Hyvät rakkaat popedafanit mitäs levyjä ja popeda-aiheisia kirjoja teiltä löytyy?

Anonyymi-ap

Minä täsä kerron omani. Yhtäkään popeda-aiheista kirjaa ei ole enkä tiedäkään onko sellaisia ja jos on niin kertokaa?

500cc löytyy sekä C kasettina että CD levyversiona(ei oikein iske tää julkaisu vaan toinen toistaan aika kehnoja ralleja ja tuo c kasetti niin ostin sen nivalan esso huoltoasemalta 97 vuonna ja kyllä sitä sinä vuonna tuli paljon kuunneltua ja rippikoulussa tästä puhuin jannelle, henrille, timolle ja janille mut rehellisyyden nimissä se oli silloin kova juttu minulle mut nykyään tää julkaisu on minulle niin merkityksetön)

live at the BBC C kasettiversio jonka ostin nivalan essosta vuonna 96 kesällä ja jota mm jaakon ja antin kanssa kuunneltiin. antti taisi sannoo "huonoa musaa ja huonoja versioita livenä" Jaakko kehaisi ainakin kappaletta selma. Tuon kappaleen esittää muistaakseni costello eli hän laulaa sen. Voin muistaa väärin! julkaisu sisältää myös rollareitten kappaleen honky tonky woman josta suomenkielinen kappaleeni nimi holtiton nainen joka käynnistää live at the bbc;n hyvin vakuuttavasti ja levyn loppupuolella on myös vahvat hetket eli työtön kummitus ja viimeiset kaupungit jotka musiikillisesti tekee minuun ison vaikutuksen

Voitto CD (no ei oikein iske tää levy ja osa on niin ärsyttävää kuunneltavaa että ei millään jaksa oikein tähän levyyn palata enään nykyään sillä pitempään aikaan noin 4-5 vuotta popedan levyissä pääpaino on mennyt selvästi levyihin popeda, raswaa koneeseen, hullut koirat ja mustat enkelit sekä alkuaikojen singlet; minisinglet, mini EP ;t ja EP levyt, esim tuomas parka&kuuma kesä mini EP on tosi hyvä ja se singlelevy jossa on kappale mönkiäislaulu ja tuo mönkiäislaulu on minusta popedan paras biisi)

HÖNÖ joka julkaistiin vuonna 94 josta omistan CD levyversion. No on kyllä tosi epätasainen levy, mut ei missään nimessä huono julkaisu. Työtön kummitus on kova biisi , on on! ja tahdotko mut tosiaan vaikka toisaalta kappaleen tietty väkinäisyys puuduttanutkin mua vuosikaudet

Svoboda CD (todella ääripä'iden levy eli parhaat hetket rautaa mut huonoimmat kappaleet niin surkeita ettei niitä ois tarvinnut julkaistakaan!)

Ei oo valoo josta mulla CD versio ja tää levy kolahtaa kyllä. Hienot torvet osassa kappaleista värittää hyvin biisejä popahtavampaan rock-muotoasuun. Suvijenkka, lauri moskovassa ja masuunimestariun musta maanantai on hyviä hetkiä kuten myös paljastaja karppanen

Mustat enkelit CD (nasta levy joka toimii edelleen todella hyvin ja tasaisen kovaa materiaa löytyy levyltä ja parhaina hetkinä minulle mä unta näin, hormoonihuulet, kuulat sekaisin , varo ja simo merihädässä)

Museorekisterissä 6 CD levyn boxikokoelma(epätasainen kokoelma)

Pelkkää juhlaa CD kokoelma(epätasainen levy)

Hyvää iltaa tampere DVD levy(bändi on iskussa aina livetilassa! etenki costello!)

30 vuotinen sota kokoelma joka sisältää niin CD levyn kuin DVD levyn

Popeda CD(esikoislevy joka on edelleen kovaa valuuttaa minulle)

Hullut koirat CD(popedan paras levy jos multa kysyy mielipidettä ja kappaleista parhaat minulle on korppi ja avaruusseikkailu)

Kansanpopeda CD(epätasainen julkaisu ja parhaina hetkinä kuuma kokardi ja kauheeta ja kamalaa ja levyllä on varsin hupaisaa huumoria paljon)

Häkää CD vuonna 05 julkaistu epätasainen levy josta nousee esille kappaleet mauno and the boys ja belle star &savusuudelma)

Just CD joka yksi popedan huonoimmista julkaisuista ja jonka levyn äiti osti mulle lohdutuslevyksi kun armeijavisiitti meni pieleen! Armeijan jälkeen tätä oli hienoa kuunnella, mut rehellisyyden nimissä en edes muista millon tätä viimeks kuunnellu koska tää levy on niin huono)

Kaasua CD (on kyllä tymäkkä levy soundien puolesta eikä soundit mene koskaan edes yli)

Raswaa koneeseen CD(vaikuttava levy jossa pari punkrock -biisiäkin löytyy)

pohjantähden alla CD(nimibiisi, kuuma kesä, christiina ja john holmes nousee esille ja on myös paljon heikkoja hetkiä levyllä kun esim mahdollisesti, rollarit huono coveriversio nyt tää saa jo riittää , viimeinen valssi ja esim räikeän yliarvostettu bruce springsteen henkinen karmean huono tää on se yö on niin huonoja ettei niitä ois tarvinnu julkaistakaan tai no ehkä aika kovasanainen olen nyt)

Hallelujaa CD(epätasainen julkaisu mut tähtihetkinä vois mainita aivot ankkuriin, sä lähdit taas ja kummituskrapu ja oon viehättynyt kummituskravussa ja aivot ankkuriiin biiseissä progerock tyylisiin sovituksiin)

Harasoo CD(epätasainen muttei häiritsevän paljon ja lopulta ihan ok rock -levy)

Onko vielä popeda levyjä tai popeda-aiheisia kirjoja joita suosittelette minulle?

3

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoja on mm. Ilkeesti kiitää ja sitten muutama Paten kirja. Lisäksi nuottikirja Nuotteja Kersantti Karoliina

    • Anonyymi

      Mulla oli aikanaan auto joka oli Popeda, siinä kaikki popedaan liittyvä.

    • Anonyymi

      Hönö, museo ja noi dvd:t on sun kokoelman helmet.

      Mulla on vaan vinyylejä. Kirjan lainasin, muttei saa aikaiseks lukea kuin spurtteina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe