiivisesta vaikutuksesta talon arvoon on tutkimuksia. Näissä on yksiselitteisesti havaittu arvonnousun olevan yli puolet sijoitettuun pääomaan nähden. Jos et usko, niin katso aikaisemmista keskusteluissa linkistä tutkimus.

        Tosi hyvä sijoitus jos vaikka kymppitonni onkin yhtäkkiä vain viis donaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa tässä on keskusteltu talon maalaamisesta? Käsittääkseni aurinkosähköllä ei ole mitään tekemistä maalaamisen kanssa. Oletkohan eksynyt väärälle palstalle?

        Katon huolto pesu ja maalaus ei onnistu ilman lisäkustannuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katon huolto pesu ja maalaus ei onnistu ilman lisäkustannuksia

        Eihän kattoa kunnosteta kun paneelit on vasta asennettu. Ensin tehdään vanhalle katolle remppa ja vasta sitten asennetaan paneelit. Paneelit suojaavat alle jäänyttä kattoa ja katto pysyy hyväkuntoisena paljon pitempään. Paneeleitten alla katolle saadaan lisää käyttöikää ja rahaa säästyy tässäkin.


    • Anonyymi

      Aurinkopaneelit ovat niinkuin karvanopat ja wunderbaum vanhassa Datsunissa. Jos ostaja tykkää niistä, niin kyllä ne kohottavat talon arvoa.

      • Anonyymi

        Aurinkopaneelit nostavat talon arvoa vähän samalla tavalla kuin maalämpöpumppu. Ne parantavat rakennuksen E-arvoa halvemmalla kuin rankeelliset muutokset. Kannattaa tutustua asiaan eikä luulla jotain.


    • Anonyymi

      Invertteri pitää jo uusia

      • Anonyymi

        Kauanko invertterii kesti? Minulla on toiminut 12 vuotta.


    • Anonyymi

      Sitten se hajoaa huomenna ja maksa 3500e
      Ja asennus päälle ja huomataaj että järjestelmääs on eeiistuvastuta ei kytketä

      • Anonyymi

        Taidat muistella 10 vuotta sitten olleita hintoja? Hyvän hybridi invertterin saa nykyjään alta 1500e pitkällä takuulla. Minulla mikroinverttereissä oli 10 vuoden takuu.


    • Anonyymi

      Ei kannata paneelien hankinya kos itse joutuu maksamaan.

      Kun yritustuki ja palkansajatn,maksaa kanttaa tietenkin kun investointi hyötyjälle, on täysin ilmainen kannataa kuten kaikki muutkin sosiaalietuudet yrityksille ja talonpojille.

      • Anonyymi

        Kjylla me she tiejefään,mudda osdetaan sildi ko doisetkin ostaa nja mjyyjät danovat etsä ne kannhaytaa


      • Anonyymi

        Minulla on itse maksetut paneelit. Ostin ne 9 vuotta sitten. Paneelit ovat tuottaneet ihan luvatusti ja ne ovat näillä näkymin maksaneet itsensä viiden vuoden päästä. En ostanut ylisuurta järjestelmää vaan sopivan kokoisen omaan kulutukseen nähden.


    • Anonyymi

      Hienoa paljonko osti paneelii ja mistä
      Satusetä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe