Onko muita joita kiihottaa paljas terska❓Mä kiihotun aina kun iso terska on näkyvillä.
Terska miehiä
23
1381
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän olet se feikki mummo...
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18175913I
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sain suurta terskaa suuhuni viime kesänä,olimme sopineet tapaamisen parkkipaikalle ja kaveri tuli,karvainen ja mahakas ja lyhyt kalu mutta mahtava terska,kuin iso tomaatti.Sain sen juuri suuhun ja vartta oli sen verran että sormet ympärille.Aika pian kaveri murahteli ja purkautui suuhuni niin monta kertaa että spermaa vaan tuli ja tuli.
Oli kiihottavaa ja runkkasin sen jälkeen itselleni orgasmin- Anonyymi
Itse sain imee kanssa tosi iso terskaista miestä, Hml motarin levähdys paikalla metsässä. Kädessä pidin kalun kun terskaa imin ja nuolin, tää kaveri kun laukesi suuhuni, tuntui loppua tulekkaan sperman tuloon. Jouduin nielee kunnolla ettei pursua suusta ulos, mikä erilaista isossa terskassa on aukko joka iso, pystyin upottaa kielen kärjen aika syvälle.
- Anonyymi
tommosen tomaatin kun tuntee pepun suulla saa kipu orkun kunnolla jos sisään ulos vetoja ihanaa
- Anonyymi
Kulli on parhammillaan kun terska esillä.
Pidän aina oman terskan näytillä,jos jotain kiinnostaa katsoa.- Anonyymi
Sitä on kiva imee myös silloin😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on kiva imee myös silloin😛
Niin on,terska tuntuu kiihottavan sileältä suussa.
Mulla kulli kovana suuta vailla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on,terska tuntuu kiihottavan sileältä suussa.
Mulla kulli kovana suuta vailla...Joo kyl nyt tekis mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyl nyt tekis mieli
Tekee mieli koko ajan imeä kovaa kullia ja nuolla paksua terskaa
- Anonyymi
rannoilla joskus nähnyt terskoja ulkona simmareista kyllä tuli halu mennä imeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten bikineissä olisi seksikästä, paljas terska näkyy. T. ukm61
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakurannoilla kiva katsella upeita terskoja,sekä esitellä omaa paljasta.
Paljon posliini kulleja,niinkuin omakin.
Vastapuolikaan ei pahastu tuijotuksesta,päin vastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten bikineissä olisi seksikästä, paljas terska näkyy. T. ukm61
Niistä näkyy terska ja kaikki muukin...vaikka olisikin vielä kuivat ,meinaan ne uimahousut...posliini pippeli.
- Anonyymi
Mulla paljas terska.
- Anonyymi
Yök 🤑🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök 🤑🤪
Siinäpä taas vajakin ulosanti. 🤑🤪
- Anonyymi
Kyllä ympärileikattu kyrpä ja ikuisesti paljas terska kiihottavat
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa! Ympärileikatuilla on aina valtava terska ja olenkin harkinnut leikkausta tästä syystä
- Anonyymi
Mun esinahka on aika lyhyt, eikä kullin tarvi paljoakaan paisua kun terska on kokonaan esillä. Kun seisoo kunnolla esari venyttää terskaakin tiukemmalle, jolloin se paisuu ja kovettuu äärimmilleen. Tykkään katsella samanlaisia kulleja jossa terska on valmiiksi esillä puolijäykkänäkin esim suihkussa.
- Anonyymi
Samoin terska kuin nuoren naisen rinnat. M 64
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128